Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיים, שיש משיכת אוויר מאטם סעפת יניקה או אטם מצערת או אפילו דרך צינורות וואקום שמחוברים למצערת הטורים בסרק אמורים להיות גבוהים או נמוכים בדר"כ?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

זה מאד תלוי אבל עקרונית המנוע אמור לכבל את כל האוויר לפעולתו דרך פרפר המצערת הנשלט עלידך בצורה זו או אחרת.

נובע מזה שכל כמות אוויר לא רצוי\מדוד הנכנס למנוע עם דרך אטמים פגומים או צנרת וואקום תעלה את סלד המנוע, ורק לאחר שמע" עזר כגון בדיהטסו מתפקדות תקין , אבל ישנם רכבים לדוגמא מתוצרת GM ( לא כולם ) אשר מושפעים לרעה ובמקום לעלות טורים דווקה יחנקו מעודף דלק עקב חיישן במע המושפע ממצב זה.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום בוס.

בוא נגדיר זאת כך : כל כמות אוויר אשר נכנסת למנוע בלי ידיעת יחידת הבקרה או בשליטתה זוהי תקלה אשר תגרום ליחידת הבקרה בסופו של דבר ( תלוי בסוג המערכת) לזרוק קודי תקלה אשר היא חושבת שמשויכים לתקלה כתוצאה ישירה לתנאים החדשים אשר התהוו במנוע ומשפיעים על התערובת במנוע ועל אפן פעולתו.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

לגבי התקלה של התורים גבוהים - מנסיוני ניתן לשמוע בקלות יניקת אוויר מאחד הצינורות במיוחד בעת הדממת המנוע ( והקשבה בצומת לב לאיזור החשוד ) , לדעתי היחידה התרמית לא מתפקדת כראוי כמו שחיים אומר , חסימה ביחידה או חסימה בדרך , אצלי בשרייד 97 למשל יוצאים מים מצינור העליון ( הספקה ליחידה ) רק בסל"ד גבוהה ( 3000 ומעלה ) דבר זה גורם לפעולה איטית של היחידה שמורידה סל"ד רק אחרי התחממות סופית של המנוע והגעה לטמפ' עבודה ( מחוג חום באמצע ).



פורסם

קניתי שבוע שעבר רכב מיד שניה דייהטסו אפלאוז שנת 94 לפני הקניה הרכב נבדק עי מוסך ומאד המליצו לי עליו.

הבעיה היחידה היא שגיליתי כעת שכאשר אני עוצר את הרכב ברמזור וכו יש רעד לרכב. כולם אומרים לי ש"ככה זה באפלאוז" אבל אני רוצה להיות בטוח שזה רק זה. אני גר באזור רמת גן ומבקש מאד את המלצתכם היכן יש מוסך שמתאים לרכב מסוג זה וכן לשמוע קצת עצות בתודה מראש:?

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום

בענין הטורים הגבוהים גם לי יש בעיה בדייהטסו שרייד 98 ידני.

השאלה האם אני יכול לנקות את בית המצערת לבד או שבכל זאת

להכניס את הרכב למוסך בגלל המורכבות שבתיקון? :?

והאם העסק יקר או סביר?

בברכה,

שגיא

בברכה,

שגיא

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

שלום לכולם גם לי הייתה אותה בעיה ובעזרתכם פטרתי אותה בזאת מצ"ב תמונות

sub-zero (למטה רואים את מה שיצא מהצינור הסתום)

CAM01394-1.jpgCAM01394-1-1.jpg

עריכה אחרונה על ידי shlomigp

×
×
  • תוכן חדש...