Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, נימרוד צודק. :oops:

אבל בכל זאת, A4 ו"אוקטבייה" זה כימעת כמו תחרות בין סידרה 3 ל"מונדיאו", שתיי מישפחתיות גדולות בהפרשים עצומים של היתנהגות, איכות ומחיר

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המונטריאול תוכננה כרכב GT, גומע מרחקים, ולא דגם מירוץ או ספורטיבי טהור (עבור זה היתה ה33 סטראטאדלה האגדתית), ולא - המונטריאול לא היתה מבוססת שלדת הג'וניור כי אם ה 1750 GT (סמנתיקה, אבל זו שלדה מעט שונה..)

 

אוקיי, מסכים. ואגב - בג'וניור התכוונתי לג'וליה GT ולא ל-1300. פשוט זה הכינוי הנפוץ (נכון, והמוטעה.).

ההתנהגות שלה לרכב GT הייתה מספקת ביותר, אבל היא לא התמודדה עם מיטב האקזוטיקה של זמנה, מה שהאלפא החדשה כן מתיימרת.

פורסם

ושוב אומר - עבור זה היתה ה 33 סטראטאדלה:

 

33_front.jpg

 

דגם שנועד להתחרות ראש בראש באקזוטיקה (ומבחינה טכנולוגית, בהחלט עמד בזה..)

כולי תקווה שה "בררה" שתצא תהיה בכיוון של ה 33 הזאת ולא המונטריאול (כלומר ספורט טהור ולא GT)

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

ה-33 סטראדאלה לא היתה מכונית סדרתית. רחוק מכך.

זו הייתה במקרה הטוב הומולגציה של מכונית מירוץ. לא רכב שאתה יכול לקנות דרך סוכן אלפא.

עד כמה שאני יודע - במשך כל שנות הייצור של הדגם (סוף שנות ה-60), יוצרו פחות מ-20 מכוניות. כשמדובר על מספרים כאלו, אז זו אפילו לא הומולגציה אמיתית (שבה מדובר במאות מכוניות).

 

מכונית מדהימה, אכן, אבל לא משהו שמוצב במטרה להתחרות במיורה, דייטונה או 911. (אם לא פיקששתי בשנים, אבל העיקר הכוונה).

 

אם כבר, אז אפשר להשוות אותה לפרארי P3/4 או לפורשה 904.

פורסם

ל 33 היו מספר דרגות, וכן, היתה גם גרסת כביש שנמכרה כרגיל...

אומנם יוצרו מספר מאוד מועט (30... ומספר לא ידוע של רפליקות :wink:)

אם תרצה, אני אעלה את המחיר של הדגם לכביש כאשר יצא לשוק (יש לי לא כרגע תחת ידי)

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

טוב, עשיתי שיעורים. אז קודם כל, סטארדאלה זה המונח באיטלקית לגרסת כביש. ככה לפחות מכונות גרסאות החוקיות לכביש של מכוניות מירוץ טהורות.

ובבדיקה ב- http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/index.html שהוא אתר די אמין - יוצרו בין השנים 67-71 סך הכל 18 מכוניות מדגם זה (הסטראדאלה). חוץ מהן, כמובן יוצרו גרסאות ייעודיות למירוצים שהשתנו בספסיפיקציות בהתאם למירוץ ולGROUP בו התחרו.

לפי אתר אחר, המחיר היה 17,000$ והיה תכנון הזמנות ל-50 מכוניות. אבל כאמור, רק 18 יוצרו בסופו של דבר ב4 שנותיו של הדגם.

 

 

אני בהחלט מעריץ את הרכב, אבל חוזר על טענתי שממש לא מדובר בייצור סדרתי של רכב במטרה להתחרות בשוק האקזוטיקה. בשביל זה צריך לייצר קצת יותר. המטרה הייתה, לדעתי, בעיקר שיווקית - להוכיח שאלפא יכולה לייצר מכונית שתתחרה באקזוטיות על הכביש. המסר הועבר בהצלחה, וכמה קומבינטורים זכו לקנות מכונית ברמה. אבל זה לא ייצור סדרתי!

פורסם

ראשית, אני מאוד מעריך את האתר שציינת, והוא אכן די אמין...

אכן יוצרו 18 מגרסת הסטראטאדלה, אך יוצרו גם 50 מגרסאות המסלול השונות (לא כולל אבי טיפוס)

2 דברים שהפנטו אותי לגבי הבררה לעומת ה 33 הם:עצם המנוע שנבחר V8 (כמו ה 33..., אולם גם המונטריאול), ויותר מזה - שים לב לצורת פתיחת הדלתות ב 33 סטראטאדלה - זהה לצורת הפתיחה בבררה.... (ציר קידמי, אולם פתיחה כלפי מעלה)

כולי תקוה שבעיצוב זה אלפא באים לרמז על משהו, ומשהו טוב

 

לגבי עצם הדגם כדגם סדרתי..: יש לו מחיר? ייצרו ממנו בהתאם למחיר זה?, זהו דגם חוקי לכביש?....

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

אם אני מרוויח 325 שקל לחודש ולפעמים גם תוספת סיכון של עוד איזה 100 שקל כפול 3 שנים ועוד את הכסף מהקבע, ועוד המתנות של היום הולדת (מחרותיים) אני מניח שזה יהיה האוטו שאני אקנה!!!

 

בקיצור אוטו מ-ד-ה-י-ם, אין כמו עיצוב איטלקי בשידוך עם הנעה אחורית ו400 כ"ס פשוט מכונית אקזוטית.

I don't drive fast, I fly low


×
×
  • תוכן חדש...