Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבכן, יש מגע בין לוח השעונים לחיישן.

כנראה שהחיישן חום לא תקין, או שבגלל שלא מותקן תרמוסטת.

נראה לי יותר חיישן,

גם אין תרמוסטט, הרכב אמור להתחמם מעט אחרי נסיעה של 20-30 ק"מ, לא?

 

אכן כן, הרכב אמור להתחמם גם ללא תרמוסטט, לכן החשד הוא, במתח מהקונקטור בחיובור ליוניט, ו/או יוניט חום תקול.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אכן כן, הרכב אמור להתחמם גם ללא תרמוסטט, לכן החשד הוא, במתח מהקונקטור בחיובור ליוניט, ו/או יוניט חום תקול.

בברכה

צביקה

 

החשמלאי עשה קיצור ל-0 ואכן המחוג עלה.

בעיקרון כיצד המערכת עובדת? מה עיקרון הפעולה?

 

אני אמנם חשמלאי, אבל לא חשמלאי רכב :-)

פורסם

המערכת עובדת מאוד פשוט.

שעון חום בלוח שעונים הוא בעצם מד התנגדות.

 

במקום כלשהוא במנוע מוברג חיישן המכונה "יוניט חום לשעון".

מיקום מדוייק בג'אסטי אני לא מכיר.

החיישן משנה את ההתנגדות שלו בייחס לטמפרטורה של מיי קירור (החיישן בא במגע עם מיי קירור). שעון חום בלוח שעונים מודד את השינוי הזה.

 

 

שים לב, הרכיב הזה זא לא "יוניט מאוורר", שיושב ברדיאטור ומשמש להפעלת מאווררים.

 

 

פורסם
המערכת עובדת מאוד פשוט.

שעון חום בלוח שעונים הוא בעצם מד התנגדות.

 

במקום כלשהוא במנוע מוברג חיישן המכונה "יוניט חום לשעון".

מיקום מדוייק בג'אסטי אני לא מכיר.

החיישן משנה את ההתנגדות שלו בייחס לטמפרטורה של מיי קירור (החיישן בא במגע עם מיי קירור). שעון חום בלוח שעונים מודד את השינוי הזה.

 

 

שים לב, הרכיב הזה זא לא "יוניט מאוורר", שיושב ברדיאטור ומשמש להפעלת מאווררים.

 

ברור לי שזה לא יוניט מאוורר...

החיישן יושב בערך מתחת לקרבורטור.

בכל אופן, מחובר אליו כמדומני 2 חוטים, לא זוכר בוודאות, צריך להסתכל שוב.

צביקה דיבר על אולי בעיה במתח שלא מגיע...

מה עוד אני יכול לבדוק לפני שאני מחליף חיישן?

 

תודה,

אלי.

פורסם
ברור לי שזה לא יוניט מאוורר...

החיישן יושב בערך מתחת לקרבורטור.

בכל אופן, מחובר אליו כמדומני 2 חוטים, לא זוכר בוודאות, צריך להסתכל שוב.

צביקה דיבר על אולי בעיה במתח שלא מגיע...

מה עוד אני יכול לבדוק לפני שאני מחליף חיישן?

 

תודה,

אלי.

 

אלי עליך לבדוק עם מנורת ביקורת, עם מגיע מתח חשמלי ליוניט, אם יתברר שמגיע( בדיעבד כתבת שחשמלאי קיצר לגוף והשעון עלה ) יש להחליף אץת היוניט.

זהירות הגישה אליו מתחת לקרבורטור קשה, וניסיון לפרק אותה יכול לגרום,לשבירתה בסעפת יניקה, לכן מומלץ להחליפה אצל בעל מקצוע.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אלי עליך לבדוק עם מנורת ביקורת, עם מגיע מתח חשמלי ליוניט, אם יתברר שמגיע( בדיעבד כתבת שחשמלאי קיצר לגוף והשעון עלה ) יש להחליף אץת היוניט.

זהירות הגישה אליו מתחת לקרבורטור קשה, וניסיון לפרק אותה יכול לגרום,לשבירתה בסעפת יניקה, לכן מומלץ להחליפה אצל בעל מקצוע.

בברכה

צביקה

 

אוקיי אני יבדוק.

האם יש צורך ביוניט מקורית? יש תחליפים? מה בערך העלות של היוניט?

 

הרבה תודה,

אלי.

פורסם
אלי עליך לבדוק עם מנורת ביקורת, עם מגיע מתח חשמלי ליוניט, אם יתברר שמגיע( בדיעבד כתבת שחשמלאי קיצר לגוף והשעון עלה ) יש להחליף אץת היוניט.

זהירות הגישה אליו מתחת לקרבורטור קשה, וניסיון לפרק אותה יכול לגרום,לשבירתה בסעפת יניקה, לכן מומלץ להחליפה אצל בעל מקצוע.

בברכה

צביקה

 

OK, היוניט הוחלפה, השעון עובד.

המאוורר מתחיל לעבוד כאשר השעון מגיע לפני החצי, בערך ברבע שעון.

בנסיעה השעון בקושי עולה... (מותקן תרמוסטט).

פורסם
מוזר, גם אצלי זה עושה את אותו דבר.

 

בכביש מהיר זה באפס, ואני חייב להיות בפקק של כמה דקות בשביל שיתחיל לעלות, במיוחד בימים קרים.

 

או שהשעונים של הג'סטי מזייפים,

או שפשוט המנוע לא מעוניין להתחמם.. :wink:

פורסם
יוסי, סבירות גבוהה שאין לך טרמוסטט, או שהוא תפוס פתוח.

 

אצלי זה אותו מצב. יוניט חום מנוע + טרמוסטט - חדשים!

פורסם
OK, היוניט הוחלפה, השעון עובד.

המאוורר מתחיל לעבוד כאשר השעון מגיע לפני החצי, בערך ברבע שעון.

בנסיעה השעון בקושי עולה... (מותקן תרמוסטט).

 

אל תשכח שאנחנו בחורף, חזור לפורום בקיץ, ואז תלונתך תיהיה הפוכה.

שים לב להדגשתי באדום, יש לי חשש שיוניט מאוור שלך לא מקורי, ומפעיל את המאוורר מוקדם מדי.

אבחנתי הקודמת בקשר לחשד ליוניט שעון חום תקול, היתה מסתבר נכונה, אבחנתי הנוכחית תסתבר כנכונה,החום תקין,

יוניט הפעלת מאורר לא מקורי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אל תשכח שאנחנו בחורף, חזור לפורום בקיץ, ואז תלונתך תיהיה הפוכה.

שים לב להדגשתי באדום, יש לי חשש שיוניט מאוור שלך לא מקורי, ומפעיל את המאוורר מוקדם מדי.

אבחנתי הקודמת בקשר לחשד ליוניט שעון חום תקול, היתה מסתבר נכונה, אבחנתי הנוכחית תסתבר כנכונה,החום תקין,

יוניט הפעלת מאורר לא מקורי.

בברכה

צביקה

 

אכן בחורף, אבל עדיין צריך להתחמם...

לא זיהיתי במבט רגיל את היוניט מאוורר על הרדיאטור, היכן היא צריכה לשבת?

בכמה מעלות היוניט צריכה להפעיל את המאורר?

(גם היוניט חום מנוע לא מקורי).

 

תודה,

אלי.

פורסם

היוניט ממוקנת כמדומני , על ראש המנוע ליד הקרבורטור בחלק הימני של סעפת היניקה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...