Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון תודה רבה על הפירגון :oops:.

 

בקשר לתנור -

 

אוקייי, הבנתי...

דווקא אני יודע שהתנור יותר מקבע את הצבע על החלק, במיוחד על חלקי פח.

 

ואם ככה זה באמת, נראה לי שיש לו עוד לעבור על החלק במקומות שיש בהם טיפות צבע עם נייר שיוף 0.

 

נ.ב.

לפותח השרשור, שלא תחשוב חלילה שאני לא בעד "עשה זאת בעצמך" פשוט אני יודע שבתנור זה מחזק יותר את הצבע על החלק עצמו.

 

כמו שחן כתב -

התנור נועד לייבש את בצבע במהירות ולמנוע חלקיקי אבק שנדבקים לצבע.

אני אוסיף ואומר - זה חדר צביעה שגורם לאבק ולצבע המותז לרדת מטה ולא לצוף באוויר בעזרת מפוחים (המלצתי לשפוך מים באזור השטיפה, דבר שמונע מחלקיקי אבק לעלות לאוויר). לאחר הצביעה החדר הופך לתנור שמייבש את הצבע במהירות, וסך הכל זה חדר אטום אז אין חדירה של אבק או רוח פנימה.

 

לגבי קבוע הצבע על פלסטיק ( הטמבון מפלסטיק ) זה תפקיד הפריימר.

לגבי חיזוק הצבע - אתה מערבב צבע + מקשה, זה גורם לצבע להתחבר עם הפריימר מהר וגם להתקשות טיק טק.

 

לא צריך להיות גאון - צריך חדר שמבודד מאבק בלי רוחות למיניהם, הרבה תאורה, חומרים איכותיים, קומפרסור, פיסטולט איכותית, הרבה סבלנות, המון ביטחון, וקדימה לעבודה.

 

לגבי צביעת רכבים לא שלי - אני לא מוכן לקחת על עצמי אחריות, אז כך שאין מצב שאני ארסס רכב לא שלי. לגבי המלצות בכיף.

 

ושוב תודה רבה על הפרגון .

 

שבוע טוב

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פששש כל הכבוד!

 

כמה שכבות מומלץ לשים מהפריימר לפלסטיק?

 

אני רואה הרבה פעמים מכוניות ,שהצבע פשוט מתקלף להם מהטמבון.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

יצא יפה מאוד, אבל ת'אכלס זה לא לכל אחד.

 

למי פה יש פיסטולס בבית?

על מה הוא עובד? לחץ אוויר, לא?

אם כן, מאיפה אני יביא נק' לחץ אוויר?

 

ודבר אחרון, חבל שצבעת גם את התחתיות בלבן (שבאו במקור בשחור).

פורסם
יצא יפה מאוד, אבל ת'אכלס זה לא לכל אחד.

 

למי פה יש פיסטולס בבית?

על מה הוא עובד? לחץ אוויר, לא?

אם כן, מאיפה אני יביא נק' לחץ אוויר?

 

ודבר אחרון, חבל שצבעת גם את התחתיות בלבן (שבאו במקור בשחור).

 

 

פיסטולט - עובדת על לחץ אוויר.

מאיפה תביא נקודת לחץ אוויר ?

תלווה, תשכיר, תקנה זה לא דבר יקר בטירוף וזה נשמר לפרוייקט הבא ( ולא חסרים פרוייקטים של צביעה ).

 

ודבר אחרון - "כל אחד לעצמו" אתה מכיר את המשפט ?, כל אחד והטעם שלו !

 

תודה רבה, אני אעדכן כשאסיים את הפרוייקט לגמריי .

 

לילה טוב

פורסם

קונים קומפרסור.

פיסטולט זה לא בעיה, יש מ70 ש"ח (לא מספיק מקצועי לריסוס צבע), משהו בסביבות 200-300 ש"ח זה מספיק טוב לצבע.

 

לגבי הצביעה: אכן יצא ממש יפה, אני גם חושב שחבל על הסקירט התחתון שהפך לבן, זה מאוד יפה אבל אם האוטו יפגוש מדרכה, זה יהיה שחור לבן אח"כ.

תתחדש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
התנור נועד לייבש את בצבע במהירות ולמנוע חלקיקי אבק שנדבקים לצבע.

אני אוסיף ואומר - זה חדר צביעה שגורם לאבק ולצבע המותז לרדת מטה ולא לצוף באוויר בעזרת מפוחים (המלצתי לשפוך מים באזור השטיפה, דבר שמונע מחלקיקי אבק לעלות לאוויר). לאחר הצביעה החדר הופך לתנור שמייבש את הצבע במהירות, וסך הכל זה חדר אטום אז אין חדירה של אבק או רוח פנימה.

 

 

הערה קטנה...

למיטב ידיעתי, לא טוב לשפוך מים באיזור הצביעה. אדי המים עולים ומתערבבים עם הצבע מה שגורם לצבע לא להיתפס טוב ולעיתים גם להיראות לא טוב.

כן מומלץ לשטוף את איזור הצביעה מכל חול או אבק ולדאוג שהוא יהיה יבש לחלוטין לפני הצביעה.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם
איך קונים נק' לחץ אוויר?

מאיפה?

מה בערך המחירים?

 

מה ז"א?

הולכים לחנות וקונים אבקת לחץ אוויר. אגב זאת אותה חנות שמוכרת אבקת חשמל :-)

פורסם
הערה קטנה...

למיטב ידיעתי, לא טוב לשפוך מים באיזור הצביעה. אדי המים עולים ומתערבבים עם הצבע מה שגורם לצבע לא להיתפס טוב ולעיתים גם להיראות לא טוב.

כן מומלץ לשטוף את איזור הצביעה מכל חול או אבק ולדאוג שהוא יהיה יבש לחלוטין לפני הצביעה.

 

 

במידה וחם ואתה עובד על מרצפות אני מסכים איתך לגמרי ! גם לגבי שטיפת האזור, אבל סביבת העבודה שלי הייתה מפעל עם רצפת בטון, הבטון סופג את המים, המקום מאוורר, הצביעה נעשתה ב תשע בלילה בערך 23 מעלות צלזיוס בחדר אז כך שאין מצב שתהיה בעיה כזו.

 

בברכה

אסף.

פורסם
מה ז"א?

הולכים לחנות וקונים אבקת לחץ אוויר. אגב זאת אותה חנות שמוכרת אבקת חשמל :-)

 

אני לא נכנס לשם יותר.

פעם שעברה הלכתי לקנות מטען לסטיק-לייטים ומכרו לי דפוק.


×
×
  • תוכן חדש...