Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קצר קטן לא במקום עלול לפתוח את כריות האוויר ועלול להיגרם לך פציעה חמורה אל תשחק בבטיחות ולא ליגוע בשום מנורה או חיישן הקשורים לכריות האוויר/בטיחות גש למוסך מורשה/מתמחה.

אם זה חיישן של משקל שכל תפקידו להגיד אם יש נוסע או אין איך הוא לבדו יכול להפעיל כרית אויר(כרית אויר לא נפתחת עקב החיישן אלא בשילוב של פגיע של האוטו וחיישן ) לכן לפי דעתי אין שום סיכוי שהתעסקות עם החיישן תגרום לפתיחת כריות אויר

aj cool

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין לדעת מה יקרה כל המנגנון של כרית האוויר זאת מערכת מורכבת שכל התעסקות איתה ללא ידע מקדים עלולה ליגרום לנזק.

אני לא מבין למה אנשים אוהבים לשחק בבטיחות יותר מידי כאילו שיש להם נסיון בזה.

אני לא מזלזל באף אחד ואפשר לסדר את הבעיה הזאת לבד ליקנות חיישן ולהרכיב זאת לא בעייה אבל צריך אחרי ההתקנה של החיישן לוודא הכל מחובר טוב ושאין עוד תקלות במערכת אולי יש עוד בעייה חוץ מהחיישן? לכן אין לדעת ולא כדאי לשחק בזה ואפשר גם ליגרום נזק וזה סיכון יותר מידי גדול ואנשים לא מבינים שהם משחקים בבטיחות של החיים שלהם אז למה לא לתת למישהו מומחה לסדר את הבעיה על בטוח?

פורסם

אז למה לא לתת למישהו מומחה לסדר את הבעיה על בטוח?

 

אולי כי הסיכויים שהמומחה הזה יצליח פחות מאשר חובב רציני ושוחר ידע הם גדולים?

 

אני שמח שיש לכם סטיגמה חיובית של מקצוענות בענף, אחרי הכול גם אני נמצא בו היום, אבל המציאות, לדעתי, היא שחובב רציני ושוחר ידע יכול להגיע לתוצאות טובות בהרבה מאשר מכונאי ישראלי ממוצע, בהינתן לו הכלים הנדרשים. ואם אין כלים, אז אפשר לעשות את כל מה שניתן ללא כלים, ולהגיע למוסך לעבודה הספציפית שבשבילה צריך כלים, תוך כדי שיש לכם ידע מדויק באשר למה שבמוסך צריכים לעשות עם הכלים. לא בטוח שלמוסך יש את הידע הנדרש. במקרה הספציפי מדובר בהחלפת החיישן בצורה עצמאית, לאחר לימוד מעמיק של נוהל העבודה, ולאחר מכן, אם יש צורך, לגשת למוסך עם סורק לוידוא התיקון ואיפוס התקלה.

פורסם

טוב אנשים אני רואה שכולם מפחדים לגעת בחיישן הזה אז החלטתי לחקור קצת בעצמי ...

דבר ראשון כך נירא החיישן בתוך הכיסא(מזדה לאנטיס 99)(ראה תמונות)

החוט הלבן מוציא תדר מהקופסה של החיישן(מסומן בתמונה) כאשר התדר נותן חיווי על מצב החיישן.

לפי דעתי 3 תדרים:

1.חיישן לחוץ(יושבים)

2.חיישן לא לחוץ

3.חיישן מקולקל(כפי שרואים בתמונה החיישנים מפוזרים על כל פני שטח הכיסא ואם יש באיזה מקום נתק אזי מתקבל תדר שמראה על תקלת החיישן קוד 48 )

כאשר ניתקתי לגמרי את החיישן התקלה התחלפה מ תקלה 48(נתק בחיישן) לתקלה 45 (אין כלל תדר מהחיישן למחשב-בגלל שניקתי אותו)

מסקנה מכל התחקיר:

לתקן את החיישנים או את הנתקים קשה מאוד כי הם מכוסים במבודד שקוף (ניתן לביצוע אך מסובך)

אבל אני חושב בכיוון של ללכת לפירוקיה ולמצא כיסה עם חיישן ולהחליפו(פתיחת ריפוד היא פשוטה ללא קריעת הבד אלא פתיחת ברזלים שנמצאים בתחתית הכיסה.

אשמח לקבל הפניות לפרוקיות טובות בסביבות חיפה והקריות

DSCN3343.JPG

DSCN3344.JPG

aj cool


×
×
  • תוכן חדש...