Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר למערכת ב Honda Accord 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני חדש פה [= נראה פורום מקצועי בתחומו.

אז ככה, קנינו ממש עכשיו הונדה אקורד חדשה(הדגם הישן) 2008.

 

באוטו יש לי "קורא דיסקים", שזה לא הצ'נגר ולכן הבנתי שבגלל זה לא אוכל לקרוא MP3. =\

אבל רציתי לדעת אם עדין אוכל לחבר לו את הIPOD שלי למשל. (יש לי כפתור לעבור לערוץ AUX)

 

תודה מראש.

 

עריכה:

בנוסף הייתי רוצה לקנות עוד זוג רמקולים לשים מאחורה, מה אתם ממשליצים שאיכותי ולא כ"כ יקר?

פורסם

היי.

 

תוכל לחבר את האיפוד אבל ללא כל אפשרות לשלוט עליו מהכשיר.

 

תוכל לחבר אותו דרך היציאה הפשוטה האנלוגית של האוזיניות.(מחבר PL3.5 מילימטר).

 

אני לא יודע היכן ממוקמת כניסת ה AUX אם זה און בורד אז תוכל לחבר עצמאית,אבל אם מדובר בכניסה של המכשיר מאחורה כמו במזדה למשל תצתרך להעזר במתקין שימתח לך את הכבל למקום נוח לחיבור.

 

בנוגע לרמקולים עוד לא יצא לי לשמוע את הרמקולים של הונדה במיוחד את של האקורד אבל למה לך לקנת רמקולים לאחורה?

ג'ובני

פורסם

הרמקולים איכותיים ומפיקים סאונד איכותי וטוב. הבעיה היא שיש רק 2 רמקולים :\ בדלתות הקדמיות.

לכן חשבתי להוסיף עוד 2 רמקולים ולשפר משמעותית את הסאונד באוטו.

 

ולפי מה שאתה אומר.. אני פשוט ישדר מהמכשיר לרמקולים ברכב? בלי קשר לנגן של הרכב? (אם כך אז זה דיי מבאס).

 

תודה ושבת שלום :)

פורסם

את השאלה האחרונה לא הבנתי במיוחד.

 

בגדול אם אתה מתכוון לשפר "משמעותית" את הסאונד אז חשוב שתסביר מזה משמעותי בשבילך.

 

כי לשפר משמעותית את הסאונד כשתוסיף זוג רמקול קרטון לאחורה אני לא חושב שזה יוסיף לך משהוא משמעותי.

 

אולי ישמעו טוב יותר את מלאכי חזקייה מאחורה בזמן החדשות!!

 

אם אתה באמת מתכוון לשפר משמעותית כדי לך לשים פשוט סט חדש מקדימה ואת מה שמקדימה לשם מאחור.

 

כמובן שכבר שאלה תקציבית עולה על הפרק ומה אתה מתכנן להשקיע,צפיות וכ"ו.

 

לפי מה שאתה אומר אתה מתכנן לחבר איפוד בכניסה אנטגרלית של המכשיר מה שלא מעיד על רצון לאיכות ברכב.

 

חפרתי לך יותר מדי בגדול להוסיף זוג אחורים לרכב כמו הונדה אקורד שהוא רכב די גדול ו אתה לא ממש תבדיל משמעותית במשהו.

ג'ובני

פורסם

אני לא חושב על חיבור ספציפי לIPOD, אלא לכל אמצעי אכסון אחר שאפשר לחבר בUSB או משהו..

משמעותית? אם אני לא טועה הוספת 2 רמקולים נוספים לאוטו יכפילו את מה שיש כרגע.. אני לא הולך להשתגע עם איזה מערכת מטורפת אחרי הכל האוטו ממש חדש והמע' שלו מספקת מאוד. לכן גם ביקשתי לא משהו יקר אבל שכן יהיו איכותי ויהווה שוני משימוש ב2 רמקולים ל4..

 

**אם אני מתכנן להשקיע במע' טובה זה יהיה באוטו הפרטי שלי.

פורסם
אני לא חושב על חיבור ספציפי לIPOD, אלא לכל אמצעי אכסון אחר שאפשר לחבר בUSB או משהו..

משמעותית? אם אני לא טועה הוספת 2 רמקולים נוספים לאוטו יכפילו את מה שיש כרגע.. אני לא הולך להשתגע עם איזה מערכת מטורפת אחרי הכל האוטו ממש חדש והמע' שלו מספקת מאוד. לכן גם ביקשתי לא משהו יקר אבל שכן יהיו איכותי ויהווה שוני משימוש ב2 רמקולים ל4..

 

**אם אני מתכנן להשקיע במע' טובה זה יהיה באוטו הפרטי שלי.

 

תחפש בפורום XCARLINK - נגן MP3 עם מחבר USB, יש לי בדיוק אותו רכב כמו שלך עם אחד כזה מותקן, שומעים מצוין (כבר שנה)

 

פורסם
היי.

 

תוכל לחבר את האיפוד אבל ללא כל אפשרות לשלוט עליו מהכשיר.

 

תוכל לחבר אותו דרך היציאה הפשוטה האנלוגית של האוזיניות.(מחבר PL3.5 מילימטר).

 

אני לא יודע היכן ממוקמת כניסת ה AUX אם זה און בורד אז תוכל לחבר עצמאית,אבל אם מדובר בכניסה של המכשיר מאחורה כמו במזדה למשל תצתרך להעזר במתקין שימתח לך את הכבל למקום נוח לחיבור.

 

בנוגע לרמקולים עוד לא יצא לי לשמוע את הרמקולים של הונדה במיוחד את של האקורד אבל למה לך לקנת רמקולים לאחורה?

 

אתה טועה..לאקורד דור 7 (לא האקורד החדשה) אין כניסת AUX אנלוגית. רק כניסת AUX עבור ציינגר שעליה אפשר לחבר נגן MP3 או ממשק IPOD

 

פורסם
היי.

 

תוכל לחבר את האיפוד אבל ללא כל אפשרות לשלוט עליו מהכשיר.

 

תוכל לחבר אותו דרך היציאה הפשוטה האנלוגית של האוזיניות.(מחבר PL3.5 מילימטר).

 

אני לא יודע היכן ממוקמת כניסת ה AUX אם זה און בורד אז תוכל לחבר עצמאית,אבל אם מדובר בכניסה של המכשיר מאחורה כמו במזדה למשל תצתרך להעזר במתקין שימתח לך את הכבל למקום נוח לחיבור.

 

בנוגע לרמקולים עוד לא יצא לי לשמוע את הרמקולים של הונדה במיוחד את של האקורד אבל למה לך לקנת רמקולים לאחורה?

 

איפה בדיוק כתבת את זה...? אין כניסה כזו נקודה.

 

פורסם

אני מבין שאתה להוט להגיב ולהראות מעצמך אבל שוב תסתכל בגוף ההודעה.

 

"אני לא יודע היכן ממוקמת כניסת ה AUX אם זה און בורד אז תוכל לחבר עצמאית,אבל אם מדובר בכניסה של המכשיר מאחורה כמו במזדה למשל תצתרך להעזר במתקין שימתח לך את הכבל למקום נוח לחיבור".

 

משמע יש כניסה(לא ממוקם בפנל) ונעזרים במתקין

 

להבא תקרא בבקשה הודעות עד הסוף לפני שאתה "תוקף"

 

שבת שלום לכולם בזה סיימתי את המלצתי בת'רד הזה.

ג'ובני

פורסם

אין כניסת AUX של אוזניות (3.5) - זה הנקודה שלי. אתה ממשיך לחזור שיש כניסה אבל אין. מה לעשות. יש כניסת AUX לחיבור ציינגר שזה משהו אחר לגמרי והיא בטח לא 3.5 PL . חבל שאתה מטעה אנשים סתם

 

פורסם

ממש כבר מתחיל להרגיז אותי האי הבנה הזאת.

 

התכוונתי ליציאה של האיפוד הארור הזה!!!! שם יש יציאה כזאת איך לעזאזל חשבת על זה?

 

טוב שבת שלום.

ג'ובני

×
×
  • תוכן חדש...