Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות זוג רמקולים 6X9 למגש האחורי.

עד עכשיו היו לי רמקולים של BLAUPUNKT מאחורה... והם התחילו לחרחר(הם היו 50 RMS)

והמערכת שלי של JVC מוציאה 4X45(הבנתי שזה 45W ולא 45 RMS).

עכשיו אני לא יודע אם הרמקולים נדפקו בגלל שהמערכת חזקה מדי בשבילם או שהם סתם נהרסו...

 

עוד שאלה.

אם אני יקנה רמקולים חדשים 6X9 של פיוניר 40RMS, המערכת תוכל להרוס אותם? אני משתמש בגבר של המערכת בלי מגבר חיצוני.

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=506275

 

אלה הרמקולים שאני חושב לקנות^^

הם ייתנו לי ביצועים סבירים? אני לא רוצה משהו מפוצץ, אני רק רוצה שינגנו טוב ושיתנו קצת הרגשה של באס(הם בכל זאת 6X9).

 

תודה לעוזרים

פורסם

יש אותם לחבר באותו וממש לא אהבתי אותם.

לפי דעתי אם אתה יכול לגרד עוד 230 שקל תקנה את הרמקולים של JBL:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=417684

הם הרבה יותר חזקים ואיכותיים מהפיוניר, בכלל עדיף להתרחק מפיוניר במיוחד ברמות הנמוכות בכל מה שקשור לרמקולים.

המערכת למכירה בקישור למטה:

http://www.carsforum.co.il

/vb/showthread.php?p=1810490#post1810490

פורסם

לעעעע(נתקע לי האות ע:wink:) , לא מת על הJBL ואין לי מושג למה !

גם לא על הקומפוננט הפשוט שלהם (500 ש"ח).

מורל יותר נעימים לאוזן לטעמי , יותר באס וזה מה שרובנו מחפשים , יותר תענוג .

תשמע את שניהם תחליט .

דוד I HATE YOU :lol:

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

×
×
  • תוכן חדש...