Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בלוג של המפיק של טופגיר ובו הוא מספר על העונה החדשה שתצא בקרוב. בין השאר:

 

1. דמות חדשה שהיא קצת כמו הסטיג, אבל לא ממש, שבתקווה תעשה דברים מלהיבים להנאת כולם (כך בתרגום חופשי)

2. מרוץ חדש - ביפן. (לדעתי ניסאן GTR נגד... משהו יפני אחר)

3. יוצאים למלחמה מול גרסה גרמנית של טופגיר (משהו שקשור גם לסאבין שמידט)

4. אודי RS6 נגד גולש סקי מטורף

5. איוו X נגד אימפרזה STI

6. מאזדה FURAI

ועוד...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טוב לשמוע

האם התוכנית תיהיה באגו כמו בעבר?

 

התוכנית תהיה בBITTORRENT כי עד שזה יגיע לאגו הנכדים שלי כבר יהיו זקנים

פורסם
טוב לשמוע

האם התוכנית תיהיה באגו כמו בעבר?

 

 

בחגיגות ה 70...

 

עריכה: cobraf, הקדמת אותי בחצי שניה :)

מנהל אתר LFS הישראלי.

סימולטור הנהיגה הטוב בעולם.

http://www.lfsisrael.com

פורסם

אפרופו,

 

יש בימים אלו פרומואים באגו על העונה ה"חדשה" של טופגיר שאמורה להתחיל (עונה 10) :lol:.

האמת, אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב :evil:.

 

ליאור.

פורסם

היום ראיתי פיפט גיר באגו - תסבירו לי מי לעזעזל מתרגם את התכנית? והאם יש לו איזושהי הבנה בנושא?

TORQUE = סל"ד, WHEELSPIN= סיבוב הגה ועוד עשרות הזיות שכאלה...

הרי אגו מגדיר את עצמו ערוץ גברים, ואת התרגום עשתה אשה כלשהי (ראיתי את השם בסוף התכנית) עם 0 הבנה במכוניות - אפשר איכשהו להתלונן על זה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלקייס, יש דיון דומה לגבי תרגום של טופ גיר במקביל לזה.

 

התרגום שם הוא פשוט מזעזע ומי שמתרגם לא רק שלא מבין אנגלית של הבריטים, אלא לא ממש מבין במכוניות ובהומור בריטי.

 

בוא רק נגיד את זה ככה:

 

TALK לא שווה לTORQUE!

 

פעם אחת כתבו שצריך לתת יותר מומנט (TORQUE IT OVER)

פעם אחרת כתבו שצריך לדבר יותר (NOT ENOUGH TALK)

 

פשוט מזעזע...

 

אני תמיד חושב שאני יכול לתרגם הרבה הרבה יותר טוב. אם אני כבר עושה את זה עם מאמרים אקדמיים...

פורסם

בתכל'ס, מי שמתרגם צריך להיות בעל הבנה בסיסית בנושא שבו עוסקת התוכנית. זה ימנע כל מני אי נעימויות ושטויות כגון מה שהוזכר כאן. אני, למזלי, מבין אנגלית בריטית וברוב המקרים יודע למה הכוונה (אני רואה את התוכנית במחשב בלי תרגום, ואין לי בעיה להבין פרט לדברים מאוד ספציפיים). לצערי, כשיש תרגום, קשה לי להתעלם ממנו, והטעיות האלה מאוד מעצבנות.

"ai motoare capul doare"

פורסם

לפעמים זה ממש מצחיק לראות את התרגום,

אתמול, בהילוך חמישי, כשאמרו על הפוקוס ST, שהיא הוט האצ',

בעיברית תרגמו את זה למכונית להיט. :lol:

וכשה-Noble

התארחה בטופ גיר, כל פעם שהזכירו את שמה, התרגום היה מכונית אצילית :-D.

 

לדעתי, זה ממש זילזול וחוסר אחריות מצד המתרגמים.

איך אפשר לשחרר לשידור תוכנית, כשהתרגום שלה נעשה על ידי ילדה בכיתה ח'.

 

אבל זה עדיין דיי משעשע. :-)

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם
איך אפשר לשחרר לשידור תוכנית, כשהתרגום שלה נעשה על ידי ילדה בכיתה ח'

לדעתי הם צריכים לפטר את כל המתרגמים הקיימים שלהם ולקחת לעבודה את אלה שמפרסמים תרגומים לסרטים באתר TOREC ודומיו, רמה הרבה יותר גבוהה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...