Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלפא כידוע דרך הנהלת פיאט ובשיתוף מתבקש של מזראטי ופרארי, לא תוכל למצב את ה"בררה" כנגד ה 911 מולה מוצבת מזראטי. ויש שיומרו שה"מודנה" גם מיתחרה ב 911 ואפילו ה"מאראנלו" נהבקת בה. כידוע ל 911 יש שלל גירסאות- מנועים והחלוקה מיתבצעת בכך שהמזראטי מכוונת ל 911 הבסיסית (דרך אגב מאז שידוך מנוע ה 4.2 ל' המזראטי נחשבת עדיפה ובעלת אופי מרגש משל הפורשה) ו"מאראנלו" של פרארי מכוונת לגירסת הטורבו (ושמדובר בפרארי עם האופי קשה להתחרות) ובמסלול יבש ה"מאראנלו" תיהיה מהירה יותר מה 911 טורבו. ובנוגע ל"בררה". ה"בררה" היא מכונית בעלת תפיסה שונה לגמרי משל הקודמות, כניראה תיוצר עם תייבה רובותית בלבד ותיהיה מהר מאוד לרכב הספנות ותחזק את שם המותג. מימנה תיתכן השפעה על ה"ספרינט" הקרובה לבוא ועל ה GTV הנימצאת בשלביי פיתוח סודיים ביותר. ובאופן כללי- יש למה לחכות.....

פורסם
כ"ס, ואלפא יודעים לכייל שלדות כאלו (המונטריאול כדוגמא אחת קטנה..) אני מנחש שהיא תהיה מאוד משכנעת

 

מונטריאול? עד כמה שאני יודע, המונטריאול היא יופי של מכונית, אבל זוכה לביקורת רבה על חוסר ההתמודדות של השלדה עם המנוע.

המונטריאול בנויה על שלדת הג'וניור, שהיא יופי של דבר, אבל לא התמודדה יפה עם משקל וכח של V8.

פורסם

אלפא ומזראטי לעולם לא ייתחרו זו בזו. מה ההיגיון, שתייהן תחת הנהלת פיאט, היצרן לא רוצה תחרות פנימית, אין בזה טעם.... וה"בררה"? יימכרו כל היחידות עוד ליפניי שהיא תצא לאור, יש את המכורים לאלפא, לסמל, למראה, לצליל, ללב, שיכולים ומוכנים לשלם כל סכום עבור יצירת מופת זו.

 

בעוד כמה עשורים אנשים יעלו זיכרונות על ה"בררה" האגדתית....

פורסם
מונטריאול? עד כמה שאני יודע, המונטריאול היא יופי של מכונית, אבל זוכה לביקורת רבה על חוסר ההתמודדות של השלדה עם המנוע.

המונטריאול בנויה על שלדת הג'וניור, שהיא יופי של דבר, אבל לא התמודדה יפה עם משקל וכח של V8.

 

המונטריאול תוכננה כרכב GT, גומע מרחקים, ולא דגם מירוץ או ספורטיבי טהור (עבור זה היתה ה33 סטראטאדלה האגדתית), ולא - המונטריאול לא היתה מבוססת שלדת הג'וניור כי אם ה 1750 GT (סמנתיקה, אבל זו שלדה מעט שונה..)

 

Xray.jpg

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם
אלפא ומזראטי לעולם לא ייתחרו זו בזו. מה ההיגיון, שתייהן תחת הנהלת פיאט, היצרן לא רוצה תחרות פנימית, אין בזה טעם....

 

 

כן, אה ...

 

פולקסווגן פאסאט / אודי A4 / סקודה אוקטביה

פולקסווגן גולף / סיאט איביזה

 

פיאט קופה / אלפא GTV

 

 

בועז.

פורסם

פולקסווגן פאסאט / אודי A4 / סקודה אוקטביה

פולקסווגן גולף / סיאט איביזה

 

פיאט קופה / אלפא GTV

 

אומנם ה"פאסאט", ה A4 וה"אוקטבייה" מישפחתיות גדולות אך אין בינייהן תחרות. למה?

ה A4 היא האיכותית, היוקרתית והיקרה ביותר המיועדת לפלח שוק יותר מבוסס. ה"פאסאת" מעט יותר זולה ובעלת שם פחות חזק. והסקודה, משפחתית גדולה מהסוג הפשוט יותר, וגם השם סקודה זה עדיין לא שם שכולם רוצים שיתנוסס בגאון על מכוניותייהן.

הגולף- איכותית ויקרה משמעותית מה"איביזה", לא יכולה להיוצר תחרות והקונצרן פולקסווגן דואג לזה

פורסם

אם כבר - זה A3/גולף/לאון

ואיביזה/פולו

 

התחרות קיימת גם קיימת - אבל מסתבר שגם כשיש תחרות בין דגמים מבית, זה מוסיף להכנסות (ההיצע הגדול יותר גובר על עניין התחרות הפנימית)

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..


×
×
  • תוכן חדש...