Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוסטר חשמלי.

 

סיפטומים:

 

* אין תגובה מיידית ללחיצה מהירה וחזקה על הדוושת הבלמים. לוקח זמן עד שהבלמים מתחילים לתפוס כוח ואז לבלום. גם שהמשקל שמעומס על הדוושה נשאר זהה לאורך הבלימה.

* בעמידה- לחיצה חזקה שלא כצורך, מורידה את מהלך דוושת הבלם, ולאחר שניה, הדוושה מורמת למעלה, בכוח.

* כל בלימה, כמעט, מדליקה את נורת הנדברקס\מפלס נוזל. מפלס נוזל מעט מעל המקסימום.

* נסיעה מהירה על שטח משובש, לעיתים מדליקה את הנורה הנ"ל.

* עם לחיצה עדינה והדרגתית לכיוון האגרסיבי, לא מורגשת בעיה.

* ליפי מיטב ידיעתי, יש ABS, איך הוא אינו פעיל מסיבה לא ידועה. לא מעוניין להחזיר את המערכת אלא רק אם היא האחראית לבעיה.

 

 

לא נגעתי בברקסים מאז שהרכב אצלי, והבעיה הייתה קיימת מהיום הראשון שהרכב אצלי.

 

מודה על העזרה.

אביחי

פורסם

מערכת הבלמים היא מערכת מורכבת מבחינה בטיחותית.

לכן,אני ממליץ לך לא לנסוע עם הרכב ולגרור/להביא אותו למוסך הקרוב ביותר.

איבוד בלמים חלילה במהלך נסיעה עלול להוביל לאסון ולפני שיקרה תקן את הליקוי כמה שיותר מהר !

הבעיה יכולה להיות בוסטר לא תרין,משאבה מרכזית לא תקינה,צינור פגום.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
בוסטר חשמלי.

 

סיפטומים:

 

* אין תגובה מיידית ללחיצה מהירה וחזקה על הדוושת הבלמים. לוקח זמן עד שהבלמים מתחילים לתפוס כוח ואז לבלום. גם שהמשקל שמעומס על הדוושה נשאר זהה לאורך הבלימה.

* בעמידה- לחיצה חזקה שלא כצורך, מורידה את מהלך דוושת הבלם, ולאחר שניה, הדוושה מורמת למעלה, בכוח.

* כל בלימה, כמעט, מדליקה את נורת הנדברקס\מפלס נוזל. מפלס נוזל מעט מעל המקסימום.

* נסיעה מהירה על שטח משובש, לעיתים מדליקה את הנורה הנ"ל.

* עם לחיצה עדינה והדרגתית לכיוון האגרסיבי, לא מורגשת בעיה.

* ליפי מיטב ידיעתי, יש ABS, איך הוא אינו פעיל מסיבה לא ידועה. לא מעוניין להחזיר את המערכת אלא רק אם היא האחראית לבעיה.

 

 

לא נגעתי בברקסים מאז שהרכב אצלי, והבעיה הייתה קיימת מהיום הראשון שהרכב אצלי.

 

מודה על העזרה.

אביחי

 

 

 

בדוק את המודול \ משאבה שאחראית לABS. אם היא תקולה היא עלולה לגרום לפידבקים כמו שאתה מתאר.

האפשרויות?

להעיף את הABS או לתקן \ להחליף את המודול.

אם אין ABS הייתי מתחיל לבדוק בכיוון של צינורות בלויים \ עם ציפוי בלוי שמתנפחים מאיזו סיבה

ואז עובר לבדוק את וסתי הלחץ \ מחלקי הלחץ...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אוקיי, יש כאן מידע שבאמת עשוי לעזור.

 

רון- איך ניתן לבטל לחלוטין את ה-ABS?

אני לא מעוניין במערכת הזו.

 

אלעד- השבוע\שבוע הבא, מוחלפים רפידות+דיסקים+נוזל בלימה. ייתכן שהם שחוקים, אבל לא הרגשתי בלימה חלשה, למען האמת, הם חזקים למדי.

 

הבעיה היא כנראה הידרואלית.

אשמח לעוד כיוונים, תודה.

 

אביחי

פורסם

שחיקת הרפידות לא צריכה לגרור בלימה חלשה יותר

עד הרגע שהן מגיעות לברזלים ואז....לא נעים

 

אני ממש בספק לגבי המצאות מערכת אי בי אס בסיירה שלך

יכול להיות שאני טועה.

על מנת לזהות את המערכת אתה צריך לחפש האם יש לך בתא המנוע מעין גוש מתכת בצורה מרובעת

שממנו אמורים לצאת 4 צינורות קשיחים ודקים ממתכת.

ב306 לשעבר שלי פשוט הוצאתי את הקונקטור על מנת לבטל את המערכת

לא יודע אם זאת הדרך הנכונה לבטלה אצלך(שוב-אם בכלל יש לך כזאת...)

 

נזילות בדקת?

×
×
  • תוכן חדש...