Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום עומרי.

בידיוק הפוך אל תתבלבל - היחידה פתוחה במצב נורמאלי - יש מעבר אוויר ונסגרת כאשר מתחממת - סוגרת מעבר אוויר .

בדיוק הפוך מטרמוסטאט מיים במנוע - השם אולי לא מתאים פה תחשוב על צ"וק אוטומטי בקרבורטור זה די דומה בעבדה.

בברכה.

חיים יוד.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בס"ד

לעומרי שלום,

אולי תשתף אותנו כיצד פתרת את הבעיה,

גם לי בדהיטסו גרנד מוב דומה לשרייד אחרי טיפול טיימינג ומשאבת מים

הטורים עלו ל -1.3 ,

אנא הסבר שגם מי שלא מקצועי יבין,

תודה מראש.

חיים

פורסם

חיים 1 צודק, אני מצטרף לבקשה, פתרון הבעיה יכול לקצר דרך גם למקצוען.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שלום לכולם!

 

בשעה טובה נפתרה הבעיה!!!

לאחר פירוק נוסף של בית המצערת, הבנתי יותר איך הדברים עובדים או אמורים לעבוד.

כאשר נסיתי לנשוף לצינור בצד אחד לא יצא אויר מהצד השני. גם בפעם הקודמת ראיתי זאת אל חשבתי כי ה"קפיץ"/"טרמוסטט"

שבתוך בית המצערת יפתח כאשר יתחמם.

הטבעתי את החלק במים רותחים ו....כלום, :idea:כאן נפל האסימון כי הקפיץ אולי לא קשור ויש לי סתימה בתוך "בלוק" בית המצערת.

לאחר שימוש בחומרים מסירי אבנית וזז- קל דחפתי לחץ אויר חזק מהקומפרסור שלי, פתאום נשמע קול שיחרור ועפה לה חתיכת גוש אבנית מהצינור.

שמחתי כל כך מאחר והבנתי שפה היתה טמונה הבעיה.:-P

ניקיתי שוב את בית המצערת והרכבתי אותו חזרה ברכב, בבדיקה ראשונה לא השתנה הרבה, הטורים קצת ירדו אך לא כמו שציפיתי.:roll:

מקריאה של אחת מהודעות הפורום משהו רשם שאחרי ניקוי בית המצערת שלו הוא היה צריך לאתחל את מחשב הרכב.

בהתחלה זה נשמע לי מוזר אך....עשיתי את מה שכתוב בהודעה- לפתוח סוויטצ' שלב אחד לפני הנעה, להמתין במצב זה כ-5 דק' ולאחר מכן לכבות את הסוויטצ' ותכף להניע.

פלא פלאים הטורים ירדו משמעותית!!!

כרגע לאחר כיוונים הטורים עומדים על : פארינג/ניוטרל: 900-1000 סל"ד , דרייב: 700-800 סל"ד.

לסיכום, הבעיה נפתרה ואני מקווה שהודעה זו תעזור בעתיד לעוד חברים (שיבצעו חיפוש בנושא:lol:).

 

בברכה,

עומרי ט:wink:

פורסם

הכל בזכות חברנו חיים יוד, שכתב "קיימת חסימה במעבר מיים זה או בצנרת.

שחררו את החסימה והבעייה תפתר." כל הכבוד.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

ערב טוב לכולם!

אצלי במאזדה ישנה תופעה דומה.

הטורים מסרבים לרדת עם התחממות המנוע,

לוקח להם ממש הרבה זמן, אחרי שהמנוע פועל

בטמפ' תקינה. ולבסוף כן יורדים.

החשודים – מעברי מים בבית מצערת.

לצורך הבדיקה אני יכול לחמם בית מצערת בעזרת חימום

חיצוני, האם במקרה כזה הטורים אמורים לרדת?

תודה

פורסם

מה זה "מאזדה ישנה" הזרקה או קרבורטור ?. מסובך לכתוב מודל ?.

נסה את מה שכתבת, ובנוסף בדוק את חיישן הטמפ'.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
שלום לכולם!

 

בשעה טובה נפתרה הבעיה!!!

לאחר פירוק נוסף של בית המצערת, הבנתי יותר איך הדברים עובדים או אמורים לעבוד.

כאשר נסיתי לנשוף לצינור בצד אחד לא יצא אויר מהצד השני. גם בפעם הקודמת ראיתי זאת אל חשבתי כי ה"קפיץ"/"טרמוסטט"

שבתוך בית המצערת יפתח כאשר יתחמם.

הטבעתי את החלק במים רותחים ו....כלום, :idea:כאן נפל האסימון כי הקפיץ אולי לא קשור ויש לי סתימה בתוך "בלוק" בית המצערת.

לאחר שימוש בחומרים מסירי אבנית וזז- קל דחפתי לחץ אויר חזק מהקומפרסור שלי, פתאום נשמע קול שיחרור ועפה לה חתיכת גוש אבנית מהצינור.

שמחתי כל כך מאחר והבנתי שפה היתה טמונה הבעיה.:-P

ניקיתי שוב את בית המצערת והרכבתי אותו חזרה ברכב, בבדיקה ראשונה לא השתנה הרבה, הטורים קצת ירדו אך לא כמו שציפיתי.:roll:

מקריאה של אחת מהודעות הפורום משהו רשם שאחרי ניקוי בית המצערת שלו הוא היה צריך לאתחל את מחשב הרכב.

בהתחלה זה נשמע לי מוזר אך....עשיתי את מה שכתוב בהודעה- לפתוח סוויטצ' שלב אחד לפני הנעה, להמתין במצב זה כ-5 דק' ולאחר מכן לכבות את הסוויטצ' ותכף להניע.

פלא פלאים הטורים ירדו משמעותית!!!

כרגע לאחר כיוונים הטורים עומדים על : פארינג/ניוטרל: 900-1000 סל"ד , דרייב: 700-800 סל"ד.

לסיכום, הבעיה נפתרה ואני מקווה שהודעה זו תעזור בעתיד לעוד חברים (שיבצעו חיפוש בנושא:lol:).

 

בברכה,

עומרי ט:wink:

 

שלום לכולם!

לאחר העידכון האחרון חלו שינויים בתפקוד הטורים ברכב שלי.

הטורים עלו חזרה להיות גבוהים: 1600-1800 בניוטרל , בנוסף כאשר אני נותן קצת גז הטורים מתחילים לעלות ולרדת בצורה מהירה כאילו משהו לוחץ ומשחרר את דוושת הגז.

פירקתי את בית המצערת שוב והפעם צילמתי אותו כדי לנסות ולהעזר בחברי הפורום ולהביא לפתירת הבעיה.

 

1. אני מנסה להבין מהו הקפיץ ומהו תפקידו בתמונה הראשונה.

2. לאחר מכן מצורפות כל התמונות של בית המצערת.

3. אני לא יודע מה עוד לעשות.....אני על סף ייאוש.

 

אשמח לתשובתכם.

עומרי ט

IMG_3400.JPG

IMG_3388.JPG

IMG_3389.JPG

IMG_3390.JPG

IMG_3391.JPG

IMG_3393.JPG

פורסם

אני אנסה לזרוק כיוון אחר.

אני משער שכל הטכנולוגיה המתוחכמת משהו של דייהטסו דומה לטויוטה (מסיבות ברורות) ואם קיים חיישן TPS בכניסה לבית המצערת הייתי מציע לבדוק את התנגדותו.

בנוסף, האם החלפת את אטם בית המצערת לפני ההרכבה?

האם אתה יודע בוודאות שאין שום משיכת אוויר מצנרת היניקה?

האם פרפר המצערת זז חופשי ושום דבר לא עוצר אותו?

 

למרות שביצעת איפוס כלשהו דרך הסוויץ', נסה לנתק את המצבר לחצי דקה ולחבר שוב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום עמרי.

עזוב את הקפיץ בשקט הוא לא קשור לעניין - הוא רק חלק מהשסתום המכאני המפוקד טרמי והוא לא שייך.

יש לך עודף אוויר במנוע בסרק והמחשב עושה כל אשר בשליטתו להורידם - הקטנת זמן הזרקה וכו,לכן הטורים עולים ויורדים.

מהתמונות ניתן לראות שחיישן המצערת לא מכוון למצב סרק ולכן גם שסתום אוויר נוסף ( לא מנוע טורים שאין לך) פתוח קבוע ( בהכן) - הוא נמצא מצידה השני של סעפת היניקה.

עליך לוודא שפרפר המצערת סגור עד הסוף , לאחר מכן לכוון את מתג המצערת למצב סרק ולאחר הנעה להרגיש פיזית עם היד שהיחידה הטרמית חמה מאד ( עובר דרכה נוזל קירור) .

בדוק עם מיים לאחר ההרכבה של המצערת שאין "משיכות אוויר" מהאטם.

בהצלחה.

חיים יוד.


×
×
  • תוכן חדש...