Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח תנועה, שוטר משקר, מה לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסיון,הסיכוי שלך אם אין לך הוכחות או עדויות הוא אפסי.

אותי עצר שוטר בכניסה לי-ם וטען שלא נתתי זכות קדימה מימין וסיכנתי מכוניות שבאו משמאל,הוא "ריחם" עלי ולא נתן לי שלילה במקום (כמו שהוא טען שהוא יכול לעשות),אלא משפט.כשהעונש המירבי הוא שלילה חודש! בתוספת 10 נקודות

מכיוון שהרכב שלי הוא העבודה שלי ולא רציתי בשום אופן שלילה הלכתי לעו"ד,שרצה ממני 4500 ש"ח על הטיפול בתיק.

החלטתי שמכיוון שאין לי עבר קודם,אלך לבד למשפט.

הלכתי והשופט אמר לי 2 אופציות:

1.שאם אני עומד על כך שהשוטר משקר ואין לי הוכחות,יצטרכו להביא את השוטר להעיד.ואז אם השופט יקבל את גרסתו

אני יקבל את מלוא העונש הקבוע בחוק.

2.להודות,לקבל 750 קנס וללכת הביתה...

 

בחרתי ב2 והלכתי הביתה...

חבר,אתה חופר

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במקרה שלך

נניח והיית לוקח עו"ד, למישהו יש רעיון איך הוא יכל להוכיח שאתה זכאי? ואני לא מדבר על בעיה במילוי הדוח אלה פשוט איך הוא היה גורם לשוטר להיראות שקרן?

פורסם
ברור שהוא לא הפיץ עלי וגם שהשוטר הזה לא חיפש אותי, אבל כשהפנתר הכחול מסתובב מאחוריך ולא יורד מהזנב אפילו כשאתה עושה פניות ההרגשה לא נעימה ולהזכירכם שרק עכשיו נוכחתי שאם מהזווית שלו משהו לא בסדר, אז הכל אפשרי!

 

לגבי היועצים שאמרו לי את דעתם על מערכת בתי המשפט

הראשון בכיר במס הכנסה וגם עו"ד סיפר לי כל מיני סיפורים (חבל שעל כל מה שקשור לענייני עבודה הוא לא מוכן לדבר).

השני גם עו"ד שעבד הרבה עם מנהל מקרקעי ישראל ומכיר את מערכת המשפט. מי שעובד עם מערכת המיסים צודק בהחלט , אם אין לך עו"ד כריש ומוכנות לשלם את העלות, אתה לא תקבל צדק וזה מנסיון אישי וגם מנסיון של המשפחה

והשלישיים - הוריי, הכוויות שהם חטפו ממערכת המשפט והסיפורים שהם שמעו.

חטפתי כוויות ממערכת הצדק בתור נכה צהל וכשהיה לי משהו עם מס הכנסה ומס רכוש , ובשני המקרים עו"ד ישר (דבר שכמעט לא מצוי ו/או זן בסכנת הכחדה אבל זה נושא אחר ) אמר לי ישר "אתה צודק ,אבל להלחם איתם יעלה לך יותר ממה שתרוויח כי השופטים יעזרו להם "

 

אומנם ליועצים אין נסיון בתחום הזה, אבל אני מצליח להבין שצדק יש בבתי משפט, אבל לא תמיד ולא לכל אחד.

 

בכל אופן מחר אני נפגש עם מישהו שידבר עם אנשים ונשמע את דעתם.

ומאידך בבית משפט לתעבורה , אמר לי אב בית דין שאני אביא עו"ד (הפרקליטה לא רצתה לוותר אלא רצתה לעשות אותי לאות או שסתם החליטו לדפוק לי ברז , יכול להיות ששיש שם שוטר ששונא אותי ) , כדי שהוא יוכל לומר לבית המשפט את מה שאני רציתי לומר בצורה טובה

וכשבאתי עם עו"ד יצאתי בלי כלום למרות שהייתי אז נהג חדש והם דפקו לי 5 עברות שעל כול אחת מהם זה שלילת רשיון.

 

שני דברים למדתי מאז :

1 - השופטים יודעים שיש בעיה עם המשטרה ואכיפה ואפילו בעינהם זה לא מוצא חן ולכן שם הם אינם הולכים עם המערכת

2 - כדי שיוכלו ללכת נגד המערכת , אתה חייב עו"ד שיאלץ את התובע המשטרתי ליסוג

 

מי שמנסה לחסוך בעו"ד במשפט תעבורה , הוא לענ"ד שוטה שמנסה להשתין נגד הזרם

בברכה יהודה

פורסם

מי שמנסה לחסוך בעו"ד במשפט תעבורה , הוא לענ"ד שוטה שמנסה להשתין נגד הזרם

 

:mm_yeah:

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.


×
×
  • תוכן חדש...