Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב של HERTZ EBX 250R מישהו שמע?ראה?מכיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ראיתי במודעות של יד 2 את הסאב הבא: הרץ 10 אינץ עם תיבה מקורית הדגם הוא 250R

חיפשתי בכל חנות באזור הצפון ואף אחד לא מכיר\ראה\שמע והכל אתרי האינטרנט שמוכרים מערכות

הדבר היחיד שנתקלתי בו הוא 300R וגם זה בקושי

לעיניין-סאב מומלץ?סאב SQ או יותר לכיווןSPL?

יש למישהו אותו בכלל?

כמה עולה חדש?

תודה מראש

יוסי

נ.ב

האם מגבר אוריון 4004 יצליח להרים אותו בכלל?

פורסם

יצא לי לשמוע אותו אבל ללא יותר מחמש דקות כך שקצת קשה לתת חוות דעת מדויקת עליו.

בכל מקרה מהמעט ששמעתי זכור לי לטובה.

פורסם

דבר ראשון למה אתה שובר את הראש בחיפוש אחר קישורים עליו, כנס לאתר של HERTZ ותראה את הנתונים וכל מה שצריך לדעת על הסאב.

בתור אחד שברשותו 300R אבל 12 אינץ סאב מאד חזק וגם נותן דיוק, המכות הם מהירות ופאנצ'יות.

ד"א זה האתר של HERTZ

http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htm

תחפש אותו תחת קטגורית PRODUCTS ואז סדרת ENERGY ואז SUBWOOFER SYSTEM BOX, ותראה אותו.

לפי מה שלי יצא לראות באתר ההבדל בינו לבין ה300R זה הגודל וכמות הRMS שהוא מסוגל לספוג.

שניהם בתיבות מקוריות של HERTZ כאשר התיבות הם REFLEX שניהם 4 אום ושניהם נמצאים באותו תחום תדרים.

אני הייתי ממצליץ בחום על הסאב וחייב להגיד שבתור אחד שלא מתלהב מHERTZ בכלל הסאב הוא בחירה טובה מאד

×
×
  • תוכן חדש...