Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בהטלבטות מה לקנות אשמח לדעת חוות דעת

ואים מישהו מכיר מבחני דרכים למכוניות אלה

למודלים 2007

2008

כולם פחות או יותר אותו מחיר

כשבעוכריה של ההונדה רק 2 כריות אוויר

תודה

פורסם

גם לנו היתה התלבטות גדולה אבל בסוף החלטנו ללכת על מאזדה 6 חדשה 2008 (יגיעו בקרוב. מה שאני יודע שאין עדיין מאזדה 6 2008 בישראל).

את הונדה אקורד פסלנו בגלל 2 כריות האוויר והאבזור המצחיק. את הB4 פסלנו בגלל הצפיפות במושב האחורי.

פורסם

אחרי נסיעה בשלושתן כמובן בגרסה הרגילה 2 ליטר הB4 עדיפה, למאזדה תקלות חשמל מרגיזות(חלונות חשמל,שריפת מנורות במהירות מחרידה וכ'ו)ההונדה בגרסה רגילה פשוטה ובאה ללא שום תוספות מיוחדות ככה שעל כל תוספת קטנה תצטרך לשפוך כסף מיותר,למרות שההונדה היתה החזקה מבן שלושתן,הסובארו הכי מהנה מבחינת נוחות נסיעה אחיזת כביש איכות חומר ותוספות שבאות בדגם הסטנדרטי, המלצה שלי סובארו מה גם שההונדה מעולה המאזדה פשוט מרגיזה!

!Blue Subaru Impreza

פורסם
את הB4 פסלנו בגלל הצפיפות במושב האחורי.

 

אתה באמת מתכוון לזה? כי אני לא יודע על מה אתה מדבר.

אני מושך אחורה את כל הכיסא של הנהג ואני יושב מאחורה ולא נמחץ..

ולא.. אני לא שוקל 40 קילו, פשוט לא צפוף.

 

אני בעל B4 כבר חודשיים ונהנה בכל בוקר כשאני עולה לרכב כאילו רק באותו יום קיבלתי אותו.

הנוחות שלו מעל לכל, האחיזה שלו על הכביש גם כן מדהימה, הרכב פשוט יושב דבוק לכביש, לא תתחרט על הבחירה..

פורסם

א) בצע נסיעת מבחן.

ב) חיפוש פשוט יפתח לך מאות שרשורים דומים/זהים ואפילו תר'דים פרטניים על כל רכב שהזכרת.

פורסם
אתה באמת מתכוון לזה? כי אני לא יודע על מה אתה מדבר.

אני מושך אחורה את כל הכיסא של הנהג ואני יושב מאחורה ולא נמחץ..

ולא.. אני לא שוקל 40 קילו, פשוט לא צפוף.

 

אני בעל B4 כבר חודשיים ונהנה בכל בוקר כשאני עולה לרכב כאילו רק באותו יום קיבלתי אותו.

הנוחות שלו מעל לכל, האחיזה שלו על הכביש גם כן מדהימה, הרכב פשוט יושב דבוק לכביש, לא תתחרט על הבחירה..

 

את התלונה שמענו מאחד העובדים בחברה שבחר בB4. הוא טען שהיא צפופה מאוד מאחור ושהיא עושה לו בעיות ואין מקום ליותר משני אנשים מבוגרים.

פורסם
את התלונה שמענו מאחד העובדים בחברה שבחר בB4. הוא טען שהיא צפופה מאוד מאחור ושהיא עושה לו בעיות ואין מקום ליותר משני אנשים מבוגרים.

את האמת פעם ראשונה אני שומע משהו לא טוב על הרכב בזה.. ברצינות.. שלושה מבוגרים יכולים לעלות מאחורה ויהיה נוח..

אולי אחד העובדים בחרה קנה B4 האצ'בק? :wink:

פורסם
כשבעוכריה של ההונדה רק 2 כריות אוויר

תודה

 

אין צורך בכרית עם יש וילון צד.

וילון צד הוא להורך כל הרכב.

 

אלה אם כן אתה מדבר על דגם לליסינג.

Omnia mea mecum porto

פורסם

הי,

זה לא סוד שהסובארו פחות מרווחת מה שנראה (פחות מ307) אבל להערכתי זוהי הבחירה המתבקשת לחובבי ההגה....

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ה-B4 הרבה הרבה יותר מרווחת מה-307,והיא יותר מרווחת גם מה-407.האוטו עצמו די נוח(למרות שהחתח הנמוך של הצמיגים די מורגש),האחיזה שלו מעולה,לפי מבחני הריסוק האמריקאים ה-B4 בטיחותית מאוד(אבל לשתי ליטר יש 4 כריות אויר ולא 6),הרכב גם מאובזר מאוד יחסית(בקרת אקלים מפוצלת,בקרת שיוט,מערכת מקורית עם MP3 וצ'ינג'ר ל-6 דיסקים,ג'אנטים '17 וכו')ולדעתי הוא הרכב הכי משתלם במחיר הזה.

פורסם

היתה לנו B4 במהלך 3 השנים האחרונות ולאחרונה קיבלנו B4 מחודשת.

 

ההבדל בנוחות בין שני הדגמים הוא משמעותי. הB4 הקודמת, שעברה 150,000 ק"מ בשלוש שנים, שיככה מהמורות בצורה פנטסטית לעומת המחודשת שמרגישה הרבה יותר קשיחה על הכביש, ואפילו "מתרסקת" על בורות שהקודמת יכלה להם.

הסיבה העיקרית היא העליה לג'אנט 17 והירידה בחתך. אולי כיול המתלים השתנה גם כן.

אם הפרמטר הזה חשוב לך בבחירת הרכב, אני ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן על כל אחת מהמועמדות בטרם תחליט.

פורסם

עכשיו חזרתי מנסיעה בסובארוB4

מהנה לנהיגה ושקט אבל כשנכנסתי קיבלתי מכה בדופן גג המכונית

בעל הרכב אומר שזה קורה גם לו

נתקלטם בבעיה כזו או שמתרגלים

פורסם
אחרי נסיעה בשלושתן כמובן בגרסה הרגילה 2 ליטר הB4 עדיפה, למאזדה תקלות חשמל מרגיזות(חלונות חשמל,שריפת מנורות במהירות מחרידה וכ'ו)

לאבא שלי יש מאזדה 6 חדשה כבר כמעט שנה ולא הייתה אף תקלה כזו, גם בקודמת שהייתה מהדגם הראשון לא היו.

יש לה יתרונות וחסרונות מול ה-B4, אבל אין צורך להמציא דברים.

פורסם
לאבא שלי יש מאזדה 6 חדשה כבר כמעט שנה ולא הייתה אף תקלה כזו, גם בקודמת שהייתה מהדגם הראשון לא היו.

יש לה יתרונות וחסרונות מול ה-B4, אבל אין צורך להמציא דברים.

מחזק. אני גם לא מבין על המהומה לגבי הB4 שאפשר לפסול את ה6 לחלוטין מולה (לא רק פה אלא בהמלצה של כל מיני אנשים). לשתיהן יש יתרונות וחסרונות.

×
×
  • תוכן חדש...