Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את הלאנזר אני לא מכיר.

ואני חושב 5X7 יכנס חופשי ל-6X9

 

אם כבר, תיקח של JBL כאלה:

http://zap.co.il/model.asp?model_id=417100

 

אתה תהיה בטוח שתקבל באסים חבל"ז, אבל למה אתה קונה 5X7 אם יש לך 6X9?

 

פשוט יש לי אפשרות להביא את הלאנזר בחצי מחיר בגלל זה.

ההתלבטות שלי היא בגלל החורים של ה6X9 שיש לי במגש האחורי ואני לא יודע אם הם יכנסו ולא יבלעו בתוכם :(

פורסם

כן, הם ייבלעו.

זה שיש לי אפשרות להביא מסך LCD 14 בחינם, לא אומר שאני אשים לי כזה בסלון.

מעדיף לשלם ולראות בגדול.

מבין את ההשוואה?

פורסם
אם יש לך אפשרות להביא בחצי מחיר אז תביא.

פשוט אני לא מכיר את הרמקולים ולא ראיתי חוות דעת עליהם.

 

נראה לי שכדאי שתשים ברקס על ההודעות המטופשות שלך - ברצינות, ובשמו של חלק מן הפורום.

פורסם
נראה לי שכדאי שתשים ברקס על ההודעות המטופשות שלך - ברצינות, ובשמו של חלק מן הפורום.

מצחיק אתה אה, הודעה מטופשת, תקרא מה שכתבתי מקודם אחרי זה תדבר סבבה?

ו- "בשמו של כל הפורום" מי שרוצה שיגיד לי את דעתו בפרטי.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אוקיי, קראתי.

תשים ברקס, תודה.

יש גבול לכמה שטויות אפשר לרשום, והיום חצית אותו.

לא רושמים למישהו שאם הוא מביא בחצי מחיר - שיקנה.

תראה מה רשמתי מקודם..

פורסם

עם החברה - המון.

עם אלו ספציפית - לא.

בגדול אם אני כבר טורח להמליץ על 6X9 אני ממליץ בדרך כלל על קנווד או הפולס של מורל.

כל השאר לטעמי בדיחה.

פורסם

אני לא מבין למה בנאדם פותח שני תרדים לשני נושאים שווים.

אתה לא יודע עדיין אם אתה קונה 5X7 או 6X9 וכבר יש לך בתלבטויות ב 6X9 השונים?

אין חתימה!!

פורסם
אני לא מבין למה בנאדם פותח שני תרדים לשני נושאים שווים.

אתה לא יודע עדיין אם אתה קונה 5X7 או 6X9 וכבר יש לך בתלבטויות ב 6X9 השונים?

 

בהתחלה רציתי לקנות 6X9 אבל יש לי מציאה של 5X7 בתנאי שהם יתאימו.

ניסיתי למחוק את התרד על ה6X9 אבל לא יודע איך.

פורסם

אם יש לך מקום ל 6*9 והמחיר זאת הבעיה אז אולי תחפש משהו ביד שניה???

 

בקשר לחברה, אז החברה היא חברה ידוע עם שם טוב (למרות שבפורום לא הכי אוהבים אותה).

 

אני אישית לא אוהב את הצליל הגבוה של הרמקולים מהסדרה הנ"ל, אבל כמו שאומרים על טעם וריח...

פורסם
אם יש לך אפשרות להביא בחצי מחיר אז תביא.

פשוט אני לא מכיר את הרמקולים ולא ראיתי חוות דעת עליהם.

 

 

:twisted: משפט גדול לחתימה...

 

יענו אם יש לי אפשרות להביא משהו בחצי מחיר להביא אותו למרות שאין לי צורך בו....פשוט טיפשות בזבוז כסף

 

למה להכניס 5X7 לחור של 6X9 שגם ידרש שם התאמה והסתבכות במקום לפנות ליד שניה להביא רמקולים 6X9 שגם נותנים באס יותר טוב מאשר 5X7 וגם יספקו אותך יותר וגם בחצי מחיר.

×
×
  • תוכן חדש...