Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי כרגע רדיו טיפ של סוני ברכב. לפני כמה ימים קיבלתי

רדיו דיסק של קנווד (דגם 2016) ורציתי להתקין אותו.

 

אבל מה... נתקלתי בבעיה. קיבלתי אותו בלי הכבלים והפלאג

שמחבר בין המכשיר לרמקולים ולחשמל. מסתבר שהפלאג של סוני

שונה מהפלאג של קנווד...

 

מישהו יודע כמה אמור לעלות לי לקנות את הפלאג + חיבורים?

 

תודה על העזרה... :-):)

פורסם

כן, לזה הכוונה. אמרו לי שזה אמור לעלות 120 שקל. זה הגיוני? זה נשמע מחיר סביר לדעתך? אחרי הכל, מדובר בסה"כ בחתיכת פלסטיק... :-)

פורסם

אני וויתרתי על הפלאג וחיברתי ישר את החוטים.

ככה גם התקנתי אצל חברים, ישר, בלי חוטים.

 

הסיכוי שתפתח את הרדיו דיסק יותר מפעם בשנה הוא אפסי במיוחד אם קניתה משהו טוב ואתה לא מבקר במעבדה כל שבוע.

 

אז גם ככה אם תקנה רדיו דיסק אחר של חברה אחרת שוב תצטרך להחליף פלאג, בקיצור אם אתה יודע כל חוט למה הוא שייך , וותר על הפלאג.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

אני עזבתי לזמן מה את עולם הפחיות (דהיינו מכוניות),

ולא מי יודע מה עקבתי (ואתה יודע את זה, לא ביקרתי הרבה מאוד זמן),

האחרון הוא KSHD -909R, והוא הלך לא לאלפא שלי,

כמובן הגיע עם מחבר שהתאים .

 

לא ניתקלתי בHU מהדור האחרון (ושוב אני החלפתי אותם ברמות לא הגיוניות),

שאין בו קונקטורים ואף כמה מהם.

 

אגב , כנראה לחורף אני חוזר לרכב לזמן קצר,

יש כבר הכל מוכן להרכבה.

 

האלפא

פורסם

אל תדאג , אתה כמובן תיהיה מעודכן,

אחרי שעזבתי את המכוניות, טרחתי להשקיע גם במערכת של אבא (גם כרגע משובחת לפי כל הדעות ) אבל הרבה מהציוד שקנתי אז , לא יצא לי להרכיב,

יש לי עדיין בניילונים את הSONY HX1002 XM, (אמור לרדת ל2 אוהם...אמור לפחות, וכתוב שיכול לעבוד גם עם 1...את זה אני לא יברר),

יש לי עדיין בקופסא קבל 1F (תצוגה),

ויש עוד כמה וכמה דברים , על הHU כנראה הפעם אני יתפשר,

את כל המכשירים שלי הייתי מביא מחו"ל תמיד, ההבדלים הם פשוט מצחיקים,

אבל כרגע אני ממש לא טס לשום מקום...

 

נקווה לטוב.

 

האלפא

×
×
  • תוכן חדש...