Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בשבוע שעבר מישהו החליט לשייף ולהוציא מהמסילות את הטמבון הקדמי של הבורה שלי, החלטתי לצבוע את הטמבון בעצמי.

 

כלי עבודה -

1.קומפרסור - מומלץ שיהיה לו פילטר מים ( פילטר שמונע התזת מים שמצטברים במיכל ).

2.פיסטולט - איכותית שזורקת צבע בצורה אחידה.

3. 2 חמורים - להעמיד עליהם את החלק המיעד לצביעה. למעשה לא חייב חמורים, פשוט תהיו יצירתיים ותמצאו את הדרך להעמיד את החלק המיועד לצביעה בצורה יציבה ונוחה לגישה לכל אזור.

4. פילטר אוויר - לא לנשום את האדים !.

5.מברג שטוח - צריך לפתוח את הפחיות לא ? :-).

 

במסע הקניות קניתי -

בטמבור-

1.חומר פחחים, 23 ש"ח.

2.נייר שיוף 0 בערך 5 יחידות, 8 ש"ח.

3.שפכטל גמיש במיוחד, אני קניתי פלסטיק ב 7 ש"ח.

 

ביפו אצל "ברק", אסור לי לפרסם מחירים לא להתעצבן.

1.חצי ליטר צבע לפי קוד הרכב ( נשאר לי המון צבע יותר מחצי הפחית שהכין עבורי ).

2.רבע ליטר מקשה לצבע רכב.

3.ליטר טינר לצבע הרכב.

4.פריימר לפלסטיק.

5.וייעוץ איך לבצע את העבודה בצורה היעילה ביותר.

 

מקום הצביעה -

מקום סגור נקי מאבק - חשוב שלא ידבק אבק לצבע. אפילו כשאנו צועדים וצובעים את החלק המיועד אנו מעלים אבק לאוויר, המלצה שלי שפכו מים על הרצפה זה ימנע אבק באוויר.

מקום מאוורר - לא לשכוח ללבוש פילטר אוויר .

מקום עם המון אבל המון תאורה - לקח בשבילי לפעם הבאה.

 

קדימה לפרוייקט -

 

1.מפרקים את הטמבון מהרכב, מפרקים פסי קישוט, חצאית ומתחילים לשייף קלות כל חלק בנפרד ומנקים.

2.לוקחים חומר פחחים ושפכטל ומתחילים לסגור חורים, שריטות וכדומה. אני נתתי לחומר להתייבש 8 שעות.

3.משייפים בעזרת נייר זכוכית 0 את החומר עד שהטמבון חלק לגמרי, ורואים בוודאות שהחומר מחובר לטמבון וישר ( לא בולט פנימה\החוצה ).

 

קצת תמונות -

 

img2975ek8.jpg

 

img2978mm5.jpg

 

img2985ma5.jpg

 

 

img2977xa4.jpg

 

img2980dx1.jpg

 

נתחיל בתהליך הצביעה -

 

1. שוטפים ומנקים את הטמבון היטב.

2. לוקחים את הפריימר ומפזרים בעזרת הפיסטולט שכבה דקה, קצת קשה להבחין מכיוון שהפריימר שקוף.

מחכים בערך 30 - 40 דקות.

3. בזמן שמחכים אפשר להתחיל להכין את הצבע -

כעקרון מערבבים צבע + מקשה + טינר שמיועד לצבע רכב ( שלא יעלם הברק ) , 2 ( צבע ) ל - 1 ( מקשה ) ל חצי (טינר).

אני השתמשתי בכוס מדידה.

4. לאחר שהתערובת נמצאת במיכל הפיסטולט לערבב היטב .

5. לאחר 35 דקות הכיף התחיל -

 

חשוב ! - כשצובעים, לצבוע בצורה אחידה, שכבה מלאה ולהניח לטמבון. לא להתלהב "ולהרדם" על אותו אזור, ולא לעבור עליו שוב באותו הרגע, אפילו אם יש מקום שלא צבוע כראוי, השכבה השנייה תשלים אותו.

 

img2995yf5.jpg

 

 

 

 

 

img2993rk7.jpg

 

 

img2994qt2.jpg

 

img2991qc6.jpg

 

ולתוצאה הסופית לאחר שהצבע התייבש בלילה -

 

img3008we7.jpg

 

img3009gu9.jpg

 

מקווה שנהניתם, בשבוע הבא חצאית אחורית.

אם יש למישהו הערות, בשמחה !.

 

שבוע טוב לכולם.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עבודה יפה מאוד, כל הכבוד!

רציתי לעשות זאת בעצמי לפונטו שלי כי הטמבונים שחורים וזה מכוער,

אבל אני לא רוצה לגרום עוד יותר נזק

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

יפה מאוד, יצא מקצועי לחלוטין

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מדהים :shock:

התמונות אומרות הכל.

למרות כמה שהצגת במדריך שזה קל אני מאמין שחברי הפורום שלא מנוסים בפחחות רכב יתקשו לעשות את זה ברמה הזאת.

S2000

פורסם
עבודה יפה!

אבל זה לא אמור להיות בתנור?

 

באמת כל הכבוד !

יצא עבודה יפה מאוד.

 

גוזל לשאלתך כמו שהוא רשם "עשה זאת בעצמך"

משמע שלא נראה לי יש לו תנור של פחחים.

ולמיטב ידעתי התנור נועד כדי לייבש את הצבע כמה שיותר מהר

וכדי שלא יווצר מצב של אבק ודברים יעופו על החלק בזמן הצביעה

 

 

חן

פורסם

ואאווו עבודה ממש יפה ומקצועית תגיד יש מצב שאתה יכול לצבוע לי את הגג בקליאו שלי אני מוכן לשלם

 

או אם אתה מכיר פחח טוב להמליץ לי זה יהיה טוב אני מקרית גת

פורסם
באמת כל הכבוד !

יצא עבודה יפה מאוד.

 

גוזל לשאלתך כמו שהוא רשם "עשה זאת בעצמך"

משמע שלא נראה לי יש לו תנור של פחחים.

ולמיטב ידעתי התנור נועד כדי לייבש את הצבע כמה שיותר מהר

וכדי שלא יווצר מצב של אבק ודברים יעופו על החלק בזמן הצביעה

 

 

חן

 

אוקייי, הבנתי...

דווקא אני יודע שהתנור יותר מקבע את הצבע על החלק, במיוחד על חלקי פח.

 

ואם ככה זה באמת, נראה לי שיש לו עוד לעבור על החלק במקומות שיש בהם טיפות צבע עם נייר שיוף 0.

 

נ.ב.

לפותח השרשור, שלא תחשוב חלילה שאני לא בעד "עשה זאת בעצמך" פשוט אני יודע שבתנור זה מחזק יותר את הצבע על החלק עצמו.

Polo 2012

פורסם

פשש, רמה גבוה אסף!

חבל על הזמן.

כמה אתה לוקח על עבודה ביתית שכזאת?

נראה לי יהיו הרבה לקוחות מהפורום. :)

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם

יצאה עבודה טובה ברמה הכללית והיות ומדובר על תנאים ביתיים אני חושב שהתוצאה מצויינת. (ראיתי את הרכב בעיניים)

אני ממש נבסוט בעיקר מהצביעה של החצאית למטה, היא משנה את הלוק באופן משמעותי כאשר היא צבועה.

 

אסף, קבל ח"ח על הביצוע ועל התעוזה.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

יפה מאוד , כל הכבוד!

 

בתמונה האחרונה ניתן להבחין בהבדל מסוים של גוון הצבע יחסית לשאר הרכב , אבל זה ממש מזערי וכמעט ולא מורגש (אולי זו התאורה) , אתה מוזמן לצבוע לי את הסלון מתי שבא לך :lol:

 

קבל ח"ח

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:


×
×
  • תוכן חדש...