Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החורף כבר הגיע, ואיתו הגשם...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הליכלוך שמתצבר על הכביש,עולה, והכביש נעשה חלקלק עוד יותר :roll: .

 

 

ואיתו גם ה גשמים העזים, וכבר אשרפ לראות סימנים של תאונות שרשרת שנגרמו מאי שמירת מרחק.

 

 

אז כדי שנעבר את ה"חורף" בשלום, סעו בזהירות :angel:

 

 

 

אלי :type:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

עכשיו חזרתי מנסיעה...

איזה תענוג...הכבישים עדיין רטובים וחלקים...אין נהגים שממהרים לעבודה..אין נהגים מסוכנים על הכבישים...איזה זריקות תחת...אין כמו הנעה אחורית.... :lol:

פורסם

אני חזרתי הרגע מנסיעה באשתאול.

 

לילה + גשם = פחד אימים (תשאלו את זרזיר, עצרתי כמה פעמים במיוחד כדי שלא ישתין במכנסיים).

 

בדרך ראינו כמה וכמה מכוניות שיפארו בעתיד הקרוב את מיטב הפירוקיות בארץ, בכביש 5 הייתה גם אימפרזה טורבו WRX חדשה למדי שפגשה מעקה אחרי כמה פירואטים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

גם לילה, גם גשם ואתה נוסע לאשתאול? :?

 

סעו בזהיורות אנשים. תשאירו מקום בפירוקיות בארצנו! :wink:

אגב....חבל על עוד אימפרזה שהלכה לעולמה. :roll:

פורסם
אני חזרתי הרגע מנסיעה באשתאול.

 

לילה + גשם = פחד אימים (תשאלו את זרזיר, עצרתי כמה פעמים במיוחד כדי שלא ישתין במכנסיים).

 

אתה רציני ? אשתאול בלילה גשום ?!

 

תהיה בריא בנאדם, לעניות דעתי זה לא כ"כ חכם...

פורסם

יופי, ואני החלקתי עם הלנטרה שלי (כמה צפוי, אני יודע) נכנסתי עם גלגל ימין במדרכה כאשר הג'אנט הוא הפוגע, לא הצמיג. הנזק עוד לא ידוע, כנראה סיפור מהתחת. אני מאשים רק את עצמי.

 

 

סעו בזהירות חברה, אני נסעתי טיפה בחוסר זהירות כי חשבתי שאם הכביש נראה יבש הוא יבש, תלמדו מהנסיון הרע שלי. אל תסעו מהר בתקופה הקרובה, חבל עליכם, על המכוניות שלכם, ועל מי שעלול להקלע לדרככם.

פורסם
יופי, ואני החלקתי עם הלנטרה שלי (כמה צפוי, אני יודע) נכנסתי עם גלגל ימין במדרכה כאשר הג'אנט הוא הפוגע, לא הצמיג. הנזק עוד לא ידוע, כנראה סיפור מהתחת. אני מאשים רק את עצמי.

 

 

סעו בזהירות חברה, אני נסעתי טיפה בחוסר זהירות כי חשבתי שאם הכביש נראה יבש הוא יבש, תלמדו מהנסיון הרע שלי. אל תסעו מהר בתקופה הקרובה, חבל עליכם, על המכוניות שלכם, ועל מי שעלול להקלע לדרככם.

 

אני עשיתי בדיוק אותו דבר עם דייהו נובירה (רכב חלופי...) בגשם הראשון לפני שנתיים (בכיכר). קורה, כל החיים לומדים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אני חזרתי הרגע מנסיעה באשתאול.

 

לילה + גשם = פחד אימים (תשאלו את זרזיר, עצרתי כמה פעמים במיוחד כדי שלא ישתין במכנסיים).

 

אתה רציני ? אשתאול בלילה גשום ?!

 

תהיה בריא בנאדם, לעניות דעתי זה לא כ"כ חכם...

מי זה עניות דעתי? הוא בפורום?

 

אכן היה כיף. רק צריך לדעת איפה לשים את הגבול (לא כ"כ פשוט...).

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אני חזרתי הרגע מנסיעה באשתאול.

 

לילה + גשם = פחד אימים (תשאלו את זרזיר, עצרתי כמה פעמים במיוחד כדי שלא ישתין במכנסיים).

 

אתה רציני ? אשתאול בלילה גשום ?!

 

תהיה בריא בנאדם, לעניות דעתי זה לא כ"כ חכם...

מי זה עניות דעתי? הוא בפורום?

 

אכן היה כיף. רק צריך לדעת איפה לשים את הגבול (לא כ"כ פשוט...).

 

מה שמזכיר לי את הגשם הקודם (לפני שבועיים).

אשתאול. 5 בבוקר. עלייה הייתה בערב הקודם , על יבש.

ירידה. כביש חצי רטוב.

הסיבוב ההדוק לפני תחנת השאיבה של כסלון.

עד עכשיו הכביש ריק. יופי.

מגיע לסיבוב.

SHIT.רטוב.

האף מחליק. וברלינגו ממול...

DAMN IT ! דווקא עכשיו ?? :?::shock:

תודה לאל על ידית ההנדברקס וכל האימונים... :wink:

משיכה , האף נעצר במקום , הזנב טס החוצה.

נעילה ,פול גז , הנבלה מתיישרת כשהזנב עובר 3 ס"מ מהברלינגו.

ההוא לדעתי אפילו לא הספיק להבין מה קרה.

 

אכן צריך לדעת לשים את הגבול... :twisted:

פורסם
למה מה קרה לכם אני דווקא אוהב מאד את החורף כי אפשר לשחק עם האוטו יותר בהחלקות :lol:

 

האוטו משחק יותר בהחלקות !

ושליטה לא ממש נמצאת בחורף !

 

אני לא ממליץ ! כמעט עשיתי באונה בגלל נסיון להחליק בסבבה לפני כשעתיים !( כמו סופה בחוץ פה !)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
למה מה קרה לכם אני דווקא אוהב מאד את החורף כי אפשר לשחק עם האוטו יותר בהחלקות :lol:

 

האוטו משחק יותר בהחלקות !

ושליטה לא ממש נמצאת בחורף !

 

אני לא ממליץ ! כמעט עשיתי באונה בגלל נסיון להחליק בסבבה לפני כשעתיים !( כמו סופה בחוץ פה !)

 

צודק צודק. מה אני יגיד לך הראלי הזה השפיע עליי קצת שסולברג לקח אליפות אני מאמין

 

שזה יעבור לי עוד כמה ימים אני בשלב עדיין של אקסטאזההה :twisted:

 

 

 

יהיה בסדר גבר הכל בשליטה :tongue: אני לא עד כדי כך משוגע :wink:

×
×
  • תוכן חדש...