Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקראת רכב ראשון - סיטרואן zx volcane?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבנאדם פתח שרשור יעוץ לגבי רכב כמה שיותר ספורטיבי בתקציב נתון, איך המלצה על שרייד וסוויפט תורמת לו?

זה דבר אחד להסביר לבנאדם שיכול להיות שאחזקת וולקן תהיה גדולה עליו, אבל להמליץ לו על שרייד וסוויפט?

בחייך...

 

הוא אמר שתי דברים שהוא צריך.

רכב בתקציב נמוך

ספוטיבי

בתקציב הזעום שלו לא ניתן למצוא רכב ספורטיבי במצב טוב אני מניח אז עדיף ללכת על המחיר הנמוך.

פורסם
הוא אמר שתי דברים שהוא צריך.

רכב בתקציב נמוך

ספוטיבי

בתקציב הזעום שלו לא ניתן למצוא רכב ספורטיבי במצב טוב אני מניח אז עדיף ללכת על המחיר הנמוך.

 

לא.

הוא ביקש רכב שישלב היטב בין ספורטיביות לתקציב נמוך.

איך הסוויפט או השרייד עונות בצורה כלשהי על הדרישה הראשונה?

מילא היית ממליץ על 106 או פיאסטות רגילות...אבל סוויפט?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
המנוע של הוולקן עושה כ-8.5 ק"מ לליטר. בטח שכמשומש אי אפשר לצפות לתוצאה טובה יותר.

 

אה?

הוולקן שלי בנסיעה האחרונה לתל אביב מכרמיאל עשתה 12.3 ובאיזור ההררי שאני נוסע בו בדרך כלל בצפון (איפה שאני גר) 1:10, בחיים לא ירדתי מזה. מעבר לעובדה שהמנוע אפילו לא אוכל שמן :oops:

אז גם אם המחשבון שלי דפוק, יש הבדל בין 8.5 ל1:11 (ממוצע...?)

תמיד בנסיעות ארוכות היא עושה 1:12, פשוט באותה נסיעה הייתי שנטי אז שברתי שיא.

ולא קניתי את האוטו לצרכי חסכון בדלק, אני לא בדיוק הדוגמא לחסכנות.

פורסם
לא.

הוא ביקש רכב שישלב היטב בין ספורטיביות לתקציב נמוך.

איך הסוויפט או השרייד עונות בצורה כלשהי על הדרישה הראשונה?

מילא היית ממליץ על 106 או פיאסטות רגילות...אבל סוויפט?

 

צודק.

אבל לפי התקציב לא נראה לי שאפשר להשיג 106 במצב טוב.

פיאסטה אני מניח שאפשר...

אבל לא הבנתי את פותח השירשור אתה מתכוון שרכב בתקציבך הזעום יהיה ספורטיבי בביצועים או רק במראה?

ביצועים יהיה קשה למצוא אבל מראה זה לא ממש בעיה אני מניח...

פורסם
צודק.

אבל לפי התקציב לא נראה לי שאפשר להשיג 106 במצב טוב.

פיאסטה אני מניח שאפשר...

אבל לא הבנתי את פותח השירשור אתה מתכוון שרכב בתקציבך הזעום יהיה ספורטיבי בביצועים או רק במראה?

ביצועים יהיה קשה למצוא אבל מראה זה לא ממש בעיה אני מניח...

 

אפשר גם אפשר.

אני לפני שנה מכרתי 106 שנת 99' ב-19K (אוטו שמור מאוד, יד שניה).

אפשר היום להשיג 106 דור שני (משנת 97') ב-15K.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אה?

הוולקן שלי בנסיעה האחרונה לתל אביב מכרמיאל עשתה 12.3 ובאיזור ההררי שאני נוסע בו בדרך כלל בצפון (איפה שאני גר) 1:10, בחיים לא ירדתי מזה. מעבר לעובדה שהמנוע אפילו לא אוכל שמן :oops:

אז גם אם המחשבון שלי דפוק, יש הבדל בין 8.5 ל1:11 (ממוצע...?)

תמיד בנסיעות ארוכות היא עושה 1:12, פשוט באותה נסיעה הייתי שנטי אז שברתי שיא.

ולא קניתי את האוטו לצרכי חסכון בדלק, אני לא בדיוק הדוגמא לחסכנות.

 

2.0 או 1.9?

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

הוולקן שהיתה לי (2.0) לגמה 1 ל- 9 (60% עירוני).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סתם בשביל לסגור מעגל אני מקפיץ.

 

מתחתי את התקציב מעט - ולפני ~שבועיים נקנתה בשעה טובה 106 ראלי דור ראשון (1.3).

 

תודה לכולם על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...