Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

האם זה נכון שמחודש ינואר כבר לא יראו ברישיון הרכב כמה ידיים הרכב עבר?

 

 

תודה מראש.

פורסם

למה אנשים ממציאים חוקים?

פותח השרשור - זה נראה לך הגיוני שימחקו את מס' הידיים? אני יודע שהחוק בישראל לא כפוף להיגיון, אבל בחייאת, יש גבול גם לזה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פותח השרשור לא ממציא כלום.

תקנה כזו אכן עמדה להיות מפורסמת, אך נכון לעכשיו (ככל שידוע לי) נגנזה עקב תגובה קשה בכלי התקשורת.

אם יש משהו ששר התחבורה הנוכחי שונא, זה שמציגים אותו בתקשורת באופן שלילי.

פורסם

אם כך אקח את דברי בחזרה!.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גם אם זה היה קורה, לוי יצחק או גוף דומה אחר היה משטלת בדרך כלשהי על בסיס הנתונים של משרד הרישוי, ומספק לאנשים את המידע הזה תמורת תשלום.

 

 

פורסם

אם זכרוני איננו מטעה אותי, אז אכן הייתה כוונה כזו שבאה בלחץ חב' הליסינג, מטרתן הייתה להגיע למצב שבו רכב שלהם יימכר כשהוא נקי מרישומים "מרשיעים".

המשמעות הכלכלית אדירה - הדבר היה מקפיץ מייד את שווי המלאי של החברות הללו.

פורסם

כפי שאמרו קודמי, אכן הרעיון הזה עלה ולחברות הליסינג כמובן יש אינטרס בכך.

 

הפטנט הזה של רישום ידיים, או חוסר רישום ידיים, הוא לא חדש בישראל.

עד לפני כ-20 שנה אכן לא רשמו ברישיונות את כמות הידיים.

מי שרצה להוכיח את כמות הידיים, היה שומר את כל העברות הבעלות מאחד לשני וככה היו מוכרים את האוטו. את כל העברות הבעלות היו מצרפים לרישיון הרכב המקורי שהיה עשוי מקרטון.

ברגע שהיה חסר טופס העברת בעלות אחד בדרך, כבר לא יכולת לדעת אם "החור" הזה הוא רק יד אחת או 4 ידיים.

 

הטרנטה הראשונה שקניתי, היתה בת 11, וטופסי העברת הבעלות הראו 7 ידיים, אבל גם היה חור בדרך ולכן לא יכולתי לדעת אם מדובר ב- 8 ידיים או ב- 10 ידיים. לכן קבעתי למוכר שמבחינתי זה יד 10, הוא הסכים הוריד במחיר וקניתי טרנטה נוסעת.

 

היו ימים...

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

"(יהודה ברקן)כל ה3 שאתה רואה כאן זה משפחה, עכשיו משפחה זה יד אחת, זה יד ראשונה.

(קונה)- אבל איך אסתר גרבורובסקי ושלמה אבוטבול?

(יהודה ברקן)-אסתר גרבורובסקי זה השם שלה לפני החתונה.

(קונה)-ומי זה יעקב סבו?

(יהודה ברקן)-יעקב סבו זה הבן שלהם לפני החתונה"

 

נלקח מהסרט "קומפוט נעליים"

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

כל עוד אין חוק בענין, אתה יכול לראות את זה כשלילי

אבל מה שנכון להיום, לא אומר שיהיה נכון גם בעוד שנה.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אם יש משהו ששר התחבורה הנוכחי שונא, זה שמציגים אותו בתקשורת באופן שלילי.

 

חבל שהוא לא שונא כשאנשים נהרגים (נרצחים?) ומשפחות נהרסות בגלל שהוא ממנה חברים שלו לתפקידי מפתח במשרד התחבורה במקום בעלי מקצוע וידע.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

יש פלח באוכלוסיה שירוויח יותר מחברות הליסינג: ילדי הראלי! תחשבו על זה ככה- גם עכשיו דורשים על ראלי בערך 200% מעל המחירון. תחשבו מה יקרה שלא יהיה תיעוד לכך שהם עברו 13 ידיים ב8 שנים בממוצע...

פורסם
גם אני שאלתי את זה כאן ליפני שנה בערך.

 

על סמך מה קבעת שמיחודש ינואר זה יקרה...?

רז...

 

 

לא קבעתי,זה משהו ששמעתי ממספר אנשים לכן רציתי לאמת את העניין.

 

כפי שאתה שם לב מהתגובות דבר כזה לא יקרה וטוב שכך.

 

 

 

אלכס.

×
×
  • תוכן חדש...