Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תל אביב לעשירים, תל אביב לעם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החשיבה שלך שיטחית.

 

צריכת הדלק שלך היא כמעט פי 2 יותר גבוהה בפקק מאשר במהירות של 70+

 

אז דע לך ש5 שקל זה כלום לעומת הליטרים שאתה שורף בעמידה בפקק.

 

שורה תחתונה זה חוסך כסף.

 

דבר שני , ברגע שאנשים ינסעו בנתיב אגרה אז הנתיב הציבורי יהיה פחות פקוק.

 

 

אז ככה זה יהיה.. תל אביב לחכמים ותל אביב לטיפשים

 
 

 

 
 
  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גועל נפש.

האזרחים יאנקו בפקקי ענק, יביטו בעיניים כלות על הנתיב השמור לעשירים שישייטו בו עם הג'יפים המפוארים שלהם, ואם חלילה מישהו יעיז להתלונן שחייבים לטפל בפקקי הענק בכניסה לת"א, המדינה תוכל לגלגל עיניה לשמיים ולהגיד "אבל כבר טיפלנו. זה לוקח רק 10 דקות בנתיב האגרה".

 

אל תשכח שגם העשירים הם אזרחי המדינה, ועם כל הכבוד - יש המון אזרחים ממוצעים שנוסעים בג'יפים מפוארים וגדולים.

 

לגבי הטיפול בפקקי הענק - גם הפקק הרגיל וגם הנתיב הרגיל מתנקזים לתוך נתיבי איילון העמוסים לעיפה. הנתיב המהיר נגמר בקיבוץ גלויות בעוד רוב התנועה מתנקזת החוצה באזור השלום-ההלכה ואפילו צפונה להרצליה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני מציע לתל אביבים הלא עשירים. לקחת את הנתיב שלפי ההבטחה תסעו במהירות מסחררת של 70 קמ"ש. ותעשו מחאה תאטו. תסעו על 20 קמ"ש. יום אחרי יום אנשים יראו שזה לא משתלם כי יש מחאה ונוסעים לאט בכביש ויעדיפו לסוע לאט בלי לשלם. החברה והמדינה יסוגו ויאפשרו נסיעה חינם.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

תחשוב בכיוון של דו"ח על הפרעה לתנועה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
תחשוב בכיוון של דו"ח על הפרעה לתנועה.

 

עדין לא נתקלתי במישהו שקיבל דו"ח שכזה, ויש לא מעט מקרים שאנו רואים ביום-יום שדורשים דו"ח שכזה. כך שלצערי אצטרך לתייק את דבריך בתקיית ה"על זו*ה לא מאיימים בז'". החדשות ה"טובות" הן שאם מישהו יעיז למחות ככה הוא יהפוך למחית ע"י ציבור נהגינו שומר החוק אשר לעולם אינו לוקח את החוק לידיו.

פורסם
גועל נפש.

האזרחים יאנקו בפקקי ענק, יביטו בעיניים כלות על הנתיב השמור לעשירים שישייטו בו עם הג'יפים המפוארים שלהם, ואם חלילה מישהו יעיז להתלונן שחייבים לטפל בפקקי הענק בכניסה לת"א, המדינה תוכל לגלגל עיניה לשמיים ולהגיד "אבל כבר טיפלנו. זה לוקח רק 10 דקות בנתיב האגרה".

 

אפשר היה לסלול את הנתיב הזה במימון המדינה ולייחדו לתחבורה ציבורית חינם. הוא יהיה חינם לתחבורה הציבורית

 

פשוט דמגוגיה זולה.

תפקיד המדינה הוא לאפשר לך להגיע מהפרברים למקום עבודתך במרכז, בצורה המהירה והזולה ביותר.

לדעתי צעד זה גם מקטין את הפקקים, וגם מאפשר לך להכנס לעיר בחינם. איזה פקקי ענק? איזה גועל נפש?

במטרופולינים הגדולים בעולם מגיעים לעבודה ברכב פרטי?

אז כן, מי שמפונק מספיק בשביל לוותר על חניה חינם ושאטלים עד הכניסה לעיר, שיסבול בפקקים,

וימשיך לבכות שהמדינה לא עושה בשבילו כלום.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

למה לא לבנות כביש 9 ב' שיקח ממחלף בן גוריון לצד השני של תל אביב ויפתור את הפקקים.

אה רגע למה אני שואל אני יודע את התשובה...:roll:

 

בקשר להפרעה בתנועה. משאית 15 טון יכולה לעשות את העבודה בלי סיכון לדו"ח:evil:

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
אני מציע לתל אביבים הלא עשירים. לקחת את הנתיב שלפי ההבטחה תסעו במהירות מסחררת של 70 קמ"ש. ותעשו מחאה תאטו. תסעו על 20 קמ"ש. יום אחרי יום אנשים יראו שזה לא משתלם כי יש מחאה ונוסעים לאט בכביש ויעדיפו לסוע לאט בלי לשלם. החברה והמדינה יסוגו ויאפשרו נסיעה חינם.

 

במקום 20 -> 55. זה חוקי ולא ניתן לקבל על זה דו"ח.

 

השאלה היא למה המדינה לא תוסיף נתיב, בחינם, וזהו. זה התפקיד שלה, לדאוג לאזרחים. מה לא?

פורסם

זה בעצם מה שכל אחד מאיתנו כתב בהודעה שלו. אם אתה רוצה להאשים מישהו תתחיל באולמרט-->מופז-->חולדאי-->כל מי שהצביע קדימה--> כל מי שהצביע לחולדאי.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אני רואה שכולכם שכחתם משהו מהותי מאוד , במשך שנים מדינת ישראל גבתה "מס" על רכב פרטי בצורת מיסיוי ישיר על רכב ובצורת מיסוי על הדלק . אם אנני טועה הסכומים היו והינם כ6 מיליארד דולר בשנה . למערכת הכבישים הוזרמו רוב השנים כ500 מיליון בלבד וכשהכבישים החלו להסתם התחילו לשים כ2 מיליארד .

זה כסף שיצא מכול הנהגים והיה חייב להגיע לכבישים ולתחבורה ציבורית , רק שהוא בוזבז . היום לוקחים את המעט כסף שהמדינה כן נתנה לכבישים , ואומרים לך שיתנו את זה לעשירים .

הרי אם היו הולכים על הפרוייקט הזה במימון אוצר ישיר לא היית יכול לדרוש מחירים מופרכים ולשמור על כביש לאליטות , וזה בדיוק מה שהם רוצים , אז הולכים על פרוייקט BOT , ש"נראה" שהוא כביכול פרטי (כי המדינה נותנת את הקרקע , והיא גם תוודא שהיזם ירוויח כי אחרת לא תהיה סגירה פיננסית של הפרוייקט ), וכך לוקחים כסף מהעניים ומעמד הבניים ונותנים לעשירים . אם הייתם צריכים הוכחה חותכת יותר להיותנו רפובליקת בנננות שנשלטת ע"י אוליגרכים (רק שכאן יש להם שם אחר ) , הנה לכם ההוכחה

בברכה יהודה

פורסם
1. תהיה בטוח שה-100 ש"ח הללו לא יצאו מכיסו של העו"ד אלא מכיסו של הלקוח/ות בשכ"ט.

 

זאת הבעיה הכי קטנה, כי זה רק 100 שקל.

 

אל תשכח שהלקוח מימן לעו"ד את ה-ב.מ.וו סידרה 7.

אל תשכח שהלקוח מימן לעו"ד את השעון זהב ויהלומים, את העט נובע שעולה 7,000 דולר ועשוי משנהב,

אל תשכח שאתה ממן לעו"ד את הוילה בסביון/ קיסריה / או פנטהאוז בצפון ת"א ב2.5 מיליון דולר.

אל תשכח שגם לאשת העו"ד הלקוח דואג, כי בדיוק היום יש לה יום הולדת והיא קיבלה ענק פנינים.

 

אז אתה מדבר על 100 שקל ???

 

כשאני נפגש עם עו"ד כדי לקבל חוו"ד או יעוץ בנושאי עבודה, הוא תמיד פותח את השיחה בזה שאני עכשיו בדיוק עוזר לו לממן החלפת ריהוט במשרד, לריהוט יותר מפואר ויוקרתי, עוזר לו לממן את הג'יפ לילד שעכשיו מתגייס וכו'. (ברצינות).

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מה שעוד מצחיק זה שהאוטובוסים שיסיעו חינם, בכלל מסיעים או לאיזור הקריה או לבורסה

שתי המקומות האלה לרוב העשירים נוסעים אליהם וממש לא פשוטי העם

 

עוד חלמאות...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כשאני קורא את הכתבה הנ"ל (מדה-מרקר), גם אני ברגע הראשון מתקומם וחושב על העשירים שלהם זה לא יזיז ועל מעמד הביניים שזה כן יציק לו אבל ישתמש באופן מושכל, וכמובן חושב שימנע שימוש מהמעמד הנמוך יותר.

ובמובן מסויים זה מקומם, כי זאת תגובה טבעית שלנו להתקומם קצת על משהו שמוציא מאיתנו כסף.

 

אבל.. במחשבה שניה ומעמיקה ובניתוח היבטים שונים לבעיות המתרחשות עלינו מבחינה אורבנית ומבחינה תעבורתית, נראה שפשוט אין דבר נכון יותר לעשותו ובמיוחד שזאת לא תהיה הגזירה האחרונה על בעלי הרכב.

 

במאמר שהתפרסם החודש ועוסק בנושאי חניה, יש סקירה מקיפה בעיקר על העיר ת"א.

להלן ציטוט מהמאמר: "מספר מקומות החניה בת"א מגיע ל- 260,000, בעוד שהביקוש עומד על 360,000 מקומות"

הנה נתון מהמאמר המתבסס על מחקר ותצפיות שערכה העיריה משך מספר חודשים:

"מרח' אבן גבירול עד הים, חסרים בשעות הבוקר 2,000 מקומות חניה, בשעות הצהריים 11,900 מקומות חניה ובשעות הערב חסרים 18,100 מקומות חניה".

 

ואני מזכיר לכולם, שכבר דובר יותר מפעם אחת על כך שבכניסה לת"א תונהג "אגרת גודש" וככל שהעיר תהיה יותר מחוסרת חניות וככל שעומס התנועה יעלה בעיר, כך גם מחיר האגרה יעלה ויעלה באופן דיפרנציאלי.

ולא לשכוח שכל זה מביא עומס רב של זיהום אויר חמור בעיר.

 

ולכן, כל הפטנטים של מיסוי נוסף ואגרות ותשלומים שונים ומשונים, הם רק דרכים שונות למנוע מבעלי הרכבים מלבוא עם רכבים לעיר ת"א.

כי אם אתה מאוד רוצה לבוא לעיר בשעות העומס, אז תשלם אגרה גבוהה כדי לנסוע מהר, תשלם אגרה גבוהה כדי להיכנס לעיר, ותשלם תעריף חניה יקר מאוד.

ואז בעצם אנשים יעשו חשבון פשוט: הדלק רק 30 שקל, אבל האגרות והחניות עוד 150-200 שקל, אז אולי כדאי להשאיר את הרכב, לנסוע בתחבורה ציבורית מהירה ויעילה, לא להשתגע בלחפש חניה או בסוף לחנות קילומטר מהיעד וללכת ברגל.

זה בדיוק מה שהמדינה רוצה - שתשאיר את הרכב בבית/בחניה.

כי לא משנה כמה כבישים המדינה תסלול בחינם למען התושבים - זה אף פעם לא יהיה מספיק. והתהליך הזה של עוד סלילה ועוד סלילה רק גורם לעוד ועוד מכוניות לנסוע ולסתום שוב את הכבישים.

 

לדעתי, סמוך למועד הפעלת הכביש הזה, גם עיריית ת"א תתחיל להנהיג אגרת גודש.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה. זה כביש פרטי; המדינה מקבלת כאן יותר מאשר נותנת. מה שהיא נותנת הוא שטח (שלא מיועד למטרות אחרות, בגדול), ואישור לבניית הכביש. אלו בעיקר נכסים רעיוניים.

בתמורה, המדינה מקבלת עוד נתיב כניסה לתל אביב, את הכביש עצמו לאחר 30 שנה, ואפשרות להפעיל על הנתיב תחבורה ציבורית כפי שתחפוץ.

 

מי באמת מממן את החגיגה הזו? אותם עשירים. כן, הם מגיעים יותר מהר למחוז חפצם. אבל הם גם משלמים על זה הון תועפות.

 

מדוע מי שהממון בכיסו יוכל לקנות פורשה שמאיצה למאה ב4 שניות, ומי שלא יצטרך להסתפק בפונטו דיזל שעושה את זה ב16 שניות? מאותה סיבה בדיוק. דברים עולים כסף, בימינו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
פשוט דמגוגיה זולה.

תפקיד המדינה הוא לאפשר לך להגיע מהפרברים למקום עבודתך במרכז, בצורה המהירה והזולה ביותר.

לדעתי צעד זה גם מקטין את הפקקים, וגם מאפשר לך להכנס לעיר בחינם. איזה פקקי ענק? איזה גועל נפש?

במטרופולינים הגדולים בעולם מגיעים לעבודה ברכב פרטי?

אז כן, מי שמפונק מספיק בשביל לוותר על חניה חינם ושאטלים עד הכניסה לעיר, שיסבול בפקקים,

וימשיך לבכות שהמדינה לא עושה בשבילו כלום.

תקשיב במקום לקפוץ.

אין לי שום בעיה שהנתיב הזה יוגבל לתחבורה ציבורית ולמכוניות עם ארבעה נוסעים.

יש לי בעיה גדולה שהוא ישמש גם מכוניות ריקות שנהגיהן מוכנים (ומסוגלים) לשלם את המחיר שיידרש. זה מגעיל ומפלה, ונעשה על קרקע ציבורית ששיכת לכולנו.

 

למה לא לקחת את זה עוד קצת קדימה ?

הרחובות דיזינגוף, בן יהודה, אלנבי ואחרים בת"א מוגבלים לתנועת כלי רכב פרטיים בכיוון אחד בלבד.

רק לאוטובוסים ולמוניות מותר לנוע בהם לכיוון השני.

למה שלא נגבה מהעשירים 200 ש"ח לנסיעה ונרשה להם לנסוע בנתיבים התחבורה הציבורית האלה ?

זה יגדיל את קופת העירייה, שתוכל לשתול עוד עצים לרווחת התושבים. אז למה לא בעצם ? יש להם כסף. שיסעו בנתיב תחבורה ציבורית.

 

לחברה פרטית מותר לעשות מה שהיא רוצה.

ממדינה שממומנת ע"י כלל אזרחיה אני מצפה לחשיבה שמתעלה מעל לשיקול כלכלי קר.


×
×
  • תוכן חדש...