Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים,

לכבוד יום מיוחד שלי ושל חברתי החלטתי להפתיע אותה בצימר מפנק שקראתי עליו באינטרנט.

לצערי התקציב שלי דיי מוגבל ולדעתי הצימר עם כל המכלולים נשמע הדבר המפנק ביותר לתקציב שלי..

שאלותיי הן-

1.האם לדעתכם היא תקבל את העניין בחיוב? אני אישית חושב ומקווה שכן(אולי אלה שיש להם כאן חברה, אני מתאר שהרוב,

יכולים להציע הצעות אחרות-כל הצעה תשקל ותתקבל בברכה).

2.מישהו מכיר את המקום? אם כן אשמח לקבל פרטים נוספים על הפרטים שקראתי באתר שלהם- פרטים לגבי המקום עצמו- האם איכותי כמו שנשמע ונראה? האם כדאי? מה המחיר בדיוק?(לא הבנתי את המחיר פר שעות ואשמח אם מישהו יוכל לשפוך לי

קצת אור על העניין..) ובכלל, כל פרט שאתם אולי יודעים או שמעתם- יתקבל בברכה.

 

זהו בעיקרון, אשמח לכל תגובה ומצטער על החפירה :roll:

 

תודה רבה לכולם :-)

פורסם

אתה קולט שאתה מדבר על צימר בטבע הקסום שליד נתב"ג, כן?

לפי התיאור באתר (חניה לשני רכבים, תשלום לפי שעה, אין מגע עם פקידים אלא משאירים את הכסף בכניסה לחדר), מדובר במאורת בגידות ותו לא. מציע שתחפש מקום אחר, אלא אם כן בא לך לפגוש בכניסה את חזי (שם בדוי) הפקיד שלך מהבנק ושפרה (בדוי גם כן) אשתו של חבר של אבא שלך באים להתפקפק.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

תודה ניטש' אומנם זה באיזור נתב''ג אבל לא נראה לי שזה קריטי כ''כ כי המקום הוא אכן רק רבע שעה

נסיעה והוא נשמע ברמה טובה אז איזור הנתב''ג לא מפריע לי(אני מקווה..).

לגבי עניין מאורת הבגידות זה אכן נשמע ונראה כך אבל אהבתי מאוד את עניין הדיסקרטיות והעניין שלא נבוא

במגע עם עובדי המקום כי חברתי ע''פ היכרות איתה, מעדיפה כך..

 

אשמח לעוד תגובות חבר'ה-כל דבר יעזור לי בשיקול הסופי.

תודה :)

פורסם

שמעת מה ניצ' אמר?

זה בקתות זיונים לכל דרי איירפורט סיטי והחברות האחרות בסביבה.

 

אלא אם אתה יוצא עם סווטה [שהוברחה לארץ בבטן של גמל, ועולה לך כמו רכב ליסינג בחודש] אני לא רואה סיבה לקחת בחורה לכזה מקום.

 

 

אם אתה קצר בתקציב - קח אותה למסעדה.

אם אתה קצר בתקציב - סעו לישון באוהל על גדות הבניאס [הייתי בשבת - יש מלא אנשים, אחלה מזג אוויר והמיים מעולים]

אם אתה קצר בתקציב - קח אותה לסרט.

 

היית רוצה ללכת למלון באור יהודה?

ככה לא היית רוצה ללכת לצימר לפי שעה.

 

רון.

-למרות שבמחשבה שניה יש משהו קצת קינקי בצימר-לפי-שעה-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
שמעת מה ניצ' אמר?

זה בקתות זיונים לכל דרי איירפורט סיטי והחברות האחרות בסביבה.

 

אלא אם אתה יוצא עם סווטה [שהוברחה לארץ בבטן של גמל, ועולה לך כמו רכב ליסינג בחודש] אני לא רואה סיבה לקחת בחורה לכזה מקום.

 

 

אם אתה קצר בתקציב - קח אותה למסעדה.

אם אתה קצר בתקציב - סעו לישון באוהל על גדות הבניאס [הייתי בשבת - יש מלא אנשים, אחלה מזג אוויר והמיים מעולים]

אם אתה קצר בתקציב - קח אותה לסרט.

 

היית רוצה ללכת למלון באור יהודה?

ככה לא היית רוצה ללכת לצימר לפי שעה.

 

רון.

-למרות שבמחשבה שניה יש משהו קצת קינקי בצימר-לפי-שעה-

 

 

גדול !!!

עשית לי את היום :lol:.

 

מצטרף להמלצות של הנכבדים מעליי ,כל עוד אתם בכיוון של נופש ותו לא:wink:.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

ברחוב אלנבי בת"א יש גם מקומות שמשכירים חדרים לפי שעה (לא מניסיון), בטוח יותר זול (פחות נסיעה = פחות דלק)... :lol:

 

עדיף לקחת אותה למסאז' או יום ספא + מסעדה מאשר למוטל שיגולים מפוקפק.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

תודה רבה חבר'ה הבנתי אתכם..

התאריך יוצא ביום חמישי הקרוב אז אשמח לשמוע מכם המלצות אחרות בתקציב

של 250 ש"ח בערך..

המטרה היא החופש כמו שאמרתם ולא לאיזה משהו חפוז כמו שבטח חלק מהחברים

חשבו כאן :).. אני רוצה שהיא תהנה ותתפנק וזהו זה דווקא נשמע טוב חדר עם ג'קוזי, יין,

אווירה טובה וכו' אבל אם יש משהו טוב יותר במסגרת תקציב זה אשמח לשמוע וכמה שיותר מהר(סליחה

על ההאצה אבל פשוט אין לי ברירה).

תודה רבה לכולם :)

פורסם
תודה רבה חבר'ה הבנתי אתכם..

התאריך יוצא ביום חמישי הקרוב אז אשמח לשמוע מכם המלצות אחרות בתקציב

של 250 ש"ח בערך..

חשבו כאן :).. אני רוצה שהיא תהנה ותתפנק וזהו זה דווקא נשמע טוב חדר עם ג'קוזי, יין,

אווירה טובה וכו' אבל אם יש משהו טוב יותר במסגרת תקציב זה אשמח לשמוע וכמה שיותר מהר(סליחה

על ההאצה אבל פשוט אין לי ברירה).

 

 

ייין טוב [ממוצע] עולה סביב ה50-70 שקל לבקבוק.

קצת נקניקים וגבינות ליד. [100 שקל]

שמיכה יפה [50 שקל]

מקום מבודד [דלק]

אחר צהריים [יקרה בכל מקרה]

השמש שוקעת [כמו סעיף "אחר צהריים"]

מפה תזרום לבד....

 

 

לחלופין - 250 אומרים ארוחה סבירה במקום סביר לשני אנשים. [רמז - מקום סביר לא כולל את ה-סוהו ברישון :) ]

 

 

בהצלחה

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

פארק הירקון, ליד האגם בערב, יין, גבינות, כמה לחמים, שמיכה וכוסות זכוכית.

אוירה רומנטית = חברה מרוצה.

 

בהצלחה!

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
פארק הירקון, ליד האגם בערב, יין, גבינות, כמה לחמים, שמיכה וכוסות זכוכית.

אוירה רומנטית = חברה מרוצה.

 

בהצלחה!

 

:mm_yeah:

 

מתכון מנצח.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

בטח שזה מתכון מנצח - זה המתכון שמקבל הבן זוג שלי :D

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

ושרק יעיז לומר שזה לא מתכון מנצח. שיעיז.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

את מנפיקה פנקס כיס לבן הזוג המתחיל ? :-D

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
בטח שזה מתכון מנצח - זה המתכון שמקבל הבן זוג שלי :D

 

תרשום לעצמך י' מעפן, קיבלת רמז :wink:

איפה הוא ישים את הסלסלה של הפיקניק? עלייך? :lol:

×
×
  • תוכן חדש...