Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 ראלי - כמעט 4 שנים והרבה תמונות...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דבר ראשון רכב מדהים בהחלט.

דבר שני,

אם היית מוכר הייתי קונה (לרכב כזה אין מחיר אני יודע). אבל המלצה שלי אלייך, זה רכב לחיים ולא רכב ליסיאומטי שכזה שמשתמשים וזורקים.

אני הייתי נשאר עם הרכב, למרות הרצון לעבור למשהו יותר חזק, אתה תראה שאתה רוצה להשאר עם הרכב הזה.

שלא תמכור ואז תגיד לעצמך "איזה מטומטם הייתי".

אז,

יאללה למוזיאון.

שיהיה ערב מצויין.

נאור.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

אני הייתי מתבגר איתה. עד הסוף.

 

תשאיר אותה בצד לימי-מסלול של יום שישי.

תקנה אוטו ליומיום (אם יש מספיק מזומנים) או תקבל אחד מהעבודה.

ובראלי תיסע רק כשאתה רוצה להנות.

 

חבל למכור רכב כזה. פשוט שווה להשאיר אותו בחזקתך עד שממש ממש יימאס לך (ולא יימאס...).

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

יאיר, כמה רכבים יש לך? לי יש 4, רק שלי (ואני לא מדבר על הקליאו והקורולה שהם של כל המשפחה).

אתה לא יודע איזה קשה זה לראות את הרכב שלך עומד בצד ללא שימוש.

לפותח השרשור, אני ממליץ לך להתשדרג. אני מבין עד כמה אתה קשור לרעלי אבל תקח בחשבון שלא תוכל להחזיק אותה לעד.

היא תקח ממך הרבה משאבים (זמן וכסף) כי גם לרכב עומד צריך לעשות טיפולים וטסטים. בנוסף ערכה לא עולה עם הזמן.

עם כל הצער שבדבר אני ממליץ למכור ולהשתדרג למשהו שמדבר אלייך (כדי שתתחבר אליו כמו לרעלי), אני בטוח שתמיד יהיה לך מקום חם בלב לרעלי אבל כמו בכל דבר בחיים צריך להמשיך הלאה ולהתקדם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

נבהלתי... היייתי בטוח שכמו גילברט גם אתה מצאת לה מחליפה.

 

בכל מקרה,

האוטו נראה מצויין ולא רק בתמונות

 

נפגש בסופרלנד :wink:

פורסם

קשה לי להסכים עם הגישה של רכב לסופ"ש, למרות שאצלי הוולקן פחות או יותר הייתה כזו.

 

כל הכיף ברכב כיפי זה לקבל 'סוכריה' בסוף יום עמוס או מבאס, ולא לחכות לסופ"ש.

 

לגבי אחזקה - כשיש לך גרוטאה עם פזומט ההתלהבות עוברת אחרי הפעם השלישית, מניסיון. בטוח אפשר לארגן עם המעסיק איזה הסדר לקבלת החזר הוצאות.

 

 

אני גם התבאסתי לראות את הוולקן שלי נוסעת רק בימי שישי, ולכן נאלצתי למכור. לדעתי אין שום מניעה לעשות עם ראלי נסיעות יום-יומיות, צריכת הדלק שלה מצויינת. (מניסיון עם ראלי 1.3 של חבר).

 

 

אה, כמעט שכחתי: האוטו שלך יפיוף :)

פורסם

30K אני לוקח :lol::lol:

 

וברצינות,

 

שחריקו אולי כדאי להשאיר אותה במשפחה.

 

הסקסו שלי יוצאת לטייל פעם בשבוע וזה ממש לא עושה לה רע.

 

במחיר הרבה היא לא מאבדת, לדעתי תמיד תוכל למכור.

 

גלברט עשה צעד נבון, הוא החליף רק כאשר מיצה את הרכב.

 

אתה מיצית?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

גלברט עשה צעד נבון, הוא החליף רק כאשר מיצה את הרכב.

 

אתה מיצית?

 

שחר ,

 

הוא רומז שאתה חרא של נהג .

 

לדעתי ? מכות .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
שחר ,

 

הוא רומז שאתה חרא של נהג .

 

לדעתי ? מכות .

 

 

לא ילך לך הפעם, סכסכני :lol:

 

אני התכוונתי שהוא לא סיים לבזבז את הונו על האוטו.

 

דווקא נוהג הוא בסדר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...