יש מצלמה לנהיגה.. לא לחניה. כנראה אתחיל להפעיל את המצלמה לחלוטין.
בכל אופן, הלכתי למימד מרכז השירות בו אני מטפל ברכב. חייב לפרגן. ביקשתי מראש רק להוציא את הפגוש החוצה. בלי צביעה. בלי פירוק.
עבד על האוטו בין 30 ל 45דקות. פירק את הברגים. עבד עם אקדח חום, חימם את הפגוש. הפגוש חזר לצורה שלו.
את השריטות טשטשתי בבית עם טוש.. בלי התאמת צבע מדויקת. הפגוש לא יושב כמו שהגיע בדיוק מהמפעל, אבל בכל זאת, ביחס לזמן ולתוצאה, ועם הרצון שלי בעצם תיקון מינימלי,