Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור נהיגה


aviad10
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נהג חדש (שנה וקצת רשיון)ואני נוהג בצורה דיי מופרעת האם יש איזה שהוא מקום שאני יוכל לשפר+למתן את צורת הנהיגה שלי

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני נהג חדש (שנה וקצת רשיון)ואני נוהג בצורה דיי מופרעת האם יש איזה שהוא מקום שאני יוכל לשפר+למתן את צורת הנהיגה שלי

 

כל עוד אתה מודה לזה, זה כבר טוב. זה שאתה רוצה לעזור לעצמך לנהוג יותר טוב? זה עוד יותר טוב.

יש לך את בי"ס מסלולים כפי שקודמי כתב לך, שם כבר יחנכו אותך:-), לנהוג מופרע לא ייתן לך כלום חוץ מאשר גרימת תאונות ובמקרים גרועים אובדן בנפש.

תנהג נכון תדע הרבה יותר טוב מה אתה עושה ומן הסתם יותר תהנה.

בהצלחה!

Honda hornet 600

 

פורסם

אתה צדיק! לפחות אתה מודע לזה שאתה מופרע על הכביש ובליבך לעשות עם זה משהו רוב הח'ברה הצעירים משתוללים בכבישים מרגישים מינימום שומכר שהם בעצם הם שומכלום לבחור יש מודעות עצמית והוא בן 18

אלייך גולף אני לא חושב שצריך לרדת עליו תחשוב על זה בהגיון.

פורסם

מה קשור בית ספר לנהיגה? אז הוא ייסע מופרע אבל לא יחליק בסיבוב??

 

פשוט תירגע וסע נורמלי, לא חבל על האוטו, וגם עליך?

פורסם

הדרך הכי טובה להירגע היא לקנות רכב ששותה המון דלק.

אם תלחץ זה מאוד יכאב בכיס ויש אנשים שזאת הדרך היחידה שהם מבינים.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
אני נהג חדש (שנה וקצת רשיון)ואני נוהג בצורה דיי מופרעת האם יש איזה שהוא מקום שאני יוכל לשפר+למתן את צורת הנהיגה שלי

 

למתן את צורת הנהיגה שלך אפשר במקום אחד בלבד - בראש.

 

לשפר - יש בתי ספר מצוינים לנהיגה מתקדמת בארץ. מסלולים הוא רק אחד מהם, אני מכיר מניסיון גם את אלטרנתיבי ודרייב-ארט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

גם אני הייתי ככה בחודשיים-שלושה הראשונים שלי..

קלטתי שאני נוסע כמו מטורף...

 

פשוט תנסה לעבוד על עצמך-שום דבר אחר

 

אני זוכר איך שהתחלתי..

יצאתי מפניה,ראיתי כביש ענק וריק שאפשר לפתח בו מהירות.

הגעתי למהירות נורמאלית...

ואכלתי את עצמי לא לילחוץ עוד על הדוושה

 

קיצר,תנסה לעבוד על עצמך בכל הכוח

 

או שתיסע עם ההורים כמה חודשים ואז תיתרגל..

מוריד ת'אגו,אבל מה לעשות?

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם
דוגמא קלאסית לצורת לימוד הנהיגה בארץ

 

ועכשיו לחלק הקשה: הסבר בבקשה את מה שכתבת.

 

אני מבין ,ע"פ דבריך ,שמורה הנהיגה אשם בחוסר הבגרות שלו?

פורסם
אתה צדיק! לפחות אתה מודע לזה שאתה מופרע על הכביש ובליבך לעשות עם זה משהו רוב הח'ברה הצעירים משתוללים בכבישים מרגישים מינימום שומכר שהם בעצם הם שומכלום לבחור יש מודעות עצמית והוא בן 18

אלייך גולף אני לא חושב שצריך לרדת עליו תחשוב על זה בהגיון.

 

קודם כל אני מתנצל אם פגעתי במישהו זו לא היתה כוונתי.

דבר שני, משפט כמו "רוב החבר'ה עושים את זה" זה ממש לא מרגיע, וגם הודאה כמו "אני נוהג כמו מופרע" לא עושה אותו צדיק. צריך רק להגיד תודה שיש לפחות אחד כמוהו שברגע האחרון קלט שיש סיכוי להציל את עצמו ואולי גם אנשים נוספים.

פורסם

ככה זה,אני לא אומר שזה בסדר,אבל אין ילד בגיל שלי (17 - 17 וחצי) שרק קיבל רשיון ולא חושב שהוא מינימום בניד פור ספיד.

עם הזמן אתה כבר לא תתלהב כ"כ מהרשיון ותרגע,או שלחלופין תעשה תאונה חס וחלילה ואז תלמד.

זה ממש לא קשור לדרך הלימוד בארץ,זה קשור לכמה בוגר הבן אדם שרק עכשיו קיבל את הרשיון.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

דבר ראשון תתרגל ליסוע רגיל.

על מנת ללמוד איך לשלוט ברכב יותר טוב ולשפר את הנהיגה שלך כמו שכבר אמרו פה יש מספר קורסים שמאוד עוזרים.

השאלה שלי היא -מזאת אומרת 'נוהג כמו מטורף'?

פורסם
ועכשיו לחלק הקשה: הסבר בבקשה את מה שכתבת.

 

אני מבין ,ע"פ דבריך ,שמורה הנהיגה אשם בחוסר הבגרות שלו?

 

אם הבנתי אותו נכון הכוונה שמורי הנהיגה בארץ מלמדים רק איך לעבור טסט ולא איך לנהוג בחיים האמיתיים.


×
×
  • תוכן חדש...