Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה אני גם צריך סט כלים איכותי, אולי נתארגן לקראת קניה קבוצתית?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רכשתי כלים מחברת וירט,ואני מדבר על כלים ידניים..

טרם נתקלתי באיכות מעולה כזאת פשוט תענוג לידיים והמחירים סבירים בהחלט.

שאפו

פורסם

לגבי כלים של קסקו ניתן לרכוש במחירים אטרקטיבים יותר מבת"א בפ"ת בחנות בשם "מירקל" יושבים בקרית אריה בפ"ת .

 

הם היבואנים של KASCO - לבקש שם את מאיר - הוא הבעלים , הבטיח לי שכל חבר פורום יקבל מחיר יותר טוב מהחנויות האחרות בארץ .

 

קניתי אצלם ואני מאוד מרוצה , לא לשכוח לומר שאמיר שלח אותכם .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם
לגבי כלים של קסקו ניתן לרכוש במחירים אטרקטיבים יותר מבת"א בפ"ת בחנות בשם "מירקל" יושבים בקרית אריה בפ"ת .

 

הם היבואנים של KASCO - לבקש שם את מאיר - הוא הבעלים , הבטיח לי שכל חבר פורום יקבל מחיר יותר טוב מהחנויות האחרות בארץ .

 

קניתי אצלם ואני מאוד מרוצה , לא לשכוח לומר שאמיר שלח אותכם .

 

 

לי יש סט בוקסות של KASCO , למעט קורוזיה מינורית בבוקסה 13 בגלל שימוש עודף הסט כבר בן 3 שנים עם אפס בלאי .

 

אגב - נרכש בחנות שנקראת אחים פראח בכפר יאסיף :shock:

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

מירקל יבואנים של קסקו אם אתה קורא ליבוא מחולון לפ"ת יבוא.

קסקו כמו סיגנט ישראלים, KASCO שייכת לחברת ורדין, ברחוב המרכבה 13 חולון, התכנון נעשה כאן, הייצור נעשה בהזמנה

ומפוזר לדברי נציג החברה בכ 30 מפעלים שונים בטייוואן , מבחינת איכות ...באותה רמה בערך כמו סיגנט , לא ברמה האירופאית או היפנית. רק מה ...במחסן החברה יש קצת כלים מגניבים של חברות אחרות, הרבה יותר איכותיות כמו BRITOOL האנגלית .

ברמה הזאת של כלים, כדאי לבחור לפי רמת השרות והאחריות של היצרן.

  • ספונסר פורום
פורסם

מירקל הם לא היבואנים KASCO,ורדין ברחוב המרכבה בחולון בחולון הם היבואנים,ומניסיון אפשר לקבל בחנות שלהם מחירים שאי אפשר להשיג באף מקום אחר

פורסם
מצטרף לרעיון של "טוסטוס" במידה ומתארגנת קניה אני אשמח לקבל על זה פרטים ולקנות גם.

אני מקווה בשבילו שמ-16/01/08

הוא כבר קנה כלים :)

פורסם
מירקל הם לא היבואנים KASCO,ורדין ברחוב המרכבה בחולון בחולון הם היבואנים,ומניסיון אפשר לקבל בחנות שלהם מחירים שאי אפשר להשיג באף מקום אחר

 

 

נכון מאוד. :idea:

פורסם
אני מקווה בשבילו שמ-16/01/08

הוא כבר קנה כלים :)

 

אני גם מאוד מקווה שהוא כבר קנה כלים.

לא שמתי לב שמישהו הקפיץ שירשור כזה ישן.

 

מצטרף לרעיון של "טוסטוס" במידה ומתארגנת קניה אני אשמח לקבל על זה פרטים ולקנות גם.

 

האמת שכבר קניתי עשרות כלים מאז:lol:

 

אך אני עכשיו צריך ידית מומנט, הדרישות הם מינימום 10NM ומעלה עם עדיפות ל3/8, אם יש חברים שרוצים להתארגן לרכישה קבוצתית אני אשמח לארגן אותה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...