Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר'ה תודה לכולכם על העזרה

 

את הבעיה עם החיישן אני מכיר אך הופיע לי בחיישן המקורי שהיה מורכב במושב קוד תקלה מס' 37 למי שמבין ...החלפתי חיישן ( דרך אגב בלי בעיה כלשהי של בטיחות-כל העבודה בוצעה כאשר הסוויץ' ב-OFF כמובן) ואז הופיע לי קוד תקלה מס' 48 שאותו לא הכרתי ולכן שאלתי את השאלה האם מישהו מכיר את התקלה הזו בכריות האויר של מזדה שד"א זו המחלה של רוב רכבי המזדה לאנטיס.

היום ביקרתי במוסך של מזדה ונתנו לי את התשובה לגבי תקלה מס' 48 שמסמנת גם על חיישן תקול כמו תקלה מס' 37.

 

סתם בשביל שתדעו לכל מי שהציע ללכת למוסך מורשה... עלות התיקון של אותו חיישן הוא 2000 שקלים.

אם מישהו מכיר מקום שבו ניתן לקנות חיישן כזה מיד שניה/חלפים אשמח לשמוע.

 

ושוב תודה לכולם על התגובות.

 

עדיף למצוא בפירוקיות

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם.

היום הייתי במוסך מזדא (בעכו) עם אותה בעיה (קוד 48), בעל המוסך אמר לי שזה בעיה בחיישן בתוך הריפוד ובגלל שהוא תפור בתוכו לא ניתן להחליפו אלא עם כל המושב (או עם החלק התחתון של המושב) עלות הכיסא כך הבנתי 1500 שח וזה בטח ללא עבודה....

 

השאלה היא אם פורמים את הכיסא ומוצאים את החיישן האם ניתן לקנות אותו איפשהו ולהחליפו?

aj cool

פורסם
מרק' date=' שוב, בשביל להסתכל לא צריך שרטוטים ולא לנתק סוויץ' ולא מוסך ולא כלום. אתה בטוח שעל זה אתה רוצה להתווכח?[/quote']

 

היי חנן,

 

עכשיו אתה מבין למה אמרתי לבחור שמוטב שייגש למוסך.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא, אני לא מבין. אני לא מבין את הגישה שלך. התחברת לגישה של ה"מקצוענים" של הפורום, שבמקום לעזור מפנים למוסך?

 

אם ידעת את זה, אז למה לא פירטת? מה השושו הגדול?

 

 

 

 

בכל מקרה, בלי קשר למיקום החיישן, מלהסתכל אפשר רק להרוויח. אף פעם לא להפסיד. אולי במקרה הספציפי הזה כשהחיישן לא תקין זה לא יעזור, אבל באלף מקרים אחרים, זה כן. אז הוא היה מסתכל ורואה שהוא לא מצליח לראות. מה קרה?

פורסם

אותה הבעיה גם אצלי, גם בלי הקוד הייתי אומר לך שזה החיישן...אני מושך ככה כבר שנה, ככה זה בדגמים האלה...

אבל חוץ מזה אני מושך שנה בכיף, בלי אף מנורת תקלה אחרת, בלי אף תקלה אחרת, שני טסטים כבר עברו חלק לחלוטין

ונהנה מהאוטו בכל דקה שעוברת...הלאנטיס F מנוע 1.8 מומלצת בחום בלי שום ספקות...

 

ידוע לי שלעלות עם הברכיים או להושיב כלב במושב הם גם כן גורמים לתקלה בחיישן, חוץ מהמקרים שהוא הולך לבד...

בדקתי את שלמות החיווט והקונקטורים מזמן, אפילו ביצעתי

ניתוק וחיבור וניקוי המגעים (למרות שהיו חדשים לחלוטין) עם מינוס מנותק מהמצבר, לא רק סוויץ'.

המחיר לתיקון אכן נע בסביבות ה-2000 ש"ח...אני לא מתכוון לתקן.

גם מהסיבה שבהרבה תאונות נגרם יותר נזק מכרית האויר מאשר מהתאונה עצמה. אני מעדיף שהכריות לא יפעלו.

שמעתי על מישהו שהתנגש במהירות של 30 קמ"ש בלבד. לרכב לא קרה כמעט כלום אך החיישנים דווחו על מכה והכריות נפתחו ושברו לאשתו את פרק כף היד בכמה מקומות. סתם ככה.

לדעתי, צריך להעלות את ההגבלה המינימלית של פתיחת הכריות לפחות, אבל לפחות ל-50 קמ"ש.

פורסם
החלפתי חיישן ( דרך אגב בלי בעיה כלשהי של בטיחות-כל העבודה בוצעה כאשר הסוויץ' ב-OFF כמובן) ואז הופיע לי קוד תקלה מס' 48 שאותו לא הכרתי ולכן שאלתי את השאלה האם מישהו מכיר את התקלה הזו בכריות האויר של מזדה שד"א זו המחלה של רוב רכבי המזדה לאנטיס.

 

תגיד מר בחור, החלפת את החיישן ומייד הופיעה התקלה הזו (כלומר מעולם התקלה לא נפתרה) או שזמן מה זה עבד ואז התחילה הבעיה עם הקוד תקלה 48?

 

לגבי העבודה,

 

לכל מי שמנבא נבועות זעם על כרית האוויר. האם יש סיכוי להפעלת הנפץ כאשר המצבר מנותק? אם לא אני לא מבין מה הבעיה לעבוד על זה (כמובן ע"י מישהו שמבין, חוקר ולומד ולא ע"י חאפר שנדמה לו שהוא מבין כל עוד זה חוסך לו כסף).

 

כמובן שכאשר יש ספרות יצרן החיים יפים, אך המצב לא תמיד כזה וזה לא צריך לדעתי ברוב המקרים למנוע ממישהו לחפש פתרון תוך הפעלת שיקול דעת. כמובן שצריך לפעמים גם לדעת לוותר וגם להיות מוכן לגרימת נזקים אפשרית.

 

אם הייתי מתקן רק מכשירים/מעגלים כשיש ביידי שרטוט היה המצב בכי רע. צריך ללמוד להסתדר גם בלי הלוקסוס (למרות שזו השאיפה תמיד). אני תמיד טורח רבות בנסיון להשיג מידע לפני שאני מפשיל שרוולים.

פורסם

 

שמעתי על מישהו שהתנגש במהירות של 30 קמ"ש בלבד. לרכב לא קרה כמעט כלום אך החיישנים דווחו על מכה והכריות נפתחו ושברו לאשתו את פרק כף היד בכמה מקומות. סתם ככה.

לדעתי, צריך להעלות את ההגבלה המינימלית של פתיחת הכריות לפחות, אבל לפחות ל-50 קמ"ש.

 

 

שמע אני לא יודע איך זה אצלך במאזדה, אבל בגדול כריות האוייר לא אמורות להפתח מתחת למשהו כמו 35 קמ"ש.

 

אני יודע שהיום מייצרים כריות אוויר ככה שיש שתי שלבים לפתיחה שלהם, וכך במידה והתאונה היא יחסית קלה אז הכרית אוויר לא מתנפחת עד הסוף.

 

בקשר ל50 קמ"ש אנרגיית התנועה משתנה ביחס מרובע למהירות הרכב. כלומר ב50 קמ"ש כבר יש אנרגייה קינטתית ממש גבוה.

 

לידיעתך מבחני הריסוק של NCAP מתקיימים ב64 קמ"ש לריסוק חזיתי.- (והמכוניות שם ממש מתפרקות)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

ידוע לי שלעלות עם הברכיים או להושיב כלב במושב הם גם כן גורמים לתקלה בחיישן, חוץ מהמקרים שהוא הולך לבד...

 

חבר שלי לעבודה גילה כך שביתו נוהגת להזדיין באוטו, לאחר ששלושה חיישנים בכיסא הנוסע של הסקודה אוקטביה שלו נגמרו אחד אחרי השני.

פורסם
לא' date=' אני לא מבין. אני לא מבין את הגישה שלך. התחברת לגישה של ה"מקצוענים" של הפורום, שבמקום לעזור מפנים למוסך?[/quote']

למי כוונתך "המקצוענים" של הפורום?

פורסם

בהרבה נושאים באמת כדי להגיע למוסך ונסיונות לעזור או לכוון דרך הפורום עלולות לגרום לפגיעה, כמו תקלה במערכת כריות אויר.

אגב, בשרשור הזה דווקא אף אחד מבעלי המקצוע לא הפנה את השואל למוסך.

 

העזרה צריכה להגיע במינון נכון ובמקום הנכון, וכמי שמכיר מערכות כריות אויר ואת הזנק שהם עלולות להסב בעת התעסקות חובבנית לא הייתי מצפה מאף מקצוען להגיב אחרת.

פורסם

למה צריך בכלל חיישן לנוסע, מה היה קורה אם הכרית הייתה עובדת בין אם מישהוא יושב "פיזית" על המושב, ובין אם לא?

(הרי מן הסתם כרית הנהג תמיד פועלת, שהרי מישהו חייב לנהוג ברכב בזמן תאונה...)

 

דוד.

פורסם
חבר שלי לעבודה גילה כך שביתו נוהגת להזדיין באוטו' date=' לאחר ששלושה חיישנים בכיסא הנוסע של הסקודה אוקטביה שלו נגמרו אחד אחרי השני.[/quote']

 

 

חחח הרגת אותי. זה הסיפור הכי מצחיק ששמעתי בזמן האחרון.

פורסם

חברה יש לי 2 שאלות נוספת

שאלה ראשונה:

הנושא... אם אני אשיג חיישן תקין ,אני יכול לחבר אותו והוא יעבוד ?או שבכל זאות צריך להתחבר עם מחשב ולאפס את המחשב???

שאלה שנייה:

אם יש דרך לקצר אולי בפלאג של החיישן הלא תקין כדי שנורות לא יהבהבו?

aj cool

פורסם

השאלה השנייה שלך כל כך אידיוטית בלשון המעטה סלח על הביטוי.

אם המנורה זאת הבעיה שהיא מפריעה לך שהיא מהבהבת אתה יכול לפרק את לוח השעונים ולהוציא את המנורה אבל מה זה יתן לך?! בזמן התאונה חס וחלילה הכריות אוויר לא יפתחו זה שווה לך ?

אם אתה משיג חיישן אל תיגע ואל תנסה לחבר בכוחות עצמך צריך לדעת מה לנתק לפני העבודה קצר קטן לא במקום עלול לפתוח את כריות האוויר ועלול להיגרם לך פציעה חמורה אל תשחק בבטיחות ולא ליגוע בשום מנורה או חיישן הקשורים לכריות האוויר/בטיחות גש למוסך מורשה/מתמחה.


×
×
  • תוכן חדש...