Jump to content

חיים 1

  • הודעות

    117
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חיים 1

  1. הלכתי לחשמלאי רכב לאחר בדיקה התברר שהאלתרנטור הלך ,ואין טעינה הוחלף אלטרנטור ב700 ש"ח כולל עבודה והכל בסדר ב"ה.
  2. הבוקר נדלקו הנורות הנ"ל , מה זה יכול להיות? האם הלך האלטרנטור? באיזה סדר גודל של הוצאה מדובר? תודה למבינים ועונים חיים
  3. כמו כן ישנם רעשים בתחילת נסיעה עם טורים מעט גבוהים ויש לפעמים ריח בנזין אודה למי שיודע או התנסה בכך, בברכה, חיים
  4. פרקתי את המפוח ולא מצאתי שום זכר לפילטר,
  5. תודה לכל המגיבים ונותני העצות, חיים
  6. אני מבני ברק אשמח לשמוע על בעל מקצוע שלא סוחט
  7. איך מנקזים אויר מהרדיאטור?
  8. לאחר שהמזגניסט גילה דליפה ברדיאטור של המזגן החלפתי רדיאטור חדש,(אצל המוסכניק שלי שהוא לא מזגניסט.) מולא גז כנדרש, והמזגן עדיין חלש מאד, המוסכניק שטיפל אומר שאלך למזגניסט שיכניס למערכת שמן וזה יכול לחזק את המדחס, נראה לכם? יש לציין לפני כחודש לפני שהתגלתה הדליפה מלאתי גז והמזגן עבד היטב.
  9. אכן 900 ש"ח כולל הרדיאטור, אך אם זה לא מסובך אז אני עושה זאת בעצמי,
  10. 480 ש"ח רדיאטור חדש מוסכניק דורש 900 ש"ח חסר באופן קבוע 1-2 ליטר לאחר נסיעה של מס' שעות המוסכניק אומר להחליף רדיאטור.
  11. האם זה לא מסובך? המדובר על ליאנה 2008 שלאחרונה חסר תמיד כ- ליטר נוזל קירור והאם רדיאטור טייוואני הוא בסדר? תודה ליודעים ועונים חיים
  12. לחברים שלום, האם מישהו יכול לומר לי היכן ממוקם הפילטר מזגן ברכב הנ"ל על מנת לנקות/להחליף, כי המזגן לא עובד במלא התפוקה על אף שלא חסר גז. בתודה למשתפים אותי בידע שלהם, חיים
  13. כאשר חודר אויר מבחוץ תוך כדי נסיעה מהירה נכנס אויר קר, אך המאוורר לא עובד.
  14. סוזוקי ליאנה 2008, המזגן בסדר אך הוינטלטור לא עובד ולא מוציא כלל אויר, בדקתי פיוזים הכל נראה תקין על פניו, מישהו יודע מה זה יכול להיות? מאד אודה לכם, חיים
  15. כפי שהצגתי את הבעיה בכותרת אגב גם מד המהירות מפסיק לזמן קצר אחת ל.... בתודה למבינים ועונים חיים
  16. בס"ד לחברים שלום, כפי הנראה אני צריך להחליף חיישן מהירות האם מישהו יכול לתאר לי היכן לחפש אותו? והיכן אני יכול לרכוש חיישן איכותי במחיר סביר? תודה למבינים ועונים, חיים
  17. תודה האם ניתן לטפל בזה בכל מוסך או שצריך במכון לספידומטר? חיים
  18. בס"ד לחברים שלום באמצע נסיעה הספידומטר החל לגמגם כלומר הפך ל-0 ושוב קפץ למהירות הרגילה יחד עם זה ה-מד ק"מ לא עבד ונראה לי שגם ההילוכים נתקעו בהילוך שלישי לאחר כ-10 ק"מ כשכיביתי את המנוע לצריכת דלק ,הכל הסתדר, ,זה קרה לי לפני מספר חודשים אותו דבר, מה זה יכול להיות? משהו במערכת החשמל? או חיישן שהוא? בתודה למבינים ועונים, בברכה, חיים
  19. בס"ד מעולם לא החלפתי, איך מחליפים דבר כזה? תןדה
  20. בס"ד לחברי הפורום שלום, לאחרונה המזגן מפסיק פעולתו לעיתים קרובות, הפן ממשיך לעבוד אבל אינו מקרר, במיוחד בנסיעה עירונית, מה יכול להיות הבעיה? תודה מראש ליודעים ועונים, חיים
  21. המוסכניק אמר לי שיש לי דליפה מהרדיאטור וצריך להחליף אותו אבל הבעיה שבשבוע הקרוב לא אוכל להחליפו השאלה היא האם כשיש דליפה מהרדיאטור הרדיאטור לא עובד או שעובד לא טוב ואיך זה משפיע על החום מנוע?
  22. בס"ד לא אין שום ריח, אבל אני מרגיש שהמנוע חם ממאמץ של הנסיעה הקשה. חיים.
  23. בס"ד לחברים שלום, זה קורה באמצע נסיעה הרכב כאילו נתפס לו מעצור. וקשה לנסוע הוא דורש הרבה יותר גז על מנת לנוע ולא משייט כלל, מה יכולה להיות הבעיה , למי לפנות? וכמה זה עשוי לעלות לי? בתודה לעונים, חיים.
  24. בס"ד לחברים שלום אני מבין שצריך להחליף ציריות, כמה זה אמור לעלות לי והיכן לעשות זאת? בתודה והערכה לעונים, חיים
  25. בס"ד לא מצליח להוציא את החלק שבו יושבת המנורה האם יש שם הברגה, או תפיסה כל שהיא תודה לעונים חיים
×
×
  • תוכן חדש...