Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן. חשוב מאוד לעשות זכרון דברים במכירת / קניית רכב, במיוחד כשהקונה והמוכר לא מכירים אחד את השני אישית.

זה חשוב מאוד וזה כמו חוזה, אתה מאשר שמכרת, הוא מאשר שהוא קונה, כולל סעיפים נוספים חשובים - קילומטראז' שהרכב עבר, יד הרכב ועוד כדי שלא יהיו חשדות לרמאויות, גניבות וכו'......

 

יש הרבה דוגמאות לזכרון דברים ברשת שאפשר פשוט להדפיס ולמלא מה שצריך במקומות המתאימים.

Xbox12341

פורסם

עקרונית, אין חובה חוקית לעשות חוזה (זכרון דברים) כתוב. ההסכם תופס גם בע"פ.

 

אלא מה? אם בהמשך מתעוררים חילוקי דיעות בין המוכר לקונה, יהיה קשה מאוד להוכיח מה סוכם בין הצדדים.

לכן רצוי מאוד שתהיה אסמכתא כתובה על הדברים העיקריים שסוכמו בעת עשיית העיסקה.

פורסם

אני אישית לא הייתי קונה רכב ממי שלא מוכן לחתום על זכרון דברים וגם לא מוכר רכב למי שלא מוכן לחתום.

 

מאחר ומכרתי רכב לאחרונה, וקניתי רכב חדש ואני קצת שוחה במה שהולך , אני ממליץ לך להשתמש בחוזה שבאתר של YNET.

הוא יותר מפורט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

קרא את השרשור הזה, (דביק בראש פורום ייעוץ לפני קניה) יש בו גם זכרון דברים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=10819

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני למשל לא עושה זכרון דברים בכלל.

הקונה (גם אם אני קונה רכב) בא עם כל הכסף או עם צ'ק בנקאי.

הולכים ישר לדואר לבצע העברת בעלות.

אם הדואר סגור,אין עיסקה, העיסקה תבוצע רק כשהדואר פתוח ואפשר לבצע מיד העברת בעלות.

 

הדבר היחיד שאני מבקש ממי שמוכר לי רכב זה לחתום על כך שלמיטב ידיעתו לרכב לא היו תאונות וכיו"ב, שאין לרכב פגמים שהוא מסתיר ביודעין, שלא נעשו ברכב שינויים, ושמס' הקילומטרים הוא כך וכך.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...