Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה מתקדמת באלפא אינה לגיטימית


בררה1
שימו לב! השרשור הזה בן 5500 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

S5 יפיופה אמיתית.

אלא מה, אני מדבר על רכב שניתן לחיות איתו גם בחיים האמיתיים, רכב עם ספסל אחורי אמיתי, רכב שלא חייבים לקחת אותו לטיפול בצ'מפיון רמת גן כי "נראה לך שהאינדיאנים למטה ידעו לטפל בו?" (כדברי איש המכירות של סניף צ'מפיון י-ם)...

אגב ה- IS זולה בכ- 200K מה- S5. שום הסבר (למעט עניין שערי החליפין והיורו שבשמים) לא מצדיק את הפער הזה.

 

דבר ראשון, הספסל האחורי בA5/S5 סביר בהחלט לרכב קופה. ואני בטוח שבלבררה אין הרבה יותר מקום שם מאחור.

דבר שני, גם בIS אתה לא מטפל בכל מוסך מדרכה, אלה במוסכים המורשים של LEXUS. אז איפה פה מקור השוואה?

 

לגבי המחיר,

הIS והS5 ממש לא מתחרות אחת של השניה.

הראשונה מנוע 2.5 ליטר, מכונית מנהלים מפוארת. כמו שטל"ש אמר, אם אתה רוצה להשוות אותה - תשווה לA4 2.0T או במוו 325 או מרצדס C250.

 

הS5 היא מכונית קופה. מנוע 4.2 ליטר (עם פי 2 הספק מהIS). הנעת 4X4. מאובזרת מאוד (לדעתי אפילו יותר מהIS). קטגוריה שונה לחלוטין. פלח שוק שונה. ביצועים ומפרט שונים. מחיר שונה.

אתה רוצה להשוות אותה? ללקסוס, נכון לעכשיו, אין מתחרה.

אתה יכול להשוות למרצדס CLK500. אתה יכול להשוות לBMW 335i קופה.

 

כשתנהג עליה תבין.

מה קשור שתנהג עליה תבין? תקרא את המודגש בהתייחסות שלמעלה.

(וד"א, נהגתי עליה. אני עדיין לא מבין. לטעמי הסדרה 3 עדיפה עליה עשרות מונים)

 

 

 

אני מבין שאתה שונא את הCLS ואת מרצדס , ומעדיף אאודי , אבל חלאס מכונית שנראית ספורטיבית אין לה מושב אחורי נורמאלי , והיא הנעה קדמית ?!! לעומת הCLS . מעניין למה בדיוק אאודי עושים את הA7 אם לא כי הם מקנאים במרצדס :lol:

 

אני ממש לא שונא את מרצדס. אני שונא את העיצוב של הCLS. ושל הE CLASS. ושל הCLC. אבל זה לא קשור :)

הS5 לא רק "נראית ספורטיבית" בכל המבחנים שלה היא קיבלה תשבוחות על ההתנהגות וחווית הנהיגה בה.

הS5 איננה הנעה קדמית. היא הנעה כפולה שמעבירה (אאל"ט) עד 70 אחוז מהכוח לגלגלים האחוריים.

מה גם שבכלל לא השוותי אותה לCLS. השוותי אותה ל335i קופה שהושוותה לאלפא רומיאו בררה. לדעתי זאת השוואה בהחלט במקום.

 

ואודי מייצרים את הA7 בדיוק מאותה סיבה שBMW הולכים לייצר את הCS CONCEPT כרכב אמיתי.

ומאותה סיבה שפורשה מתכוונים להוציא את הפאנאמרה ושאסטון מרטין הולכים להוציא את הRAPID.

יש CLS, היא נמכרת במספרים טובים, משמע יש ביקוש לפלח השוק הזה,

משמע אין סיבה שללקוחות תהיה אופציה טובה יותר מהCLS של מרצדס (שאני, אישית, ממש לא אוהב. לא מבחוץ ולא מבפנים (וגם הנהיגה בה לא משהו בכלל)).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דבר ראשון, הספסל האחורי בA5/S5 סביר בהחלט לרכב קופה. ואני בטוח שבלבררה אין הרבה יותר מקום שם מאחור. נגיד !

דבר שני, גם בIS אתה לא מטפל בכל מוסך מדרכה, אלה במוסכים המורשים של LEXUS. אז איפה פה מקור השוואה?

מסכים.

 

לגבי המחיר,

הIS והS5 ממש לא מתחרות אחת של השניה.

הראשונה מנוע 2.5 ליטר, מכונית מנהלים מפוארת. כמו שטל"ש אמר, אם אתה רוצה להשוות אותה - תשווה לA4 2.0T או במוו 325 או מרצדס C250.

עשיתי את זה, לטעמי כחבילה וכמכלול שלם (מחיר, אמינות, איבזור, ביצועים, התנהגות כביש, עלויות אחזקה) היא ניצחה אותן בנוקאאוט.

אם תחפש בפורום - אז תמצא שגם מומחה לא קטן כמו טל שביט מחזיק בדעה הזו.

 

הS5 היא מכונית קופה. מנוע 4.2 ליטר (עם פי 2 הספק מהIS). הנעת 4X4. מאובזרת מאוד (לדעתי אפילו יותר מהIS). קטגוריה שונה לחלוטין. פלח שוק שונה. ביצועים ומפרט שונים. מחיר שונה.

 

צודק, אבל אם תבחן על מה אתה משלם עוד 200K ומה אתה מקבל יותר (מנוע ו- 4*4) , מה השימוש המיועד לרכב, היכן תיסע בו, האם תצליח אי פעם לנצל את פוטנציאל הרכב - אני מניח שתגיע למסקנה שזו רכישה מיותרת ה- IS רכישה הגיונית בהרבה למי שאיננו נמצא באלפיון העליון

אתה רוצה להשוות אותה? ללקסוס, נכון לעכשיו, אין מתחרה.

אתה יכול להשוות למרצדס CLK500. אתה יכול להשוות לBMW 335i קופה.

 

צודק !

 

 

מה קשור שתנהג עליה תבין? תקרא את המודגש בהתייחסות שלמעלה.

(וד"א, נהגתי עליה. אני עדיין לא מבין. לטעמי הסדרה 3 עדיפה עליה עשרות מונים)

 

תגיד אתה עורך הדין של רועי 5? :wink:

 

12345

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שכחבילה ומכלול שלם היא מנצחת את הA4, סדרה 3 ו C CLASS. אבל זה כבר לשיקולו של הקונה. בכל מקרה, אי אפשר להשוות אותה לA5/S5.

 

לגבי המחיר-

אם תבחן על מה אתה משלם עוד 160K על הIS המאובזרת לעומת המונדיאו הכי מאובזרת, מה השימוש המיועד לרכב, היכן תיסע בו, והאם תצליח לנצח את הפוטנציאל -

אני מניח שתגיע למסקנה שזו רכישה מיותר והמונדיאו החדשה היא רכישה הגיונית בהרבה.

 

כל הרעיון של מותגי היוקרה הוא מלכתחילה רכישה לא הגיונית.

אתה משלם עשרות (לפעמים מאות) אחוזים יותר על אוטו, שהיום, לא נותן הרבה יותר מהמתחרות הזולות (בהרבה) שלו.

 

לא עו"ד שלו.. פשוט אני נהגתי על הIS ולא הרגשתי משהו מיוחד בנהיגה שלה.

ה325 שנהגתי עליה הייתה הרבה יותר מהנה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשתנהג עליה תבין.

אין לי טענה ללקסוס אליה התייחסת, למעט אולי מרחב פנימי מעט מצומצם. היא פשוט לא שייכת מבחינת מיצוב וסטטוס לחבורה אליה שייכות גם הבררה וגם האודי.

אם כוונתך לכך שבמחיר נמוך משמעותית, אני מקבל איכויות נהיגה דומות או עדיפות, אני מוכן להניח שאתה צודק. אבל מה לזה ולהשוואה המופרכת מלכתחילה בין המכוניות הללו.

לכן האתגר שהצבת בפני הוא מענין, אבל חסר משמעות בהקשר הזה. בכל מקרה אני מבין שאתה מלא התלהבות מנסיונך עם הלקסוס הקטנה והזולה ביותר וזה בהחלט נחמד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שאתה מלא התלהבות מנסיונך עם הלקסוס הקטנה והזולה ביותר וזה בהחלט נחמד.

 

זול הוא מושג יחסי מאוד.

 

אכן לטעמי ה- IS היא כיום הקניה הטובה ביותר בסגמנט.

 

אם לדעתך האלפא והאודי נמצאות בסגמנט גבוה יותר - שיהיה, לדעתי הלקסוס יכולה ללמד את הצמד הזה משהו בהלכות כביש ויוקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על התגובה המאוחרת. אשתדל לקצר:

1. ודאי שמחירה של ה IS250 אינו זול, אלא שהיא הלקסוס הזולה ביותר.

2. יכול להיות שהיא הטובה בסגמנט שלה, אבל זה לא הסגמנט בו נכללות הבררה והאודי.

3. גם אפשרי שהיא יודעת ללמד פרק בהלכות נהיגה מכוניות רבות, לרבות השתיים ממעל, אבל כך גם יעשו לא מעט מכוניות זולות אף ממנה, נניח גולף GTI או מיני קופר, נו אז מה? נראה לך שמי ששוקל קניית בררה או אודי A5 ישקול IS250 כאלטרנטיבה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על התגובה המאוחרת. אשתדל לקצר:

נניח גולף GTI או מיני קופר, ?

אני יודע שזה לא קשור, אבל לאחרונה ייצא לי לנסוע על הGTI החדשה (האמת שהיא כבר לא כל-כך) ולדעתי היא לא יכולה ללמד אף אוטו על הלכות ספורטיביות. מדובר על רכב מאכזב במיוחד.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שזה לא קשור, אבל לאחרונה ייצא לי לנסוע על הGTI החדשה (האמת שהיא כבר לא כל-כך) ולדעתי היא לא יכולה ללמד אף אוטו על הלכות ספורטיביות. מדובר על רכב מאכזב במיוחד.

 

לא נהגתי בGTI מהדור הנוכחי, אך ההתרשמות למשל של טיף נידאל מ 5th gear הייתה שונה לחלוטין, ועל המסלול הוא העדיף אותה על פני הפוקוס RS.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהיא הטובה בסגמנט שלה, אבל זה לא הסגמנט בו נכללות הבררה והאודי.

 

אני מעדיף לצטט בתשובתי אילנות גבוהים (תרתי משמע):

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1549030#post1549030

 

וגם להפנות אותך לשרשור שפתחתי בדף הזה:

"על יוקרה ודיעות קדומות".

 

ולבסוף לשאול אותך:

על איזה סגמנט בדיוק נימנים האודי והאלפא ? אם יוקרה - אז שנינו יודעים שמדובר במכוניות בתחפושת, אם על סגמנט המכוניות שדורשות "פגישה לעיתים קרובות עם המכונאי" (שים לב לפוליטקלי קורקט שהשתמשתי בו, לא כתבתי "לא אמינות" לא כתבתי "מאותגרות אמינות") - אז אתה צודק, הלקסוס באמת בסגמנט אחר.

 

לסיכום: גש להרצליה, בקש נסיעת מבחן על הלקסוס IS ואז אני אשמח להמשיך איתך את הדיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כ"כ מבין מה פשר ההתעקשות להזניק את הלקסוס הקטנה ביותר לצמרת מכוניות היוקרה, היא פשוט לא שייכת לשם. השאלה אם היא עדיפה או לא, אינה שייכת כלל לדיון בדיוק מהסיבות אותן הבאת בשרשור על מכוניות יוקרה. יש לה די והותר מתחרות ראויות בקטגוריה שלה, כמו A4, סדרה 3, C קלאס ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף לצטט בתשובתי אילנות גבוהים (תרתי משמע):

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1549030#post1549030

 

לאילן הגבוה הזה , שיש לי המון הערכה אליו , אתה לא יכול להביא בתור הוכחה . כי הוא מתעניין יותר באופנועים , ולכן התדמית הספורטיבית של מכונית פחות חשובה לו (הוא מקבל די והותר מכול אפנוע שהוא רוכב עליו ) . מי שקונה בררה , קונה מכונית שנראית ספורטיבית , ואמורה גם לתת לזה כיסוי . אז המרצדס CLS , במיוחד בגרסה חזקה , גם יפה וגם אופה , הLS שלך אולי אופה אבל יפה היא לא

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לה די והותר מתחרות ראויות בקטגוריה שלה, כמו A4, .

 

 

פאסאט בתחפושת - זו מכונית יוקרה? :shock:

 

להזכירך - הייתה לי אחת כזו, אני יודע היטב במה מדובר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאסאט ו A4, חולקות מכללים מכניים רבים, אך הן מכוניות שונות. מדובר בפלטפורמה שונה לחלוטין ומצער שאתה יוצא בהכרזות שאין מאחוריהן ממש. אם אתה דווקא רוצה דוגמאות מ VAG, יש דוגמאות אחרות כמו A3, גולף, לאון, אוקטביה שכולן חולקות אותה פלטפורמה. A4 פשוט לא שייכת לכאן. יש הטוענים שהפאסאט היא קנייה עדיפה על ה A4, בדיוק כפי שיש הטוענים לעדיפותה של הלקסוס IS250 על ה GS300, אבל כאן, כמו שם, מדובר במכוניות שונות לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הדיון הזה (החזקתי עד דף 9) מזכיר לי -

בן אדם אחד מבוגר פוגש את חברו בדרך לבית הכנסת ביום שבת,אז הוא פונה לחברו:

אתה הולך לבית הכנסת?

עונה החבר:

לא, אני הולך לבית הכנסת.

אז הראשון משיב: חבל יכולנו ללכת יחד.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

לכל החברים שהיו מעורבים בעניין לאורך הדרך. סוף טוב הכל טוב. מונה לסמל"ת מנכ"ל חדש (אורי להב) שפעל בנחישות ומקצועיות להביא את העניין לסיום טוב. בשורה התחתונה אני מבטל את כל התביעות מול סמל"ת וחוזר לאלפא. הספיידר החדשה שלי בדרך. אני משוכנע שהיה מדובר ברכב לימון וטיפול לקוי על ידי ההנהלה הקודמת. מדרך ההתנהלות של אורי נראה שיש שינוי בסמל"ת.

 

נתראה על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5500 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...