Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה מתקדמת באלפא אינה לגיטימית


בררה1
שימו לב! השרשור הזה בן 5501 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הבנת למה התכוונתי. כל אשר התכוונתי אליו, הוא שטענה זו היא טענת הגנה לגיטימית כטענת הגנה בפני תביעה. לגבי ההיבט השיווקי וההשלכות של אותה הטענה, הרי שהן ברורות מאליו והאמן לי, אני מבין אותן היטב.

 

כל טענת הגנה היא לגיטימית, אם איננה שיקרית, ושההגנה תנסה להפריך אותה.

 

רק אל תאמר שהיא לא מייצגת את עמדת היבואן.

זו עמדת היבואן הרשמית בכל הקשור בנהיגה בסגנון הנהיגה הנהוגה בקורסי נהיגה מתקדמת בנס הרים והשלכתה על אחריות היבואן על תקינות הרכב. הבעת עמדה במשפט איננה רלוונטית רק למשפט הזה או להתדיינות בבית משפט בכלל.

 

למה מופרכת?.

 

לא הטענה של סמל"ת מופרכת.

הטענה שהטענה של סמל"ת אין לה משמעות מחוץ לכותלי בית המשפט היא מופרכת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

dorki:

 

אתה צודק ברוב דבריך. אני שוב אחזור על הטענה שלי - טענתי שהאמירה לגיטימית למקום ולנסיבות בהן נטענה, לא שהיא חכמה או נכונה, בוודאי לא בטווח הארוך.

 

ישנו עקרון פומביות הדיון, לכן בבית משפט יש גם ספסלים לקהל, שכן פעם הבינו שצדק צריך להעשות וגם להראות.

מכיוון שהדיון פומבי, אז לגיטימי לחלוטין להשמיע את הטענות שהועלו בבית המשפט גם במקומות שפחות נוחים לטוען.

 

אתה לא רוצה שיקרה לך דבר כזה? אז אף פעם אל תטען במקום א' טענה שלא תרצה שתשמע במקום ב'.

 

אם תעיין שוב בשרשור מתחילתו, תראה שתמיד כתבתי שניתן לטעון בין כתלי בית המשפט כל טענה הזויה ככול שתהיה. תהום פעורה בין זה לבין להיות: חכם, צודק, הגון והוגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל טענת הגנה היא לגיטימית, אם איננה שיקרית, ושההגנה תנסה להפריך אותה.

 

רק אל תאמר שהיא לא מייצגת את עמדת היבואן.

זו עמדת היבואן הרשמית בכל הקשור בנהיגה בסגנון הנהיגה הנהוגה בקורסי נהיגה מתקדמת בנס הרים והשלכתה על אחריות היבואן על תקינות הרכב. הבעת עמדה במשפט איננה רלוונטית רק למשפט הזה או להתדיינות בבית משפט בכלל.

 

זוהי עמדת היבואן ככל שהיא מתייחסת לסגנון הנהיגה הנטען על ידה של ד"ר גייגר באלפא בררה שהוא רכש. כן נס הרים, לא נס הרים - הייתי יכול לקבוע בוודאות לו הייתי יודע את כל העובדות, ואני לא. אם אינך מצליח להבין את זה - אין לי מה להוסיף. ושוב, ברור שההשלכות הן רחוקות מההליך המשפטי שבין ד"ר גייגר לסמל"ת אך העמדה הובעה כפי שאמרתי ולצורך ההליך המשפטי בלבד. טעות בטווח הארוך ותכנון אסטרטגי לקוי - קרוב לוודאי, אך זהו המצב.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תעיין שוב בשרשור מתחילתו, תראה שתמיד כתבתי שניתן לטעון בין כתלי בית המשפט כל טענה הזויה ככול שתהיה. תהום פעורה בין זה לבין להיות: חכם, צודק, הגון והוגן.

 

מסכים ב-100%.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הטענה של סמל"ת מופרכת.

הטענה שהטענה של סמל"ת אין לה משמעות מחוץ לכותלי בית המשפט היא מופרכת.

 

זאת ועוד:

לדעתי, האדם הסביר יכול בהחלט להבין שאלפא בררה מיועדת לשימוש ספורטיבי. וזאת מפרסומות, דוקומנצטיה ועוד.

לכן הטענה של סמל"ת שהתעללו ברכב היא מופרכת ולא תעמוד בבית משפט עם שופט רציני. אני בטוח שעדות של מדריך נהיגה / בעל חברת ההדרכה יכולה לעזור לשופט להבין מה בדיוק נעשה ברכב הזה וברכבים אחרים (שברובם הרבה יותר זולים, יותר ישנים ובתכלית לא נבנו לשימוש ספורטיבי) במסגרת הקורס שד"ר גייגר עבר.

רכבים שאני, בתור אחד שעשה כמה קורסים מתקדמים (ולא מדריך), ראיתי למשל - מזדה mpv, פורד פוקוס אוטומטית, פג'רו קינג.

 

השופט אמור לבסס החלטותיו על פי האדם הסביר ובנוסף להיות חסין מרגשות סובייקטיבים כלשהם, כמו אלו שראינו שמוחבאים בהתלהמות מול רומן.

כולי תקווה שד"ר גייגר יזכה בתביעתו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הטענה של סמל"ת מופרכת.

הטענה שהטענה של סמל"ת אין לה משמעות מחוץ לכותלי בית המשפט היא מופרכת.

 

 

לא טענתי שאין לטענה משמעות מחוץ לבית המשפט, אלא שהיא לא נטענה על מנת להצהיר את עמדתה כלפי נהיגה ספורטיבית, אלא על מנת להתגונן בפני תביעה. חיזוק נוסף לכך ניתן לקבל בכך, שאף ד"ר גייגר אמר שסמל"ת עצמם המליתו לו על הקורס וידוע לי שסמל"ת אף מוצתיאים לקוחות לקורס של ביה"ס לנהיגה של היצרן.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אם עמדתה של סמל"ת בתביעה זו היא שהרכב לא נועד לשימוש ספורטיבי ועבר התעללות, סביר להניח שהיא תשתמש בהגנה זאת גם במשפטים דומים אחרים. לכן ניתן להסיק שזו עמדתה כלפי נהיגה ספורטיבית - התעללות ושימוש לא סביר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השופט אמור לבסס החלטותיו על פי האדם הסביר ובנוסף להיות חסין מרגשות סובייקטיבים כלשהם, כמו אלו שראינו שמוחבאים בהתלהמות מול רומן.

 

אני לא חושב שהם היו מוחבאים, לדעתי הם היו גלויים ואף צועקים :lol:, אבל זה מובן. אנשים לא אוהבים לשמוע שגם אם הם צודקים, זה לאו דווקא עוזר בכל מצב ושהחיים זה לא קיבוץ, כמו ששר רמי קליינשטיין. מה שאני לא מבין, זה מדוע אי אפשר לנהל ויכוח מבלי להוריד אותו לפסים אישיים, וזה חבל.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou כתב:

הטענה שהטענה של סמל"ת אין לה משמעות מחוץ לכותלי בית המשפט היא מופרכת.

 

עם זה אני לא מתווכח.

למרות שלפי דעתי, וגם הגבתי על זה איפשהו בשרשור, עוד שנה מי בכלל יזכור (חוץ מאנשים כמונו) כתבה בת שורות ספורות בעמוד אמצעי של עיתון כלשהו על תקלה ברכב, אם בכלל.

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויכוחים יורדים לפסים אישיים בדיוק בגלל הרגשות של אותם אנשים שמעורבים בהם.

לראיה יש פה המון "דיונים" על איזו מכונית יותר טובה (בעיקר בין רנו ספורט לסיאט איביזה).

אם בני אדם היו פועלים על פי ההגיון היו הרבה פחות בתי משפט ועורכי דין בעולם. :)

הרי למה מישהו שנוהג על פי ההגיון ינעץ סכין בגופו של אדם אחר שעקף אותו בכביש? למשל.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקבתי אחרי הסיפור, בעיקר מתוך הזדהות עם ד"ר גייגר, והתנהלות סמל"ת פשוט מקוממת.

אני בכלל לא מדבר עם כתב הגנה כי כמו שרשמתי בתחילת הט'רד בכתב הגנה מכחישים הכל וטוענים כל מה שרוצים (חוץ מעובדות סותרות). אני ממתכוון על זה שהרכב הגיע תקול והם לא לקחו אחריות כפי שיבואן צריך לקחת.

 

בימים אלו אני עובד על תביעה בעצמי נגד יבואן רכב אחר ולכן אני מכיר את ההרגשה ואת התגובות המתחכמות של היבואן. בית המשפט נוטה לקבל תביעות שהגישו בעלי רכבים חדשים שנתגלו בהם תקלות וקובע לרוב כי תקלות ברכב חדש מעידות על רכב פגום מהייצור.

 

קריאה של מה שעבר על הרכב בזמן הקצר שהיה על הכביש מלמדת איך לא צריך להתנהג ייבואן. ד"ר גייגר רכש רכב חדש וקיבל לימון.

אגב, בארה"ב הייבואן היה חייב ע"פ חוק להחליף את הרכב בחדש (LEMON LAW). החוק קצת שונה ממדינה למדינה בארה"ב אך בגדול החוקים קובעים כי אם לא הצליחו לתקן בעיה שנתגלתה בשנתיים הראשונות שהרכב על הכביש יש להחליף את הרכב, יש מדינה שקבעה לתת ליבואן 2 ניסיונות תיקון אם מדובר בתקלה בטיחותית ויש שקבעה 3 ניסיונות אבל בגדול ע"פ כל החוקים האלו אם המקרה היה מתרחש בארה"ב התביעה הזאת לא הייתה מוגשת כלל כי הרכב היה מוחלף.

עד שיעבור חוק כזה בארץ, או שבכלל יחשבו על זה, הדרך עוד ארוכה אבל אולי אפשר להתחיל יוזמה מהפורום, מי יודע.

 

אני די בטוח שהתביעה תתקבל ומקווה שייבואן ישלם את חובו ויותר מזה (נניח אם תתפרסם כתבה על התביעה בYNET)

 

בכל מקרה

 

בהצלחה,

 

רון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויכוחים יורדים לפסים אישיים בדיוק בגלל הרגשות של אותם אנשים שמעורבים בהם.

 

ברגע שהויכוח מתחיל להיות לגופו של כותב במקום לגופו של עניין, אני רואה בכל פסול. אנשים צריכים לדעת להבחין בין רגשותיהם לבין העניין הנדון.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עימך, רומן, אך העובדה בהינה נותרת; אנחנו בני אדם ובדרך כלל רגשות מניעים אותנו.

אבל אנחנו נכנסים כבר לפסיכולוגיה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou עוד שנה מי בכלל יזכור (חוץ מאנשים כמונו) כתבה בת שורות ספורות בעמוד אמצעי של עיתון כלשהו על תקלה ברכב, אם בכלל.

 

רק ששכחת "עניין קטן" - מכוניות כמו אלפא רומאו קונים רק אנשים כמונו...

ולאנשים כמונו יש זכרון ארוך מאוד כשזה נוגע למכוניות שכולנו כ"כ אוהבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול להסביר לי את המונח "שימוש בלתי סביר"?

 

הרי אם הרכב יכול להגיע לדוגמה ל-200 קמ"ש ואכן בעל הכב הגיע למהירות הזאת, האם זה שימוש בלתי סביר?

 

האם לקיחת סיבוב במהירות כזאת או אחרת יכולה להחשב לשימוש בלתי סביר?

 

הרי גם אם הוא נסע כמו מטורף עם האוטו, אין פה עילה לשימוש בלתי סביר כי השימוש של הרכב הזה הוא לכביש ואכן שם הוא נסע. גם מבחינת עומס משקל על הרכב, הוא לא העמיס מטען חורג כאילו הרכב היה רכב מסחרי.

 

אז מה בעצם השימוש הבלתי סביר?

 

הרי שאם היו מגבלות כאלה ואחרות על הרכב, היצרן או היבואן היו צריכים ליידע את הלקוח על הדבר הזה ולכן אם ישנן מגבלות אני מניח שהם לא סיפרו על זה ללקוח ולכן הם הסתירו מידע ושוב הם אשמים.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5501 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...