Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות לפורום,

 

במידה ורכב עובר את הבדיקה לפני רכישה במכון בצורה תקינה, האם בוודאות הוא יעבור גם טסט?

כלומר, האם הבדיקות שמבוצעות בבדיקה לפני קניה הם אותן בדיקות שמבצעים גם בטסט?

 

תודה,

מאיר.

פורסם

לדוגמא לא בודקים בלמים בבדיקה לפני קניה. אבל רוב הסיכויים שאם הבדיקה תצא תקינה לגמרי לא טיפול על דברים גדולים.

 

תבדוק לבד לפני הבדיקה את מצב המגבים, שכל האורות (כולל אורות מספר ואיתותים) עובדים, ואם הבדיקה יצאה פיקס לגמרי רוב (לא כל) הסיכויים שיהיה בסדר.

 

בהצלחה :wink:

פורסם
לדוגמא לא בודקים בלמים בבדיקה לפני קניה. אבל רוב הסיכויים שאם הבדיקה תצא תקינה לגמרי לא טיפול על דברים גדולים.

 

תבדוק לבד לפני הבדיקה את מצב המגבים, שכל האורות (כולל אורות מספר ואיתותים) עובדים, ואם הבדיקה יצאה פיקס לגמרי רוב (לא כל) הסיכויים שיהיה בסדר.

 

בהצלחה :wink:

 

גיא , כן בודקים בלמים בבדיקה לפני קניה

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לדוגמא לא בודקים בלמים בבדיקה לפני קניה. אבל רוב הסיכויים שאם הבדיקה תצא תקינה לגמרי לא טיפול על דברים גדולים.

 

תבדוק לבד לפני הבדיקה את מצב המגבים, שכל האורות (כולל אורות מספר ואיתותים) עובדים, ואם הבדיקה יצאה פיקס לגמרי רוב (לא כל) הסיכויים שיהיה בסדר.

 

בהצלחה :wink:

 

גיא , כן בודקים בלמים בבדיקה לפני קניה

 

כי ב 3 מכונים שאני בדקתי לא בדקו בלמים. וציינו שצריך לפרק גלגלים ולבדוק את זה.

 

ולשואל השאלה, אתה רחוק מלנדנד לי . ושוב בהצלחה עם הרכב המדובר.

 

גיא

פורסם
לדוגמא לא בודקים בלמים בבדיקה לפני קניה. אבל רוב הסיכויים שאם הבדיקה תצא תקינה לגמרי לא טיפול על דברים גדולים.

 

תבדוק לבד לפני הבדיקה את מצב המגבים, שכל האורות (כולל אורות מספר ואיתותים) עובדים, ואם הבדיקה יצאה פיקס לגמרי רוב (לא כל) הסיכויים שיהיה בסדר.

 

בהצלחה :wink:

 

גיא , כן בודקים בלמים בבדיקה לפני קניה

 

כי ב 3 מכונים שאני בדקתי לא בדקו בלמים. וציינו שצריך לפרק גלגלים ולבדוק את זה.

 

ולשואל השאלה, אתה רחוק מלנדנד לי . ושוב בהצלחה עם הרכב המדובר.

 

גיא

 

זה ממש מפתיע אותי

יש בדיקות בלמים ללא פירוק גלגלים שעושים גם בטסט וגם (מהנסיון שלי) במכון בדיקה לפני קניה "קומפיוטסט"

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לדוגמא לא בודקים בלמים בבדיקה לפני קניה. אבל רוב הסיכויים שאם הבדיקה תצא תקינה לגמרי לא טיפול על דברים גדולים.

 

תבדוק לבד לפני הבדיקה את מצב המגבים, שכל האורות (כולל אורות מספר ואיתותים) עובדים, ואם הבדיקה יצאה פיקס לגמרי רוב (לא כל) הסיכויים שיהיה בסדר.

 

בהצלחה :wink:

 

גיא , כן בודקים בלמים בבדיקה לפני קניה

 

כי ב 3 מכונים שאני בדקתי לא בדקו בלמים. וציינו שצריך לפרק גלגלים ולבדוק את זה.

 

ולשואל השאלה, אתה רחוק מלנדנד לי . ושוב בהצלחה עם הרכב המדובר.

 

גיא

 

זה ממש מפתיע אותי

יש בדיקות בלמים ללא פירוק גלגלים שעושים גם בטסט וגם (מהנסיון שלי) במכון בדיקה לפני קניה "קומפיוטסט"

 

לעיתים כאשר מסלולי בדיקת הרישוי פנויים, והבוחנים אינם עצלים, הם מעבירים את הרכב בד' בלמים ע"ג מד-הבלם.

בדר"כ אין הדבר נעשה.

 

שנית - לירן, יתכן שהבד' אשר ראית הינה הרצת רכב ע"ג דינמומטר-שלדה(דיינו) לבד' איפיוני נסיעה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...