Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

באייבורי מציעים את המחשב הנ"ל:

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=316&CatCode=132

עושה רושם של הרבה מחשב בקצת כסף.

האם מחשבים ניידים של MSI נחשבים איכותיים ?

האם האחריות שמקבלים למחשב נייד (שנתיים), מקיפה כמו מחשבים האחריות שמקבלים על מחשבים שולחניים באייבורי ?

 

תודה מראש, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עושה רושם של הרבה זבל בקצת מחשב

 

 

להתרחק כמו מאש.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מוצר מדבקה

עוד זבל מבית איבורי.

 

שים לב שהם מוכרים אותו ללא מערכת הפעלה למרות שהוא מגיע עם מהיצרן.

שים לב גם להטעיה.

מחשב נייד אינטל....

פורסם

יש למישהי שלומדת איתי מחשב של MSI

בינתיים עושה רושם בסדר גמור, אבל לא יצא לי להתעסק איתו יותר מדי (רק כשיש בעיות והרשת במכללה לא קולטת ואז קוראים לי, "תסדר לי את זה, פליייייייייז")

 

מה ששמים לב אליו מיד זה שהפלסטיק של החיפויים לא משהו, מקרקש על אספלט גלי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
הנסיון שלי עם MSI הוא טוב מאוד ולמיטב ידיעתי זו חברה מוכרת ולא מותג!

 

אולי לא הייתי ברור אז סליחה

MSI היא חברה מוכרת מאד בכל מה שקשור ללוחות אם וכרטיסי מסך.

את המחשבים הניידים שלהם - ממה שהבנתי מכמה מקורות - היא לא מייצרת אלא רוכשת מוצר מוגמר מאיזושהי חברה עלומה (אני חושב שTARGET או משהו סיני אחר) ומדביקה עליו את המדבקה שלה.

המוצרים לא עומדים בשורה אחת עם HP, DELL, ואחרים ובגלל זה גם המחיר.

אין ארוחות חינם.

 

בקשר לאייבורי

כתבתי כבר בכמה מקומות

תכתוב איבורי בגוגל ותקרא את התוצאות.

פורסם

אני עובד בעבודה עם כמה עשרות לאפטופים (כמעט 100), יש לנו ACER, IBM, LG, DELL

 

הכי עמידים וטובים בינתיים הם IBM (כי הם VAIO .. ולא THINKPAD) , אחרייהם ה DELL , ה LG מתפקדים מעולה - קצת יותר חלשים וזולים, אבל 0 תקלות ! , וכמובן ה ACER שהם פשוט זוועה ,אבל זולים מאוד

פורסם

VAIO זה סוני.

THINKPAD וLENOVO אולי אתה מתכוון.

 

וזה משעשע , כי הTHINKPADים זוכים בערך בכל השוואה באיכות הכוללת.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני לא מבין במחשבים, לא מתעניין במחשבים ולא מתעסק במחשבים.

כולה גולש באינטרנט ומכין עבודות לאוניברסיטה.

 

יש לי MSI מאייבורי כבר יותר משנה וחצי והוא עושה את העבודה נאמנה.

ללא בעיות כלל וכלל.

 

כמו שאמרו פה, זה לא IBM אבל את העבודה המינימלית הוא כניראה יעשה.

Back to the original - NC again.

פורסם

MSI לא זוכה להצלחה רבה מארץ (כנראה משום שהיבואן הרשמי שלה הוא איבורי) ולכן כולם מדביקים סטיגמה ש MSI זה זבל,

למעשה MSI חברה מעולה ולא נופלת אפילו מ ASUS...

הניידים שלה טובים וזולים על פני האחרים, לדעתי שווה את הכסף במיוחד כאשר יש לך שנתיים אחריות

יש לי נסיון עם הניידים החדשים שלהם והם סבבה לגמרי, אולם קצת מכוערים

אבל עושים את העבודה נאמנה.

לדעתי לך על זה...שיב לב שהם מציאים דגם עם מסך 14.1 במחיר מצויין! (ככל שהמסך קטן יותר, הנייד קל יותר)

נכון שאי אפשר להשוות אותם לניידים של IBM ..אבל כיום לנבו קנו את חטיבת הניידים של IBM ולכן הייתי מתרחק

לנבו זה לא רמה של IBM! לא שווים את המחיר! כמו שתגיד שסובארו קנתה את מרצדס.

פורסם

היי, שבוע טוב לכולם.

2 שאלות:

  1. מדוע יצא לאייבורי שם רע באיכות המוצרים שהם משווקים ?
  2. האם KSP נחשבת כחברה המשווקת מוצרים איכותיים יותר ?

תודה.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...


×
×
  • תוכן חדש...