Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:twisted: משפט גדול לחתימה...

 

יענו אם יש לי אפשרות להביא משהו בחצי מחיר להביא אותו למרות שאין לי צורך בו....פשוט טיפשות בזבוז כסף

 

למה להכניס 5X7 לחור של 6X9 שגם ידרש שם התאמה והסתבכות במקום לפנות ליד שניה להביא רמקולים 6X9 שגם נותנים באס יותר טוב מאשר 5X7 וגם יספקו אותך יותר וגם בחצי מחיר.

בואו הנה אתם מתחילים להרגיז אותי.

גם אם אמרתי משהו לא נכון, אפשר להגיד במילה יותר רכה מאשר "טיפשות".

אני לא טיפש ולא דפוק מכם הבנתם? אז תרגיעו עם הדיבורים שלכם!

גם כן אתם, חכמים גדולים!

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

צודק, ולא היתה כוונה להעליב.

רק תזרום עם הפורום על הגל של: יודע-עונה, לא-אז לא.

מתנצל אם פגעתי.

 

גל

פורסם

איך הגעתם לכל הדברים האלה?

אמרתי משהו בקשר לבאס שאני מצפה מהרמקולים?

שאלתי שתי שאלות פשוטות :\ אם זה יתאים ואיך החברה.

באס אני ממש לא רוצה בישביל זה המציאו את הסאב וופר שמעתם על דבר כזה?

 

היחידי שעזר מביניכם הוא גל, תודה לך

במלי להעליב את השאר 8).

 

המשך יום טוב

פורסם

אוקי אז כך .



לאנזר חברה בינונית ולא ההיתי משקיע ברמקולים שלהם .

בקשר 5X7 מציע לך ללכת על 6X9 (מורל או קינווד)

והסאב של לאנזר לא אהבתי אבל כל אחד והשמיעה שלו.

 

 

רומן.

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם
בואו הנה אתם מתחילים להרגיז אותי.

גם אם אמרתי משהו לא נכון, אפשר להגיד במילה יותר רכה מאשר "טיפשות".

אני לא טיפש ולא דפוק מכם הבנתם? אז תרגיעו עם הדיבורים שלכם!

גם כן אתם, חכמים גדולים!

 

לא היית לי שום כוונה לפגוע בך ובטח בטח לא להעליב אותך

 

לא התכוונתי במילה "טיפשות" אלייך אלא שזה טיפשי לקנות משהו בחצי מחיר שאין לך צורך בו ואתה לא תשתמש בו.

 

4ובקשר למשפט בחתימה אם אתה רוצה אני יכול להוריד אותו בלי שום בעיה כפי שאמרתי הכוונה לא לפגוע זה פשוט מנהג

 

להשים ציטוטים שונים בחתימות שהם פשוט מצחיקים.

פורסם

אוקי אז כך .



 

לאנזר חברה בינונית ולא ההיתי משקיע ברמקולים שלהם .

בקשר 5X7 מציע לך ללכת על 6X9 (מורל או קינווד)

והסאב של לאנזר לא אהבתי אבל כל אחד והשמיעה שלו.

 

לאנזר היא חברה בכלל לא בינונית, פשוט חברי הפורום לא הכי אוהבים אותה וזאת זכותם.

החברה היא חברה טובה ועם שם עולמי!

 

כל עוד אתה אוהב את מה שאתה שומע לא משנה בכמה ומאיפה קניתה את זה.

*למרות שבמקרה שלך אין שום הצדקה לקנות רמקול 7*5.

פורסם

לאנזאר היא לא חברה בינונית, היא חברה ברמה מאוד נמוכה.

בשנות ה 90 המוקדמות היא היתה חברה מצויינת, בעיקר בזכות העובדה שאת המגברים שלה בנתה חברת זד אודיו. מה שנשאר ממנה היום זה השם ותו לא.

 

נא לא לרשום מידע שאין לכם ביסוס עליו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...