Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תל אביב לעשירים, תל אביב לעם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מכיר טוב את האזור של איילון, אבל כשאנח נוסע שם לא נראה לי שיש לאו להרחיב את איילון.

כביש שעוקף את כל ת"א ונכנס לת"א מהצד השני של העיר יעזור בהפחתת העומס. כמו כביש 9.

אין לאן להרחיב? בטח שיש, למטה!

תשאל את מהנדסי הבוסטון ביג דיג.

הרי הוספת נתיב או אפילו שניים לא תפתור את בעיית הפקקים באיילון, צריך להכפיל את כמות הנתיבים!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אגב, אני יודע שזה יישמע קצת מוזר אבל...

 

מה לגבי רכבים דו מושביים?

 

הרי מבחינתי עם 2 אנשים אני ב"תפוסה מלאה", אבל מצד שני - לעולם לא ניתן יהיה לנסוע בנתיב הזה בלי לשלם,

 

למרות שאין איפה "להעמיס" עוד אנשים... :roll:

 

מה החוק אומר לגביך כעת, בנוגע לנתיבי תח"צ (שגם בהם ניתנת הנסיעה לרכב בעל 4 נוסעים ומעלה)?

פורסם
זאת לא שאלה דבילית, זאת שאלה במקום ונכונה מאוד.

הטיעון שלך , על דרך ההיגיון, הוא נכון מאוד, אתה עם רכב מלא ובניצולת גבוהה.

מצד שני, לא נראה לי שהמחוקק ירצה להיכנס לכך בגלל שהדו מושביים הם המיעוט, ולהיפך, הם יטענו שכיוון שיש לך כסף לקנות מכונית שמבזבזת מקומות, אז תשלם.

 

א. לא כל המכוניות הדו מושביות יקרות. ניתן לקנות גם רודסטרים ישנות בעלות של משפחתית ממוצעת.

 

ב. אני על אותו ניצול תפוסה כמו של אופנוע. אז גם הוא "מבזבז מקומות"?

 

מה החוק אומר לגביך כעת, בנוגע לנתיבי תח"צ (שגם בהם ניתנת הנסיעה לרכב בעל 4 נוסעים ומעלה)?

 

אין לי מושג.

 

הייתי שמח אגב, אם מישהו שיש לו מושג, יבהיר את הסוגייה הזו.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

הנסיעה בנתיב נת"צ, עד כמה שאני יודע, היא לפי מה שמצוין בתמרור עצמו (שכמעט תמיד זה "+4").

אם ראית איפשהו "+1", תרוויח.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

מה שרובכם מחמיצים בנותנכם את הדוגמה של טרקלין VIP בשדה התעופה, זה שהטרקלין הזה נרכש בכסף מלא על ידי חברת תעופה פרטית, על מנת לתת שירות טוב ללקוחות אמידים בכדי שלא יעברו לטוס בחברה מתחרה.

 

זה בסדר גמור בעיני, וגם אם לא, בעייה שלי, כי אנחנו לא חיים בעולם שוויוני.

 

כשהמדינה מקצה אדמה ששייכת לכולנו, ומאפשרת ליזם לבנות כביש אגרה שישרת במוצהר בעלי ממון, זה מה שצורם כל כך.

אילו רק אוטובוסים וכלי רכב עם ארבעה נוסעים היו יכולים להיכנס אליו, לא היתה לי כל טענה.

 

למה שלא יהיה במשרד הפנים תור אקספרס למי שמוכן לשלם על השירות?

למה שבית חולים ממשלתי לא יפתח חדר מיון נוסף VIP למי שמוכן לשלם יותר ומעדיף לא להצטופף עם העם?

למה שהמשטרה לא תפתח קו טלפון נוסף, בתשלום חודשי של 500 ש"ח, שיבטיח מענה מיידי וניידת תוך 3 דקות?

 

אבסורד, נכון?

גם נתיב תחבורה ציבורית, על קרקע ציבורית, שבעלי ממון יכולים לעשות בו שימוש כדי לעקוף את האספסוף התקוע בפקק, הוא אבסורד.

 

ואת זה אני אומר דווקא כאחד שמסוגל לשלם עבור השימוש בנתיב הזה ללא קושי.

אני פשוט מרגיש אי נוחות הולכת וגוברת מהנטייה של מי שיש להם (ואני, לשמחתי, שייך לקבוצה הזו בינתיים) להתעלם מקשיי אלה שאין להם.

פורסם
א. לא כל המכוניות הדו מושביות יקרות. ניתן לקנות גם רודסטרים ישנות בעלות של משפחתית ממוצעת.

 

עלות הרכב לא משנה, אתה החלטת לקנות רכב עם 2 מושבים, המטרה של החוק היא לחסוך זמן למי שחוסך במכוניות על הכביש, לא משנה כמה מקומות ישיבה יש לך ברכב

פורסם

ארנון,

אני מזכיר לך שיותר מ- 90 אחוז מהאדמות במדינה, שייכות ל"מינהל מקרקעי ישראל" והן מחכירים לתושבים את האדמה ל 49 שנים עם אופציה לעוד 49 שנים.

בפרוש אין הבטחה של המנהל שאחרי 98 שנה יאפשרו לך או ליורשך להמשיך להנות מהקרקע הזאת. בתום התקופה - זה שבנית בית על הקרקע, ממש לא מעניין את המינהל .

על האדמות האלה בונים וילות, בתים משותפים, מרכזי מסחר, משרדים וכו'.

 

אני ממש לא רואה כל הבדל בין זה לבין זה שהמדינה נותנת קרקע ליזם שיבנה עליה כביש.

 

ואם כבר יש הבדל, הוא דווקא לטובת המדינה - ליזם אין אופציה להמשיך את תקופת ההפעלה לתקופה נוספת. כלומר כעבור 30 שנה, זה יחזור למדינה והיא תחליט מה לעשות עם זה הלאה, ולדעתי היא תוציא מכרז חדש לתקופת הפעלה של לא יותר מ- 5 שנים בכל פעם.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

 

כשהמדינה מקצה אדמה ששייכת לכולנו, ומאפשרת ליזם לבנות כביש אגרה שישרת במוצהר בעלי ממון, זה מה שצורם כל כך.

אילו רק אוטובוסים וכלי רכב עם ארבעה נוסעים היו יכולים להיכנס אליו, לא היתה לי כל טענה.

 

למה שלא יהיה במשרד הפנים תור אקספרס למי שמוכן לשלם על השירות?

למה שבית חולים ממשלתי לא יפתח חדר מיון נוסף VIP למי שמוכן לשלם יותר ומעדיף לא להצטופף עם העם?

למה שהמשטרה לא תפתח קו טלפון נוסף, בתשלום חודשי של 500 ש"ח, שיבטיח מענה מיידי וניידת תוך 3 דקות?

 

אבסורד, נכון?

גם נתיב תחבורה ציבורית, על קרקע ציבורית, שבעלי ממון יכולים לעשות בו שימוש כדי לעקוף את האספסוף התקוע בפקק, הוא אבסורד.

 

המדינה רק "מלווה" את האדמות. בשנים הקרובות זה יהיה שייך לחברה ואחר כך זה יחזור למדינה עם תשתית לתפארת בנויה על האדמות הנ"ל. מעבר לכך זה לא שהאדמות האלו יילכו לשימוש אחר טובת הציבור.

 

תור אקספרס במשרד הפנים? אני מאוד בעד. כל עוד הם יבטיחו שהם לא יקחו מישהו משאר התורים אלא יוסיפו פקיד שתפקידו יהיה לשרת את בעלי ההון, האנשים הפשוטים יהנו מקיצור התור שלהם - משום שבעלי ההון ילכו לתור המהיר ואלו שיש להם כסף לתת יהנו מתור קצר מאוד. כולם מרוויחים

 

בית חולים? גם היום יש בתי חולים פרטיים, שם השרות הרבה יותר טוב והמומחים מקצועיים יותר. גם זה לא פוגע בעניים, אפילו מוריד מהעומס, ובמקביל מועיל מאוד לאלו שיש ביידם לשלם ורוצים טיפול ושרות הכי טובים שיש.

 

 

משטרה? כמובן שלהבטיח ניידת תוך 3 דקות זה לא הגיוני, אבל אם היה שרות שהיה מוסיף ניידות ומאפשר קריאה מהירה לבעלי אמצעים ללא פגיעה בשאר הקריאות ... תענוג :!: בגלל זה אגב יש מוקדי אבטחה למינהם...

 

קיצור מה שלא פוגע באחרים ומועיל למי שיכול להרשות לעצמו מבורך, בעיקר שזה תורם לכל שיכבת האוכלוסייה בסופו של דבר...

פורסם
מה שרובכם מחמיצים בנותנכם את הדוגמה של טרקלין VIP בשדה התעופה, זה שהטרקלין הזה נרכש בכסף מלא על ידי חברת תעופה פרטית, על מנת לתת שירות טוב ללקוחות אמידים בכדי שלא יעברו לטוס בחברה מתחרה.

 

זה בסדר גמור בעיני, וגם אם לא, בעייה שלי, כי אנחנו לא חיים בעולם שוויוני.

 

כשהמדינה מקצה אדמה ששייכת לכולנו, ומאפשרת ליזם לבנות כביש אגרה שישרת במוצהר בעלי ממון, זה מה שצורם כל כך.

אילו רק אוטובוסים וכלי רכב עם ארבעה נוסעים היו יכולים להיכנס אליו, לא היתה לי כל טענה.

 

למה שלא יהיה במשרד הפנים תור אקספרס למי שמוכן לשלם על השירות?

למה שבית חולים ממשלתי לא יפתח חדר מיון נוסף VIP למי שמוכן לשלם יותר ומעדיף לא להצטופף עם העם?

למה שהמשטרה לא תפתח קו טלפון נוסף, בתשלום חודשי של 500 ש"ח, שיבטיח מענה מיידי וניידת תוך 3 דקות?

 

אבסורד, נכון?

גם נתיב תחבורה ציבורית, על קרקע ציבורית, שבעלי ממון יכולים לעשות בו שימוש כדי לעקוף את האספסוף התקוע בפקק, הוא אבסורד.

 

ואת זה אני אומר דווקא כאחד שמסוגל לשלם עבור השימוש בנתיב הזה ללא קושי.

אני פשוט מרגיש אי נוחות הולכת וגוברת מהנטייה של מי שיש להם (ואני, לשמחתי, שייך לקבוצה הזו בינתיים) להתעלם מקשיי אלה שאין להם.

 

זו דמגוגיה לשמה ולא קשור במאום למצב שניצב כאן לפנינו. הדוגמא הנכונה היא - יבוא יזם, ויציע למדינה לבנות סניף של משרד הפנים, על אדמה ממשלתית. הוא יממן את הבניה והתפעול ואף ישלם מכיסו למדינה. אחרי 30 שנה, הסניף יעבור לרשות המדינה במלואו. הוא יגבה מהציבור שישתמש בשירותיו 100 שקל לביקור, ויבטיח זמן המתנה מקסימלי של 3 דקות, אך ירשה לחולים ולנכים גישה ללא תשלום. כמו כן, הוא יציע לציבור הרחב שירותים בסיסיים שינתנו במהירות ויעילות בחינם לחלוטין.

 

המדינה הייתה צריכה לקפוץ על כזו הצעה בשתי ידיים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אתה צודק. זו בדיוק הדוגמה, והמדינה אכן תקפוץ בשתי ידיים.

 

במקביל, השירות בסניפים הקיימים ילך וידרדר. האוצר לא יקצה כסף לגיוס עובדים חדשים, לשיפוץ מיזוג האוויר המיושן, להגדלת חדר ההמתנה.

 

אם תהיה זעקה רמה מספיק, אולי יקחו עוד יזם שיבנה עוד סניף ויתן שירות ב 100 ש"ח.

 

וכל אלה שיתלוננו שזה שירות שהמדינה אמורה לספק ?

דמגוגים.

כולה 100 ש"ח, בשביל שירות נפלא בסניף נוצץ.

 

ומה עם אלה שחיים משכר מינימום, ו 100 ש"ח זה הון עתק עבורם?

בעיה שלהם. לא שלנו.

 

שיעמדו בתור.

ובפקק.

בעצם הם עניים. אין להם מכונית.

אז שיסעו באוטובוס.

אה. אין אוטובוס, כי הפרטנו את התחבורה הציבורית (רצינו שהשירות ישתפר והמחירים ירדו. לא הצליח).

טוב. שישבו בבית, ולא יפריעו לנו עם הצרות שלהם. יש בטלוויזיה 'כוכב נולד'.

 

מזל שרק שליש מתושבי המדינה נמצאים מתחת לקו העוני, ונדפקים עד העצם עם כל הפרטה כזו שנועדה להיטיב עם הציבור.

שליש זה מספר ממש קטן. תאר לך שהיה מדובר באיזה שני מליון איש...

פורסם
אתה צודק. זו בדיוק הדוגמה, והמדינה אכן תקפוץ בשתי ידיים.

 

במקביל, השירות בסניפים הקיימים ילך וידרדר. האוצר לא יקצה כסף לגיוס עובדים חדשים, לשיפוץ מיזוג האוויר המיושן, להגדלת חדר ההמתנה.

 

אם תהיה זעקה רמה מספיק, אולי יקחו עוד יזם שיבנה עוד סניף ויתן שירות ב 100 ש"ח.

 

וכל אלה שיתלוננו שזה שירות שהמדינה אמורה לספק ?

דמגוגים.

כולה 100 ש"ח, בשביל שירות נפלא בסניף נוצץ.

 

ומה עם אלה שחיים משכר מינימום, ו 100 ש"ח זה הון עתק עבורם?

בעיה שלהם. לא שלנו.

 

שיעמדו בתור.

ובפקק.

בעצם הם עניים. אין להם מכונית.

אז שיסעו באוטובוס.

אה. אין אוטובוס, כי הפרטנו את התחבורה הציבורית (רצינו שהשירות ישתפר והמחירים ירדו. לא הצליח).

טוב. שישבו בבית, ולא יפריעו לנו עם הצרות שלהם. יש בטלוויזיה 'כוכב נולד'.

 

מזל שרק שליש מתושבי המדינה נמצאים מתחת לקו העוני, ונדפקים עד העצם עם כל הפרטה כזו שנועדה להיטיב עם הציבור.

שליש זה מספר ממש קטן. תאר לך שהיה מדובר באיזה שני מליון איש...

אתה צודק, ועצוב שזהו באמת פרצופה של המדינה - אבל אין מה לעשות.

ככה זה בעולם קפיטליסטי - יש הבדלי מעמדות.

באמת חבל ששירותי הרווחה במדינה הזו עושים עוול לעניים - וזה גולש לכל תחום, לא רק לתחבורה.

החל מקיצוץ קצבאות הנכים,הזקנים וניצולי השואה ועד העלאת מחירי המוצרים הבסיסיים (חלב, לחם וכו') הכל במטרה להעלאת איכות החיים של הפלג העמיד יותר של האוכלוסיה - כשבעצם שוכחים מה זה עושה לכל החלשים.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

(אם כבר אנחנו תקועים עמוק בתוך נבואת זעם על אחרית הימים של שירותי הרפואה בישראל)

ארנון, פספסת את זה-

אך ירשה לחולים ולנכים גישה ללא תשלום. כמו כן, הוא יציע לציבור הרחב שירותים בסיסיים שינתנו במהירות ויעילות בחינם לחלוטין.

זה פשוט לא כל כך מסתדר עם המשך הנבואה.

 

וכמו כן, כנראה שפרחו מזכרונך כמה הפרטות משום מה עוד לא החריבו את שוק התקשורת/דלקים/תעופה/בנקאות

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

הוא לא התכוון שהם יחריבו שום דבר, פשוט שכמעט כל הפרטה כזו שנותת לנו (ואני מניח שכמעט כולם בפורום שמצריך מחשב + חיבור לאינטרנט ומבוסס על התעניינות ברכבים שייכים לפחות למעמד הבינוני) לחיות קצת יותר בנוחות באה על גבם של העניים במדינה ומקשה עליהם את ההתנהלות היום-יומית - אבל בזה המדינה לא מטפלת בינתיים, גם ככה הם לא חשובים בעינייה :\

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png


×
×
  • תוכן חדש...