Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
MSI לא זוכה להצלחה רבה מארץ (כנראה משום שהיבואן הרשמי שלה הוא איבורי) ולכן כולם מדביקים סטיגמה ש MSI זה זבל,

למעשה MSI חברה מעולה ולא נופלת אפילו מ ASUS...

הניידים שלה טובים וזולים על פני האחרים, לדעתי שווה את הכסף במיוחד כאשר יש לך שנתיים אחריות

יש לי נסיון עם הניידים החדשים שלהם והם סבבה לגמרי, אולם קצת מכוערים

אבל עושים את העבודה נאמנה.

לדעתי לך על זה...שיב לב שהם מציאים דגם עם מסך 14.1 במחיר מצויין! (ככל שהמסך קטן יותר, הנייד קל יותר)

נכון שאי אפשר להשוות אותם לניידים של IBM ..אבל כיום לנבו קנו את חטיבת הניידים של IBM ולכן הייתי מתרחק

לנבו זה לא רמה של IBM! לא שווים את המחיר! כמו שתגיד שסובארו קנתה את מרצדס.

 

 

אתה יודע מה משותף ל MSI ו ASUS?

שתיהן חברות עם שם מצוין בלוחות אם.

 

עכשיו בוא נחשוב מה משותף לשתיהן בניידים.....

 

(רמז: מותגי מדבקה זולים שלא מתקרבים לאיכות של THINKPAD)

 

 

אני אנצל כאן את הבמה לשאול שאלה:

 

איזה נייד הכי טוב ואמין ניתן לקנות בתקציב עד 6000 ש"ח ?

דרישות חשובות: משקל בין 2.5 ל2.75, 1 גיגה זכרון ,צורב DVD , הארדיסק לפחות 80 גיגה, מעבד COREDUO , מסך לא WIDE , מהמותגים המובילים.

המחשב הזה מיועד להחליף IBM R40 (שיילך למהנדס אחר בחברה) כך שכל סדרת ה R לא רלוונטית, וחובה שיהיה מחברה מובילה.

 

ההתלבטות כרגע היא בין אחד הדגמים של DELL לאחד הדגמים של SONY VAIO.

מה דעתכם באופן כללי על האמינות של 2 המותגים הנ"ל?

 

אם היה לי תקציב דו ספרתי , ברור לי מה הייתי קונה (סדרה T של IBM)

תודה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
MSI לא זוכה להצלחה רבה מארץ (כנראה משום שהיבואן הרשמי שלה הוא איבורי) ולכן כולם מדביקים סטיגמה ש MSI זה זבל,

למעשה MSI חברה מעולה ולא נופלת אפילו מ ASUS....

 

כמו שכתב אייל

וכתבתי גם אני למעלה

זה מוצר מדבקה ש MSI רוכשים מאיזה יצרן סיני (אולי TARGET או CLEVO) ומדביקים מדבקה מרובעת בשם MSI

אתה יכול להדביק שם גם את השם שלך אבל זה לא יעשה אותו מחשב טוב.

 

אייל

מכמה וכמה מקרים במקום העבודה שלי , הבנתי שלנובו זה כנראה לא THINKPAD

בעיקר בעיות של בקרת איכות.

לי בעצמי יש את ה IBM הישנים - אחד משנת 96 שעדיין עובד כמו אריה בלי שום תקלה.

אבל זה כנראה חלף ועבר מהעולם.

מה שכן- יש להם דגם אחד שהם מורשים להשתמש בו בשם THINKPAD.אולי הוא יותר איכותי אבל המחיר לא מצדיק.

 

היום - לעבודה - הDELL הם מספר אחד.

ללא שום ספק.

HP מלאים בפיצ'רים מצד אחד אבל יש בעיה עם השירות בארץ וזה כבר לא טוב.

פורסם

לא להתקרב לאייבורי!!!!!

לא להתקרב לאייבורי!!!!!

לא להתקרב לאייבורי!!!!!

לא להתקרב לאייבורי!!!!!

לא להתקרב לאייבורי!!!!!

הם מוכרים זבל עם שירות זבל ,יחס זבל ומדיניות זבל.

(זאת דעתי האישית יתכן ואחרים יחלקו עליי אבל מהתנסות עם החנות קיבלתי כוויה קשה)

הסניף שאני מדבר עליו הוא סניף אשדוד!(בסיטי)

פורסם
אתה יודע מה משותף ל MSI ו ASUS?

שתיהן חברות עם שם מצוין בלוחות אם.

 

עכשיו בוא נחשוב מה משותף לשתיהן בניידים.....

 

קלעת בול.

 

לשאלתך, LENOVO לא בא בחשבון, בתקציב הזה?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני לא מתעסק בניידים יותר מידי, אבל דבר אחד הייתי רוצה לשמוע מכל החבר'ה שטוענים שאסור להתקרב לMSI.

 

הסבר!

 

הסבר למה לא להתקרב לMSI,

אף אחד לא טען שהיה לו אחד והוא לא הפסיק להתקלקל.

אף אחד לא טען שהמסך שלו זוועתי.

אף אחד לא טען שום טיעון רלוונטי שמצדיק התייחסות רצינית.

 

אז אולי בשם כל הקדושים, יועילו כולם להביא איזושהי טענה אחת שניתן יהיה להתייחס אליה ברצינות ועל סמך הטענה הזאת להגיד: "וואלה, זבל של מחשב"

רק צדיק אחד טען שהפלסטיקה שלו זולה, ובצדק, המחיר הכולל שלו זול יותר.

 

אין לי MSI וגם לא יהיה לי, אני פשוט מנסה להבין את הנחרצות של כולם.

פורסם

במחשב נייד , עמידות המחשב וכל העיצוב והפיצ'רים , כתיבת דרייברים מיוחדים ותוכנות מיוחדות לניידים הם דברים קריטים שלא כ"כ קיימים במחשבים ביתיים.

בניגוד למחשב ביתי - פה אתה מקבל מכלול די קבוע, אז אתה רוצה שהוא יהיה איכותי ברכיבים (ולא רק מעבד וכמויות זיכרון והארד דיסק , אלא גם במפרטים מעבר) ושיהיה עם כל מה שציינתי.

אין מה לעשות , כדי להגיע לתוצאות האלו צריכים R&D ובקרת איכות די רציניים שלא קיימים אצל חברה שקונה מחשבים מחברה אחרת שמייצרת שילדות בזול ( להלן MSI שאכן קונה מTARGET)

 

בקשר ללנובו - לא IBM אבל לא רחוק , מה שכן - הTHINKPADים די נראים כאילו הם שומרים על האיכות (ומשפרים בחלק מהדגמים כמו הXים החדשים לדעתי)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
קלעת בול.

 

לשאלתך, LENOVO לא בא בחשבון, בתקציב הזה?

 

קולגה ממנו החברה בה אני עובד לוקחת שירותי יעוץ , רכש לעצמו LENOVO.

למרות שהוא מצהיר שהוא מאוד מרוצה מהמחשב, לא יכולתי שלא לשים לב שהוא מבצע RESTART למחשב בממוצע 7 פעמים ביום עבודה, בשל הפסקת עבודת פיצ'ר כזה או אחר.

 

מכיוון שלנובו בסופו של יום היא חברה סינית שמחשביה שאינם THINKPAD אינם מבוססים עדיין על טכנולוגיה של IBM,

אני מתקשה להשתכנע שמדובר במוצר איכותי.

זה כמו לקנות סיאט איביזה שנת 93 ומטה מהשנים לפני שקונצרן VAG השתלט על החברה.

 

לי דרך אגב, באופן אישי, יש IBM T20 בן מעל 7 שנים, פנטיום 3 700 עם 256 מגה זכרון שעובד כמו פנתר !

כך שאני דיי שבוי של המותג עקב שביעות רצון מתמשכת ממנו.

 

אני אבדוק את הנושא של DELL, ראיתי דגם מאוד מעניין שלהם שנכנס בול בתקציב (גם 3 שנים אחריות)

http://www.notebookclub.co.il/prod-d520-duo.htm

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
למרות שהוא מצהיר שהוא מאוד מרוצה מהמחשב, לא יכולתי שלא לשים לב שהוא מבצע RESTART למחשב בממוצע 7 פעמים ביום עבודה, בשל הפסקת עבודת פיצ'ר כזה או אחר.

 

......

 

לי דרך אגב, באופן אישי, יש IBM T20 בן מעל 7 שנים, פנטיום 3 700 עם 256 מגה זכרון שעובד כמו פנתר !

כך שאני דיי שבוי של המותג עקב שביעות רצון מתמשכת ממנו.

 

זה בדיוק מה שקרה אצלנו

הבעיה כנראה בבקרת איכות נמוכה - דרייברים לא מושלמים או משהו באיזור. המחשבים נתקעים אחרי שמוש של כמה שעות, ההתקנים האלחוטיים (BT/WIFI) מתנתקים ולא עוזר כלום. חייבים RESET.

 

אגב - הנייד שלי הוא גם T20 - אבל פנטיום 2 350.

עובד כמו גדול.משמש אותי לכל מיני בדיקות חיצוניות (ראוטרים רשתות וכו)

 

רק DELL.

פורסם
MSI לא זוכה להצלחה רבה מארץ (כנראה משום שהיבואן הרשמי שלה הוא איבורי) ולכן כולם מדביקים סטיגמה ש MSI זה זבל,

למעשה MSI חברה מעולה ולא נופלת אפילו מ ASUS...

הניידים שלה טובים וזולים על פני האחרים, לדעתי שווה את הכסף במיוחד כאשר יש לך שנתיים אחריות

יש לי נסיון עם הניידים החדשים שלהם והם סבבה לגמרי, אולם קצת מכוערים

אבל עושים את העבודה נאמנה.

לדעתי לך על זה...שיב לב שהם מציאים דגם עם מסך 14.1 במחיר מצויין! (ככל שהמסך קטן יותר, הנייד קל יותר)

נכון שאי אפשר להשוות אותם לניידים של IBM ..אבל כיום לנבו קנו את חטיבת הניידים של IBM ולכן הייתי מתרחק

לנבו זה לא רמה של IBM! לא שווים את המחיר! כמו שתגיד שסובארו קנתה את מרצדס.

 

על מה לעזאזל אתה מדבר?

מי אתה חושב ייצר את הניידים של IBM עד לפני חצי שנה? IBM עצמה? אפילו לא קרוב, לנובו ייצרה אותם

רמת הייצור וכו' נשארו בדיוק אותו הדבר

 

אייל - הניידים של ASUS מצוינים, לי יש נסיון בעיקר עם הקלים ביותר שלהם (סדרת A8)

 

אגב גם ל-HP שלי יש לפעמים (בתדירות של פעם בשבוע-שבועיים) בעיות WiFi למיניהן (בעיות BT לא נתקלתי) שדורשות הפעלה מחדש

 

אני מציע להתייעץ גם ב-HWZONE בפורום ניידים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לי דרך אגב, באופן אישי, יש IBM T20 בן מעל 7 שנים, פנטיום 3 700 עם 256 מגה זכרון שעובד כמו פנתר !

כך שאני דיי שבוי של המותג עקב שביעות רצון מתמשכת ממנו.

 

 

לשותף שלי לעומת זאת יש T42 בדיוק חודש לאחר גמר האחריות שבק הלוח אם.

ולחבר שלו יש R32 (או משהו כזה) שהלך המסך.

(אתם מוזמנים לנחש ששתי המחשבים מוזגו - מה שעלה לא זול)

 

אז מה תגידו? רכב לימון :-D

 

לגבי MSI - לידידה שלי יש - לישומי מחשב עבור האוניברסיטה ולצפייה בסרטים הוא מעולה. (אצלה כבר כמעט שנה ללא תקלות)

 

לי אישית יש מחשב נייח של אייבורי, אז נכון כשקניתי אותו דרשתי שיפתחו אותו כדי שאודא שכל מה ששילמתי עליו קיבלתי אותו.

 

אבל עד עכשיו עובד בסדר, ונותנים לי שירותי ניקוי פעם בכמה חודשים בחינם - גם כאן אי אפשר להתלונן.

 

לדעתי זה גם תלוי בסניפים ולא רק גלובלית ברשת.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
מי אתה חושב ייצר את הניידים של IBM עד לפני חצי שנה? IBM עצמה? אפילו לא קרוב, לנובו ייצרה אותם

 

לנובו יצרה אותם(אולי) בבקרת איכות של IBM.

וזה לא היה לפני חצי שנה.

לפני שנה וחצי, אולי.

היום בקרת האיכות (אם קיימת בכלל) במפעל הסיני, היא שלהם.

 

יחי ההבדל הקטן.

 

אני מדבר מנסיון של כמה עשרות מחשבים

יש לך נסיון דומה?

 

לא סתם אין להם רשות להשתמש במותג THINKPAD.

ישנו רק דגם אחד (אם אני לא טועה) שנקרא THINKPAD. זה עם בקרת האיכות של IBM. ומעניין, הוא גם יקר הרבה יותר.

 

הניידים של TARGET עם המדבקה של ASUS הם סבירים למחירם.

לא יותר ולא פחות.

אגב, הם נמכרים גם תחת השם AOPEN.

 

אגב גם ל-HP שלי יש לפעמים (בתדירות של פעם בשבוע-שבועיים) בעיות WiFi למיניהן (בעיות BT לא נתקלתי) שדורשות הפעלה מחדש

 

ההבדל בין פעם בשבוע שבועיים ל 3 פעמים ביום - זה ההבדל.

פורסם

יש לי נסיון עם בערך 10 מחשבים, וזה רק אלה שאני רואה בערך כל יום (אנשים שלומדים איתי)

 

אחד IBM T40 אאל"ט, השני Lenovo עם Core Duo

יש 5 של HP (כולל אחד שלי), אחד של MSI, שני Acer

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לדעתי זה גם תלוי בסניפים ולא רק גלובלית ברשת.

 

נכון מאוד.

 

אייל ואייל - לא נותר לי לומר אלא: אאוץ'! עניתם על השאלה שלי...

מה לגבי TOSHIBA, חוץ מהעובדה שהם מגיעים (כמו HP) עם ערימות של זבל BUILT-IN?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...