Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח תנועה, שוטר משקר, מה לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין מה שאתם אומרים. מהזווית של השוטר מה שעשיתי היה מסוכן והוא הסמכות בשטח.

כדי להוכיח את חפותי אני צריך שיהיו הרבה תקלות במילוי הדוח או שהשוטר יסתור את עצמו או שיהיו לי צילומים מכל מיני זוויות של הארוע בזמן התרחשותו- מה שבית המשפט מכנה בשם עדים. מכוון שאין לי את כל אלה, יהיה קשה אפילו להוכיח שהשוטר משקר/ התבלבל בקשר למשאית שעקפתי

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא רק שיהיה לך קשה, זה כמעט בלתי אפשרי.

כל מה שקשור לענייני תעבורה, צריך להיות מונצח בכתוב, ואת זה המשטרה רושמת (בדוח תנועה ובזכרון דברים). ברגע שזה מונצח, זה קרה. אף עד לא יעזור לך, כי השופט לא יבקש בכלל את העדים. מי שמדבר במשפט זה רק אתה והשופט (גם השוטר לא, אלא אם השופט מתלבט מכאן לכאן).

Xbox12341

פורסם

אם השוטר לא מילא את כל פרטיו במקומות הדרושים (יש מקומות כאלה שבהם הוא צריך לציין את שמו ואת המספר האישי שלו), או את מקום העבירה כולל תאריך ושעה - אז יש סיכוי טוב שתוכל לבטל את הדו"ח.

 

זה שלא חתמת זה לא קשור לכלום - החתימה היא רק אישור על מסירה. דו"ח נוסף יגיע אליך הבייתה. (שמור את המקורי).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

טוען שהמשאית שעקפתי נתנה בלימת חרום והוא כמעט נכנס בה כי נסע מאחוריי

 

 

מישהו לא שמר מרחק? :roll:

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
עם קצת מניפולציה של עו"ד אפשר להביא למצב שבו בית המשפט קובע שהשוטר שיקר - ועם זה לפנות למח"ש.

או שאני חי בסרט?

בשביל זה צריך עו"ד תותח , ואחד שלא אכפת לו להיות ביחסים גרועים עם המשטרה , ולקוות שהשוטר יעשה ו/או עשה טעות . נראה לי שזה עולה הרבה כסף

 

מאידך אם השוטר טוען שהוא כמעט נכנס במשאית מאוד יתכן ועו"ד טוב יוכל לנצל את זה לומר שאם הוא היה כ"כ קרוב , אולי הוא לא שמר קשר עיין , כי למעשה הוא אפילו לא היה מרוכז בשמירת מרחק , ואנני רוצה להאריך בנושא כי יש עוד כמה רעיונות שיכולים להשתמש בהם אם השוטר אכן רשם את זה

בברכה יהודה

פורסם

יוצבו מצלמות על ניידות לאלתר (כמו בארה"ב).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אם השוטר לא מילא את כל פרטיו במקומות הדרושים (יש מקומות כאלה שבהם הוא צריך לציין את שמו ואת המספר האישי שלו), או את מקום העבירה כולל תאריך ושעה - אז יש סיכוי טוב שתוכל לבטל את הדו"ח.

 

זה שלא חתמת זה לא קשור לכלום - החתימה היא רק אישור על מסירה. דו"ח נוסף יגיע אליך הבייתה. (שמור את המקורי).

 

הוא לא מילא את פרטיו חוץ מחתימה מקושקשת. הוא כן מילא את השעה, התאריך ומקום המקרה.

לגבי החתימה, לא הסכמתי לחתום רק כי יש המון אינפורמציה בדוח והתקשתי לקרא, ביקשתי שיכתוב שאני לא חותם כי אני לא מבין את כתוב והוא לא עשה את בקשתי.

 

מישהו לא שמר מרחק? :roll:

יש בזה משהואולי הוא היה מידי קרוב אלי?

בשביל זה צריך עו"ד תותח , ואחד שלא אכפת לו להיות ביחסים גרועים עם המשטרה , ולקוות שהשוטר יעשה ו/או עשה טעות . נראה לי שזה עולה הרבה כסף

 

מאידך אם השוטר טוען שהוא כמעט נכנס במשאית מאוד יתכן ועו"ד טוב יוכל לנצל את זה לומר שאם הוא היה כ"כ קרוב , אולי הוא לא שמר קשר עיין , כי למעשה הוא אפילו לא היה מרוכז בשמירת מרחק , ואנני רוצה להאריך בנושא כי יש עוד כמה רעיונות שיכולים להשתמש בהם אם השוטר אכן רשם את זה

 

נכון, לי היה זמן להסתכל במראות, לאותת, לצאת לעקיפת האוטובוס והוא ממלא את המקום שלי וכמעט נכנס באוטובוס?

אצלי זה בד"כ ההפך - אני שומר מרחק מסויים (לא משנה עם גדול או קטן) ומישהוא נכנס לחלל הפנוי משמאל או מימין ובולם חזק- אז אני כמעט נכנס ברכב מלפני (הרכב החודר), ולא כמו שהשוטר מתאר. אגב הוא מוקלט אומר זאת ולא רשם את זה, אולי כי זה באמת היה מפריע לו להיות בקשר עין איתי? בכל אופן בגרסה שלי טענתי דבר ראשון שהוא משקר כי לא היית משאית אבל הודתי שביצעתי עקיפות כמו שצריך.

לגבי עו"ד אם אני זוכה, אני לא אמור לקבל החזר הוצאות משפט?

פורסם

אם אתה זוכה - אז אמורים לשלם לך הוצאות משפט.

זה חלק מהתביעה שלך.

בכל אופן, עצם העובדה שאין את פרטי השוטר - כבר שווה לגשת עם הדו"ח לעו"ד לתעבורה ולגולל בפניו את הסיפור - לא שווה לנסות?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

 

נכון, לי היה זמן להסתכל במראות, לאותת, לצאת לעקיפת האוטובוס והוא ממלא את המקום שלי וכמעט נכנס באוטובוס?

אצלי זה בד"כ ההפך - אני שומר מרחק מסויים (לא משנה עם גדול או קטן) ומישהוא נכנס לחלל הפנוי משמאל או מימין ובולם חזק- אז אני כמעט נכנס ברכב מלפני (הרכב החודר), ולא כמו שהשוטר מתאר. אגב הוא מוקלט אומר זאת אם יש לך הקלטה כזו , אז בכלל הייתי פונה לעו"ד שמתמחה בתעבור ולפחות שואל את חוות דעתו ולא רשם את זה, אולי כי זה באמת היה מפריע לו להיות בקשר עין איתי? בכל אופן בגרסה שלי טענתי דבר ראשון שהוא משקר כי לא היית משאית היית או לא הייתה משאית ? אבל הודתי שביצעתי עקיפות כמו שצריך.

לגבי עו"ד אם אני זוכה, אני לא אמור לקבל החזר הוצאות משפט?

אני לא יודע אם במשפט תעבורה אתה יכול לקבל את ההוצאות של העו"ד , למשפטי תעבורה יש חוקים משלהם , אני חושב שתבדוק את הנקודה הזו עם עו"ד .

אני הייתי מציע לך ללכת לעו"ד , ולספר לו הכול (כולל אם שקרת/לא ספרת את כול העובדות/WHATEVER לגבי משהו ) ולשאול אותו מה דעתו , ולשאול לגבי החזר הוצאות ואז תוכל להחליט אם אתה נלחם בזה או לא .

אני הייתי נלחם , אבל אתה צריך לעשות את החשבון לעצמך , כי לדרוש צדק זה דבר שיש לו עלויות , חלקן ידועות לך כשאתה מתחיל את התהליך וחלקן לא , אתה היחיד שצריך לחשב אם זה שווה לך או לא

בברכה יהודה

פורסם

אני מת ללכת למשפט כי אני מרגיש שנעשה לי עוול!

לדעתי לא סיכנתי אף אחד והשוטר סתם התעצבן שאני יוצא לעקיפה זריזה שאולי נראתה לו מעט פזיזה, אולי חשב שאני בחור צעיר שרק קיבל רישיון ואין לו מושג מהחיים ומנהיגה ואז הוא אמר לעצמו "אני אראה לו"?

 

אבל מהתיעצויות עם אנשים אני שומע שאין צדק בבתי המשפט (לאו דווקא בתחום התעבורה), ושלפעמים יש פסיקות תמוהות לחלוטין כאילו בלי קשר לעובדות. לכן המליצו לי לעשות הכל ולא להגיע לבית משפט (שוב, נסיונם של "היועצים" הוא לא מתחום התחבורה).

אין לי חשק לחטוף משהו יותר מעצבן, כי גם ככה הסיפור הזה הופך אותי לפרנואיד. זה הגיע למצב שאתמול ניידת תנועה נסעה מאחורי ולא ירדה לי מהזנב, למרות שעברנו כמה צמתים ופניות וממש הרגשתי שהוא מחפש על מה לתפוס אותי ...

פורסם
אני מת ללכת למשפט כי אני מרגיש שנעשה לי עוול!

אז תעשה את זה , אבל בתנאי שתבדוק קודם עם עו"ד

אבל מהתיעצויות עם אנשים אני שומע שאין צדק בבתי המשפט (לאו דווקא בתחום התעבורה), ושלפעמים יש פסיקות תמוהות לחלוטין כאילו בלי קשר לעובדות. לכן המליצו לי לעשות הכל ולא להגיע לבית משפט (שוב, נסיונם של "היועצים" הוא לא מתחום התחבורה). זה נכון שאם אתה הולך נגד המדינה ואין לך עו"ד תותח מאוד יתכן ולא תקבל צדק , ומנסיון אישי אם הדיון אינו מתפרסם זה פשוט מודגש שהשופטים ילכו נגדך , אבל זה לא קורה במשפטי תעבורה עד כמה שאני יודע . (השופטים כבר יודעים שיש בעיות לעיתים אם השוטרים )

אין לי חשק לחטוף משהו יותר מעצבן, כי גם ככה הסיפור הזה הופך אותי לפרנואיד. זה הגיע למצב שאתמול ניידת תנועה נסעה מאחורי ולא ירדה לי מהזנב, למרות שעברנו כמה צמתים ופניות וממש הרגשתי שהוא מחפש על מה לתפוס אותי ...

תרד מהפראנויה , סביר להניח שהוא לא הפיץ את מספר המכונית שלך לכול השוטרים כדי שיחפשו אותך :lol:

 

אל תתייעץ עם אנשים, תתייעץ עם אנשי מקצוע.

 

+1 לזה , ומוטב מוקדם ממאוחר (שלא תפחד יותר מידי:lol:)

בברכה יהודה

פורסם

ברור שהוא לא הפיץ עלי וגם שהשוטר הזה לא חיפש אותי, אבל כשהפנתר הכחול מסתובב מאחוריך ולא יורד מהזנב אפילו כשאתה עושה פניות ההרגשה לא נעימה ולהזכירכם שרק עכשיו נוכחתי שאם מהזווית שלו משהו לא בסדר, אז הכל אפשרי!

 

לגבי היועצים שאמרו לי את דעתם על מערכת בתי המשפט

הראשון בכיר במס הכנסה וגם עו"ד סיפר לי כל מיני סיפורים (חבל שעל כל מה שקשור לענייני עבודה הוא לא מוכן לדבר).

השני גם עו"ד שעבד הרבה עם מנהל מקרקעי ישראל ומכיר את מערכת המשפט.

והשלישיים - הוריי, הכוויות שהם חטפו ממערכת המשפט והסיפורים שהם שמעו.

 

 

אומנם ליועצים אין נסיון בתחום הזה, אבל אני מצליח להבין שצדק יש בבתי משפט, אבל לא תמיד ולא לכל אחד.

 

בכל אופן מחר אני נפגש עם מישהו שידבר עם אנשים ונשמע את דעתם.


×
×
  • תוכן חדש...