Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות גג 206cc


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאני בא לפתוח את הגג באוטו הוא נותן אות של תקלה

אחרי reset למחשב (לא מראה על שום תקלה) בחברה זה מסתדר לשעה ושוב נותן צלילי של תקלה למרות שלא מראה על תקלה.

זה קרה אחרי שהתקנתי מערכת באוטו

האם זה קשור?

מישהו נתקל בבעיה דומה?

תודה לעוזרים.

Alfa_Romeo_Logo.jpg

alfa16v:roflmao:

פורסם

לחבר

1דאג שבתא המטען ,הוילון הנשלף יושב במקומו כראוי כאשר הקונקטור מחובר היטב לתופסן שעל דופן פנימי פנס אחורי שמאל

לעיתים בעת הוצאת השטיח הקונקטור או התופסן מולבש עקום וכך מתקבלת הוראת תקלה

2 בדוק שהעברת הכבלים מתא המטען אינה מפריעה לתנועת הספוילר הפלסטיק השחור ,המכסה על הרווח בין מכסה תא המטען

3 בדוק שדלת תא המטען סגורה כראוי

4 ישנם שלושה מקרו סוויצים בחלקו השמאלי של הספוילר המצוין לעיל ,הנמצאים באזור צירו של הספוילר ,בדוק כי החוטים במקומם

ואין פגיעה פיזית באחד מהם

שאלה

כאשר המערכת עובדת, האם פעולתה חלקה או יש נפילה חלקית של הגג בשעת 50 אחוז הפתיחה ?

מה הותקן הרכב בדיוק ,(מגברים סאב ואיפה) היכן הועברו הכבלים?

יגאל

  • ספונסר פורום
פורסם

האם הרדיו הורכב עם מתאם(ארופאי) לצמות המקוריות,או שנחתכו חוטים?

ישנם בתקע מספר חוטים שמתחברים לפין אחד,באם הם נותקו תיווצר בעיה בפתיחת הגג ו\או חלונות.

אלו חוטי תקשורת וניתן לזהותם ע"י הליפוף,(הם מלופפים לצמה TWISTED PERׂ)

פורסם

ראשית כל, המון תודה על ההתיחסות!!

ביצעתי את הנקודות שציינת, אך לא נתקלתי בבעיה הנראית לעין.(הכל נראה שם חדש,ובמקומו המקורי)

הגג אף פעם לא נתקע לי באמצע פעולה, ממש באקראי,וללא שום סימן, או אחרי פעולה מסויימת באוטו.

זה יכול לקרות אחרי 10 דקות, או אחרי שעתיים.

ברכב התקנתי רדיוסידק של פרמייר כשלקחתי מתח ממקורות מהימנים מהצמה של הטייפ המקורית.

2 קומפוננטים מקדימה, ובבגאז' מגבר של קורפורד וסאב8" של אלפאסוניק,לקחתי מתח ישיר מהמצבר,תוך כדי הקפדה שהחוטים לא יפריעו לשום מהלך של הגג, או יתקלו בצמות מקוריות של האוטו בדרך.

נהייתי אובד עצות.. יש עוד הצעות/רעיונות?

Alfa_Romeo_Logo.jpg

alfa16v:roflmao:

פורסם

היה כתוב ECONOMY MODE, רק כשהתעסקי עם המערכת (כשהסוויצ' היה פתוח איזה 15 דקות),

אבל אחרי ההנעה, זה נעלם,ולא חזר יותר.. יש קשר?!

Alfa_Romeo_Logo.jpg

alfa16v:roflmao:

פורסם

יש לבדוק את תקינות המצבר ,מתח נמוך עלול למנוע את פתיחת הגג

יגאל

צלם בדיוק את נקודת העברת כבלי המערכת כדי שאוכל לראות ואומר לך האם ישנה הפרעה למנגנון ,לצינורת או לכבלי הפלדה של המנעולים

ישנו בורג אלן שקוע בתוך שופר פלסטי לבן בצידו הימני של קיר המפריד בין תא המטען לנוסעים האם נגעת בו מתוך נסיון לפרק?

יגאל

×
×
  • תוכן חדש...