Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

מק"ט לסר 1/4 של קסקו K1460BY

 

מק"ט לסט 3/8 של קסקו K3851BY

 

מק"ט לסט 1/2 של קסקו K1254BY

 

 

אני מעוניין להזמין את שלושת הסטים הללו,

המחיר שקיבלתי עבור שלושת הסטים הינו 1100 ש"ח.

האם מישהוא יכול להגיד ללי אם המחיר בסדר ?

אני לא יודע מה התימחור של כל סט וסט ,

המוכר עשה מחיר גלובלי לכל שלושת הסטים.

אני יודע שישנם סטים של חברות אחרות , אבל הסטים האלו מכסים את הכל כך שאין צורך בתוספות מיוחדות.

לגבי האיכות אני מכיר את המוצרים כי אני עובד עם חלק מכלי העבודה שלהם.

 

ירון מאיר

1.jpg

2.jpg

3.jpg

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קסקו במקור נקראה בעברית קשקו על שם הבעלים קראוס ושטיינר. הייצור בשנות ה70 וראשית ה80 היה בכרמיאל.

המפעל הזה לא פעיל מזה זמן רב.

ברשותי מספר בוקסות מקווי הייצור המקוריים - מצופים בכרום.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
משיהוא שכבר הזמין בקניה המורכזת,?

 

 

ירון מאיר

 

אתה יכול לקנות ב-ל.כ. את הסטים של King tools, האיכות מקבילה לקסקו והמחיר חצי.

פורסם

המתנתי להגיב.

לכל חברי הפורום . שתי החברות הינן חברות המיצרות במזרח הרחוק איכות הכלים אינה משהו ועמידותם לאורך זמן לעבודות מקצועיות נמוכות ביותר. אני רכשתי לאנשי האחזקה מס סטים כאלא והם לא החזיקו מעמד.

כלים אמיתיים הם:

סנאפאון, כרפתמאן, שטלוויל, הזאט.+ יש עוד כמה שאולי פיספסתי.

 

אלא חברות שהכלים שלהם גם עמידים לאורךזמן ולעבודות מאומצות

כלים זולים סיגנט וקשקו הם לשימוש חד פעמי ולחובבים.

 

הכותב: מנהל אחזקה מתקן ההתפלה הגדול בעולם בחדרה.

בברכת חג שמח.

פורסם

מחזק בכל כוחי את דברייך הנכונים.

 

עם זאת ולמרות שאני משתדל לקנות רק כלים איכותיים באמת, קשה לי להגיד שהכלים של סיגנט/קסקו/king tools לא יכולים לשרת בצורה סבירה בהחלט את החובבן או המקצוען המזדמן, בעבודות סטנדרטיות. מוסכים רבים משתמשים בכלים של סיגנט (בגלל המחיר והשיווק האגרסיבי) והם דיי מרוצים בסה"כ.

פורסם

סיגנט מתאין לחובבן ופחות לעבודה יומיומית ואינטנסיבית. מוסכים לאחרונה רוכשים כלים מאיכות ירודה מטעמי חסכון ולו רק בשל העבודה שמובטחת לכלים אחריות לכל החיים...!

 

לא אחת אני נתקל במכונאי שעובד עם מפתח רינג/פתוח סטנדרטי של החברות שהוזכרו, שהוא שחוק לגמרי וחושב שהבורג משופשף או במידה אינצ'ית ולא בדיוק מתאימה לכלי...

פורסם

אני עובד כמכונאי רכב כבד (אוטובוסים),

 

מהעבודה קיבלתי מספר כלי עבודה חלקם של וואלטר,וויליאמס,סיגנט ובאטה.

אני מאוד מרוצה מכלי העבודה של וואלטר ושל סיגנט.

אבל לעצמי אני מעוניין את הסט של קסקו.

השאלה היא לגבי המחיר וכאן אני צריך את ההיתייעצות והעזרה.

 

אני לא מכיר את הסט של king tools אבל אני אחפש קצת מידע באינטרנט.

 

ירון מאיר

פורסם

לדעתי קיבלת מחיר טוב, לפי המחיר אני מבין שזה לא כולל מע"מ.

אם אתה מעוניין, אתה מוזמן לקפוץ אליי ולהתרשם מהסט 3/8 שקניתי של קסקו, אני אישית מרוצה ממנו.

 

אם אתה רוצה כלים לעבודות קשות אני ממליץ לך לקנות KING TONY, יש לי גם קטלוג שלהם כך שאם תבוא אני אתן לך.

בגלל שהם מוכרים בעיקר למוסכים אין להם סטים שמו של קסקו שאכן סוגרים כמעט את כל הפינות(טורקס, אלן וכדומה).

קובי

פורסם
לדעתי קיבלת מחיר טוב, לפי המחיר אני מבין שזה לא כולל מע"מ.

 

 

 

לפי המשפט הזה אני מבין שהמחיר הוא מחיר טוב,

המחיר הזה כולל מע"מ ועדיין הוא לא הכי סופי כי אני מאמין שאני אוכל להוריד אותו גם ל1000 ש"ח .

אני אעדכן אתכם לאחר החג כשיגיעו שלושת הסטים .

יש לציין כי החנות ממנה אני רוכש נמצאת בדימונה והמחיר הנמוך (כך ציין המוכר גם) בגלל שהחנות רק עכשיו נפתחה,

דרך אגב , הכלים האלו הם עם אחריות לכל החיים.

לפי מה שאמר לי הוא יחליף לי כלי פגום במקום ולא אצטרך להמתין עד שהוא ישלח את זה לחברה.

 

בעיקרון הגעתי לחנות כדי לקנות תאורה לחניה ,וראיתי סט בוקסות עמוקות של קשקו הינע 1/2 (מבוקסה 8 ועד בוקסה 27 )במחיר של 250 ש"ח

 

ירון מאיר


×
×
  • תוכן חדש...