Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואל תשכח שיחידה חיצונית יכולה להפוך גג של רכב ליחידת רצפה אם היא נופלת עליו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שאם קנית אותו ותרצה לקבל אחראיות בעתיד האחראיות מותנת בהתקנת מתקין של החברה ממנה קנית את המזגן.

לשיקולך.

פורסם
רק בסיינפילד זה קורה.

 

יש לך באמת את העצבים להתקין לבד ולחסוך 200 ש"ח?

הלוואי וזה היה 200 שקל התקנה, כל המתקינים באיזור שלנו בגלל שזה תקופה טובה של התקנות או לא יודע מה, דורשים בין 450 ל600 ש"ח להתקנה וזה מוגזם.

בגלל זה חשבתי להתקין לבד.

 

מישהו מכיר מתקין מזגנים שעובד באיזור כרמיאל?

שמבקש מחיר שפוי לעבודה?

אחרי הכל יש לנו עבודה של התקנת 4 מזגנים בבית.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

המחיר להתקנת מזגן הוא לא רק אצלכם 600 ולא רק עכשיו.

ובגדול הוא גם כולל את כל מה שצריך להתקנה (תושבת למנוע, צנרת וכו' - זה לא בא עם כל מזגן).

 

פשוט תמצא מישהו ותסגור איתו על פחות לכל מזגן אם אתה מתקין 4.

פורסם

אצלנו התקנה ממוצעת זה באיזור ה500 שקל

ל2 מטר צנרת + מתקן למנוע

ללא עבודות אינסטלציה וחשמל.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

התקנו מזגן באחד החדרים בבית ואחרי שראיתי שזה כלום עבודה התעצבנתי ואמרתי : "יכלנו לחסוך הייתי עושה את זה !!!"

 

הבעיה היא באמת התושבת של היחידה החיצונית , לך למסגר והוא כבר יסדר אותך .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

מכיוון שיש כרגע מזגן רצפתי גדול ואני מפרק אותו וזורק תישאר לי תושבת עצומה מחוץ לחלון - עצומה כי היחידות החיצוניות של היום לא בגודל של טלוויזיה.

המזגן יורכב מעל החלון והיחידה החיצונית נמצאת מחוץ לחלון מאוד פשוט, מרחק? פחות מ2 מטרים.

 

על איזה מזגן אתם ממליצים? הבנתי שטורנדו מגיע עם ערכת התקנה מושלמת, האם כך?

 

או משהו אחר? אני מתכנן ללכת לקנות היום.

haters will hate

פורסם

לדעתי קח את מה שהכי זול, כולם מיוצרים בסין או בסביבה וגם אלו שמיוצרים בארץ (אלקו וחלק מתדיראן) הם לא ברמה טובה יותר מהשאר

 

בקיצור אל תירתע משמות לא מוכרים, העיקר שיש אחריות וטיימר כיבוי בשלט

 

אני אישיתי אוהב את תדירן כי יש אפשרות להפוך את הטמפרטורות לפרנהייט, זה ממש נח. כי 23 זה קר מידי, 24 זה חם מידי ובפרנהייט 74-75 זה תחום בין ה 23 ל 24 שנח לשימוש.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אין לי בעיה עם אף חברה מבחינתי שיקראו למזגן KAKA

חשוב לי שתהיה ערכת התקנה שלא דורשת טיפול מיוחד.

haters will hate

פורסם

כמעט בכל מזגן שאתה קונה לבד, יש לך אופציה לבקש ערכת התקנה.

כל הערכות התקנה מגיעות אותו הדבר.

יש מזגנים שמקבלים את הערכת התקנה בחינם.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בקיצור, היום קפצתי לחנות החשמל השכונתית (שלמה סטור) לאחר בירור קל, רכשתי מזגן שמודבק עליו השם מורפי ריצ'רדס :)

2000 ש"ח 1 ורבע כ"ס וכמובן ערכת התקנה שבה כל הצינורות מוכנים.

קדחתי, פילסתי, התקנתי את התושבת, קדחתי חור בגודל המתאים והתכוננתי להרכיב את הכל .

ומה חסר לי ? החוטים שמחברים בין היחידה הפנימית לחיצונית, בספר ההתקנה כתוב שהם כבר מחוברים בפנימית, בודק- אין.

מתחיל להחשיך ואני משתגע - לא מוצא את החוטים, נדחה למחר.

בחרתי במזגן הנ"ל כי הוא נותן את התפוקה הטובה ביותר ביחס לכסף, מגיע עם ערכת התקנה והחסרונות שלו לא ממש מזיזים לי (צריכת חשמל E ורעש יחסי)

 

מחר יש קורס רענון אז לאחר מכן נזיע כמה שעות נדליק את המזגן נתפנק על הרגע ונבוא למפגש.

haters will hate

פורסם

בנצי, תעלה תמונות, שיהיה פרוייקט מצולם.

מספיק שאולי יש בפורום הזה מישהו אחד שהפרוייקט שלך מענין לו את הבי%ה השמאלית, וזה כבר כדאי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
והחסרונות שלו לא ממש מזיזים לי (צריכת חשמל E ורעש יחסי)

 

 

למה אתה אומר שזה לא מפריע לך?

 

דווקא לדעתי אלו דברים חשובים יחסית.

צריכת חשמל זה ברור למה זה חשוב.

ורעש יחסי, טוב חביבי, עד שמזגן לא טירטר לך את השכל אז אין לך מושג על מה אני מדבר.

 

ד"א, אם הרעש יפריע גם לשכן, אז בכלל אתה יכול להיות בבעיה.

(יחייבו אותך להוריד או להזיז אותו).


×
×
  • תוכן חדש...