Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לגבי וולוו


netayehudit
שימו לב! השרשור הזה בן 5637 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוולבו 850 ניבחנה במיבחני הריסוק של NCAP וקיבלה ציון של 4 כוכבים (זו היתה S 70 אמנם, אבל מדובר במכוניות כמעט זהות).

בניגוד לשמועות, ה 850 אמינה למדי ואקזמפלר מטופל היטב יפגין אמינות טובה בהחלט.

ה 850 מודרנית יותר מה 940 ואפילו מהנה לנהיגה..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו בתוצאות האלה נראה לי קצת לא הגיוני.

יכול להיות שזה נכון, אבל לפחות כרשימה זה לא ממש נראה הגיוני.

 

בכל מקרה - יש סיבה מיוחדת לגיר הידנית?

במחיר הזה הייתי מחפש 740 עם מנוע 2300,

צריכת הדלק גם בעליות בדרכים בין עירוניות לא תהיה גבוהה במיוחד,

להערכתי 1:8 לא רחוק מלהיות נתון הגיוני.

 

940 במחיר כזה תהיה ברוב המקרים שחוטה (400K ק"מ?! :shock:).

 

בכל מקרה נתון לשיקולך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להתרגש מהקילומטרז'ים. אלו קילומטרז'ים הגיוניים לאנשים שנוסעים עם הרכב ולא שמים אותו בחניה בשביל היופי.

כל רכב בדוק לגופו ועניינית-תאונות, מנוע, גיר וכו'.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:lol:

 

אז מה שאתה אומר בעצם זה שיונדאי אקסנט בטוחה כמו מרצדס C קלאס?

 

כנראה שכן וזה לא הדבר היחיד שמרצדס מפספסת בו

גם בJ.D. POWER הם ירדו משנת 1993 ממקום ראשון למקום 4 לפני הסוף ב2004

ב-A קלאס הם פספסו בענק עם הבטיחות

ועד עכשיו הגרמנים מפספסים בEURO NCAP לדוגמא סדרה 5 של ב.מ.וו.

ויש להם את המכוניות המזהמות ביותר כך שנתון כזה רק מראה לנו מה בדיוק הם שווים.

יום טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו בתוצאות האלה נראה לי קצת לא הגיוני.

יכול להיות שזה נכון, אבל לפחות כרשימה זה לא ממש נראה הגיוני.

 

בכל מקרה - יש סיבה מיוחדת לגיר הידנית?

במחיר הזה הייתי מחפש 740 עם מנוע 2300,

צריכת הדלק גם בעליות בדרכים בין עירוניות לא תהיה גבוהה במיוחד,

להערכתי 1:8 לא רחוק מלהיות נתון הגיוני.

 

940 במחיר כזה תהיה ברוב המקרים שחוטה (400K ק"מ?! :shock:).

 

בכל מקרה נתון לשיקולך.

 

הגיר זה ענין של הרגשה. אני ואשתי מעולם לא נגענו במשהו אחר וגם במקרה שלנו אנחנו מקווים למצוא ידנית אם נצליח.

עדיף 740 על 940?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח בנושא של מרצדס, אבל אם אתה אומר...

 

בכל מקרה -

 

ההעדפה ל-740 מגיעה לא מכיוון העדיפות, אלא שפשוט בתקציב כזה,

למצוא 940 נורמלית, נראה לי לא הגיוני בכלל.

אפשר לקנות אחת, השאלה באיזה מצב.

 

אם אתה יורד לכיוון ה-740, תוכל למצוא אחת מתקדמת (הכל יחסי, כן?),

מהשנתונים המאוחרים שלה, ואם תחפש ממש טוב תוכל למצוא כאלה עם ק"מ נמוך,

או לפחות מטופלות היטב (יש הרבה שהוזנחו).

 

בכל מקרה שתיהן ידועות כבעלות פוטנציאל אמינות גבוה.

 

מה מצבה של ה-760 המדוברת?

 

אם היא שמורה יחסית, הק"מ לא גבוה בכלל ביחס לשנתון,

ונראה כי היא תוכל לספק אתכם (מנוע חזק יחסית, גיר ידני כמו שרציתם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שהיו בבעלותו כל הדגמים המדוברים הרשו לי לחלוק על דעתו המלומדת של חברי חן פרחי.

 

דגמי ה-850 הרבה יותר יקרים לטיפול, ומאוד לא סלחניים לטיפול שאינו "לפי הספר".

 

עם 940 או 740 אפשר בשקט לנסוע שנה או 15000 ק"מ בין טיפול - בלי שיהיו הפתעות אח"כ במוסך.

 

ב-850/S70 מניסיוני מומלץ לטפל כל חצי שנה/7500 ק"מ - כי יש כל מיני מיני דברים קטנים שמתבלים ואם לא מחליפים זה גורם להוצאות גבוהות הרבה יותר ( דוגמא למשל הן הגומיות של הציריות שמתבלות בקצב מאוד מהיר)

 

כמו"כ ה-850 שלפני מתיחת הפנים סובלת מבעיות חשמל כרוניות.

 

בקיצור 740 או 940 עם מנוע 2300 הן ההמלצה שלי - הקילומטראז' לא ממש קריטי אם הרכב מטופל כראוי.

 

צביקה

(שעכשיו נוסע ביום יום ב-244 בת 29 שעברה לפחות 500000 ק"מ עד היום - ונכנס לטיפול רק לפני כל טסט...)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שיש לו 940 די הרבה זמן..

 

זה שתמצא 940 ב15 אלף לא הופך אותו לרכב יוקרה זול, אומנם הוא די מפנק אך יכול להיות בור לא קטן בכיס אם התעללו בו, ציינת שאתה גר בהרים - בשנת 92 יצא 110 כ"ס אם אני לא טועה, הרכב הזה בקושי סוחב במישור, מה שאומר שבהרים הוא בקושי יזוז.

בקשר לבטיחות - מכונית בטוחה למדי, אם יש לך ילדיים - תכניס אותם פנימה ותסע בראש שקט, בבחינה הזאת הוא מעולה (עונה לדרישותייך מבלי להפריז בתקציב).

וולוו 940 ידנית ? תשכח מזה, אני מכיר שני אנשים עם ידניות, אחד מהם זה הבחור פה מהפורום, קשה לי להאמין שתמצא.

ה940 אמין למדי, אך כפי שאמרתי יכול להיות חור לא קטן בכיס, כמו כל האחים שלו, אל תשכח את זה.

לגבי הביצועים משנת 96 (כולל) ומעלה ה940 התחזקה, 155 כ"ס שבהחלט מזיז את הרכב (לא, הוא עדיין לא פרארי..), לסיכום, הייתי ממליץ לך על 940 חדישה יותר, אם כבר 940 - קח את ה96 ומעלה, רכב די חזק וגם תיהיה בטוח שהוא לא יתקע לך בעליות עם מזגן, תחפש אחת שמורה בלבד, זה שאנשים רוצים ביד 2 25 אלף שקל על 96 לא אומר שהם לא מוכנים לרדת, שוק חלש.

 

נ.ב

יש המון 940 בכפרים של האחים שלנו, ממליץ לך לחפש שם אחת שמורה - אני אישית קניתי רכב מבחור יוצא מדינת ערב והרכב לא רק היה נראה שמור, הוא גם היה שמור באמת, החבר'ה שם לא פרייארים.

 

*משום מה הייתי מתרחק מרכב שראה 300K בחייו, לשיקולך.

 

 

 

שיהיה בהצלחה

משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 760 עד כמה שנראה מציאה, יש חשש שהוא ייחודי מדי ויהיה לך בעיות חלפים - מישהו רוצה לתקן אותי על זה?

חוצמזה סביר שהבחור יבקש לא מעט כסף מעצם הייחודיות של הרכב (עובדה שהוא לא כתב מחיר).

740 לקנות רק מעל שנת 90 כדי לקבל מנוע הזרקה לחיסכון בדלק.

מנועי הזרקה 2000 הוא בעל 111 כוחות סוס, 2300 - 131 כוחות סוס.

מבחינת תאוצה אני מרוצה מה 2000, איני יודע איך היה מתנהג בנסיעה בהרים, מצד שני הרכב הזה מיועד לאירופה כך שהרים בטוח הוא ראה, אולי כדאי לעשות נסיעה ולראות אם מתאים לך.

אני מאמין שכן ניתן להשיג רכב טוב ב 15000 כיוון שאין לו ביקוש וגם רכב שמור לא ישיג מחירים בשמיים (למזלנו הקונים).

אם אתה נעול על ידני אני אישית הייתי בודק את ה 940 מבאר שבע, אומנם 400000 ק"מ אבל זה לא אומר שהרכב גמור, דבר שני הוא זול כך שאם יש צורך בתיקונים נשאר לך כסף לכך, אני ביררתי על מחיר מנוע מפירוק ושמעתי על מספרים כמו 3500-4000 למנוע ללא טורבו, כך שלא מדובר על הוצאה גבוהה כלכך כמו שאנשים חושבים (לדוגמא ל 306 דרשו ממני 5000).

 

קח בחשבון גם עוד דברים שהרכב נותן חוץ מעניין של עלויות, מבחינת נוחות בנסיעה יש לו מושבים מאוד נוחים + חימום למושבים (אני חושב שרק ב GLE בכל מקרה שלי GL ויש לו אבל הרכב מייבוא כך שבדוק האם קיים) אם אתה גר בהרים זה מאוד נחמד בחורף להכנס למושב חם (עניין של דקה) ולא לחכות להתחממות המים במנוע.

מבחינת תא מטען תוכל להכניס לשם חצי בית, 470 ליטר וצורה מלבנית כמעט נקייה לחלוטין מהבליטות של הגלגלים.

יתרון קטן שאנשים קצת מתעלמים ממנו הוא שיש לרכב רדיוס סיבוב מדהים, מאוד נוח במקומות צפופים, כמו וכן אין לך צורך להחליף ציריות (הנעה אחורית) רכיב שמתכלה די בקביעות ואינו זול בחלק מהרכבים.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שכן ניתן להשיג רכב טוב ב 15000 כיוון שאין לו ביקוש וגם רכב שמור לא ישיג מחירים בשמיים (למזלנו הקונים).

 

 

קח בחשבון גם עוד דברים שהרכב נותן חוץ מעניין של עלויות, מבחינת נוחות בנסיעה יש לו מושבים מאוד נוחים + חימום למושבים (אני חושב שרק ב GLE בכל מקרה שלי GL ויש לו אבל הרכב מייבוא כך שבדוק האם קיים) אם אתה גר בהרים זה מאוד נחמד בחורף להכנס למושב חם (עניין של דקה) ולא לחכות להתחממות המים במנוע.

מבחינת תא מטען תוכל להכניס לשם חצי בית, 470 ליטר וצורה מלבנית כמעט נקייה לחלוטין מהבליטות של הגלגלים.

יתרון קטן שאנשים קצת מתעלמים ממנו הוא שיש לרכב רדיוס סיבוב מדהים, מאוד נוח במקומות צפופים, כמו וכן אין לך צורך להחליף ציריות (הנעה אחורית) רכיב שמתכלה די בקביעות ואינו זול בחלק מהרכבים.

 

 

+1

 

לגבי חימום במושבים אני חושב שיש לכל הדגמים כסטנדרט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-760 טורבו מנוע זהה ל-740 לא צפויה בעיית חלפים ברכב הזה, אם כי הוא לא יהיה זול אחזקה כמו אחיו נטולי הטורבו.

 

חימום למושבים הקדמיים קיים בכל רמות הגימור ב-740/940.

 

מנוע ה-2.3 חסכוני באופן משמעותי מאחיו הקטן, והוא עדיף בהרבה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

חברים שלום,

כאחד שמכיר מאות רכבי וולבו אין בכלל ספק שה- 940 רכב מעולה, רצוי 2300 ואף עם טורבו (לא מתקלקל הרבה וגם אם כן שיפוץ עולה כ- 3000 ש"ח), חלפים זולים , אמין, ונוח לנסיעה. 960 וה850 לא מגיעים לרמת אמינותו של ה940 מנועים וגירים מחזיקים מעט מאוד בהשוואה ל940. חפש לך 940 מטופלת ויש הרבה כאלו אם תצטרך עזרה 0524435054 שרון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5637 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...