Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למבינים בפוקר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה שלי היא לגבי מה יותר חזק במקרה כשיש פול האס כזה:

לי היה ביד 2 מלכות ולחבר מלך ושש

בפתיחה של הקלפים היו 2 מלכים שש ומלכה...

מי לוקח את הקופה?

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

זה מקרה קלאסי בו אתה צריך לחשוב טוב מה יכול להיות ליריב, ולא רק עד כמה חזקה היד שלך.

אני ככל הנראה הייתי נכנס, אבל בלי יותר מדי תקוות במידה והצד השני היה עקבי בהעלאות.

מה היה בFlop, Turn and River?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כמו שאמרתי היה 2 מלכים מלכה שש ועוד 2 קלפים שאני לא זוכר כבר...

במקרה כזה לדעתי כשיש לך 2 מלכות ביד מלכה על השולחן ועוד 2 מלכים,

לא חושב שמישהו אחר לא היה נכנס במצב כזה.

לא חשבתי שיהיה חזק יותר מזה,לומדים, אבל קורה.

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

זוג קינגים בפלופ זה מסוכן, במיוחד כשאתה יושב עם זוג ליידיס ביד. אבל נורא קשה לצאת מיד כזאת, כשיש לך פול האוס עם ליידיס. סביר להניח שהייתי משווה, אבל נכנס בזהירות ותוך מחשבה להימורים.

ROOONEEYY

פורסם

זה היה הסדר שבו הם יצאו? אתה שם לב שיש לך קלף מיותר?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אוקיי סליחה, לא שמתי לב!

אבל בכל מקרה היו שם 2 מלכים שש מלכה ועוד קלף כולשהו שאני לא זוכר ולא תרם למשחק

לגבי הפלוב טורן והריבר אני כבר לא זוכר את סדר הפתיחה שלהם...

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

אוקי, רק תזכור להבא שגם סדר הפתיחה חשוב מאוד, כי תגובות השחקנים מעידות על הקלפים שיש להם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לאו דווקא.

 

במיוחד אם השחקן טוב במיוחד או גרוע במיוחד, התגובה שלו עלולה לתעתע את שאר השחקנים.

Passt scho...

פורסם

קודם כל אם על הפלופ יוצא לך Q K K , ולך יש ביד Q Q , זו סיבה מעולה לתת העלאה מתונה ולא גדולה מדי בגלל ש:

 

1. אם השחקן שממולך בלי קינג הוא יתקפל על משהו גדול, אבל אם יש לו Q או זוג או מצב לצבע \ רצף הוא יכנס

2. במידה ויש לו קינג , יש לו שלישיה ולך יש פול האוס - ופה אין בעיה (כמובן שאנחנו לא לוקחים כרגע כמובן מאליו שיעלה לו הקלף הנוסף)

 

לאחר מכן בוחנים את המצב והבנאדם, בעקרון אם הבנאדם מתחיל להפריז ולהרים אותך גבוה, יש מצב שהוא תפס, אבל זו מסוג הידיים שפשוט לא מורידים - כי להוריד פול האוס בגלל שיש למישהו שלישיה והוא אולי תפס פול גבוה יותר .. זה עסק ביש. זה לא קורה כל הזמן וזה משהו שניתן לקחת כריזיקה תלוי איזה שחקן אתה.

 

אם אתה רוצה קצת יותר להתקדם ולבוא באיזה יום לחבריך ולתת להם בראש אני ממליץ לך לקנות ספר (אני ממליץ על הספר של פיל גורדון "ספר הפוקר הירוק" יש הוצאה שלו בעברית - תגגל) , ספר שיסביר לך על מיקומך (פוזישן פוזישן פוזישן !) איך לבלף בצורה יעילה, מתי לבלף, מה עושים עם כל מיני קלפים (זוג 2 , זוג 8 , KQ , AK וכו'), מתי מנסים לבלף אותך (שחקן שלא מנוסה שינסה לבלף שחקן מנוסה יגיע למצב שהוא מרים שלט "אני מבלף אותך דוד, תרים לי פה ALL IN בבקשה כדי שאתקפל")

--

 

ולנושא קצת אחר - האם יש פה שחקנים ? אנשים שמשחקים 5-10 , 2-4, וכו' ?

 

אם מישהו משחק במשחק ביתי נחמד ומחפש שחקן נוסף מאיזור המרכז, אני פנוי ;)

×
×
  • תוכן חדש...