Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה 6 הונדה אקורד סוברו B4


רנו
שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המאזדה וההונדה הם מכוניות טובות, שניהן במהלך החצי השנה הקרובה יוחלפו בדגם חדש לחלוטין (מה שאומר שהדגמים הנוכחים גם אם הם 2008 הם המהדורה הישנה).

 

אני אישית הייתי בוחר בB4 לזכותה ציוני בטיחות עדיפים, רמת נוחות עדיפה משמעותית (בעיקר למול ההונדה), היא מהנה לנהיגה (האמת שזה תחום שגם השניים האחרות מצטינות), בידוד רעשים עדיף ורמת איבזור גבוהה יותר.

אם מרחב אחורי חשוב לך, הייתי ממליץ לך על הסטיישן השימושית והמרווחת יותר. אגב, הבעייה במושב האחורי בB4 הוא לא המרחב שהוא פחות או יותר כמו כל שאר הקטגוריה, אלא הגובה של המושב האחורי שהוא די נמוך.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-B4 הרבה הרבה יותר מרווחת מה-307,והיא יותר מרווחת גם מה-407.האוטו עצמו די נוח(למרות שהחתח הנמוך של הצמיגים די מורגש),האחיזה שלו מעולה,לפי מבחני הריסוק האמריקאים ה-B4 בטיחותית מאוד(אבל לשתי ליטר יש 4 כריות אויר ולא 6),הרכב גם מאובזר מאוד יחסית(בקרת אקלים מפוצלת,בקרת שיוט,מערכת מקורית עם MP3 וצ'ינג'ר ל-6 דיסקים,ג'אנטים '17 וכו')ולדעתי הוא הרכב הכי משתלם במחיר הזה.

 

לעניין המרחב הלא רב בb4, להלן טבלה שנתוניה נלקחו ממגזין אוטו בקשר למימדי הסובארו אל מול מס מכוניות אחרות:

דגם******** בסיס גלגלים **********אורך******* רוחב********** גובה

 

סובארו ***** 267 ************* 463.5 ***** 173 *** ***** 142.5

307 ****** 260.8 ************ 420.2 ***** 175.9 ******* 148.5

מאזדה3 ***** 264 ************* 449 ****** 174.5 ******* 146.5

גולף ******* 157.8 ************ 420 ***** 175.9 ****** 148.5

אקורד ******* 267 ************ 466.5 ***** 176 ******** 145

מאזדה 6 **** 267.5 ************ 496 ****** 178 ******** 143.5

הנתונים לפניכם....

עידן

ואני אישית עדיין היתי מעדיף את הסובארו על פני שלושת המשפחתיות וכן על פני ה407 והמאזדה 6

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין המרחב הלא רב בb4, להלן טבלה שנתוניה נלקחו ממגזין אוטו בקשר למימדי הסובארו אל מול שלוש משפחתיות אחרות:

דגם בסיס גלגלים אורך רוחב גובה

b4 ס"מ 267 463.5 173 142.2

307 ס"מ 260.8 420.2 175.9 148.5

מאזדה 3 ס"מ 264 449 174.5 146.5

גולף ס"מ 157.8 420 175.9 148.5

 

הנתונים לפניכם....

עידן

ואני אישית עדיין היתי מעדיף את הסובארו על פני שלושת המשפחתיות וכן על פני ה407 והמאזדה 6

 

אני לא מבין מה אתה רוצה, כרגע הוכחת בעצמך שה B4 יותר מרווחת.

שים לב לנתונים שכתבת, הבסיס גלגלים של ה B4 גדול יותר מהשאר בגלל זה יש הבדלים מאוד משמעותיים באורך לטובת הסובארו, אז על ה 2 ס"מ יותר ברוחב שיש לשאר המכוניות שציינת אני מוכן לסלוח ל B4, תאמין לי שה 2 ס"מ האלה לא ישנו כלום, ובעניין הגובה, הסובארו יותר נמוכה מהמכוניות האחרות (מתאפשר בגלל מרכז כובד נמוך) אלו לא בהכרח מדידות מתחילת המושב עד לגג, המושב בסובארו קצת נמוך (אין לי מושג לגבי השאר), אני כמעט 1.90 וישבתי ב B4 עם עוד 2 שבערך בגובה שלי והיה מאוד נוח והראש שלי לא יפגוש את הגג בשום מצב.

 

דרך אגב נתונים יבשים זה לא הכל, יש גם מיקום מושב קידמי ומושב אחורי, מרווח ביניהם, כמה הכסא הקדמי יכול ללכת אחורה\קדימה, גודל הדש בורד, מרחק הכיסא מהדש בורד, רוחב משענות לידיים (סנטימטר דק יותר בכל צד והופ נעלמו ה 2 סנטימטר יתרון ברוחב, אמרתי לך שזה לא חשוב) ויש עוד משתנים.

דברים כאלה מגלים בנסיעה באוטו לא מעיון בנתונים.

 

ארז

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתונים רק מראים שהסובארו היא מהפחות מרווחות ועובדה שניתן להיתווכח על כך כנגד משפחתיות שנמצאות בקטגוריה מתחתיה זו בעצם הבעיה שלה... בתור אחג שנסע 4 שנים על 307 וגם בדק בעצמו את הסובארו אני אומר שלדעתי יש שם בעיה. לי אישית כפי שציינתי קודם זה לא ממש מפריע ואני מעדיף את הסובארו על כל השאר.

נכון להיום אבי מתכוון להחליף את ה307 והאופציה הבכירה היא b4 למרות שיש גם התלבטות בין הג'טה 2.0....

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי 2 טעויות בנתונים שנתת:

 

קיצצת לסובארו 3 ס"מ באורך, זה צריך להיות 466.5 ס"מ ולא 463.5 ס"מ http://www.subaru-global.com/datasheet/legacy_datasheet.pdf

 

אורך המזדה 469 ס"מ ולא 496 ס"מ. http://www.motocar.co.il/catalog/products.aspx?01qr_vq=FELG&zn07s_vq=FIL&z1qry_vq=FELF&p7446no=E

 

בדקתי רק את שניהן.

 

ושוב פעם, הסובארו יותר נמוכה מהשאר בגלל שהגוף שלה מתחיל מגובה נמוך יותר לא בגלל שקיצצו לה את מרחב הפנים, זה יתרון בשביל הסובארו.

לא מאמין לי? תסתכל על הנתונים של האאוטבק, שבגדול זה B4 במרכב שטח, האוטו הוא אותו האוטו ופתאום הוא יותר גבוה מכל המכוניות שציינת, מרחב הפנים השתנה? ממש לא.

 

חוץ מזה ההשוואות שלך למכוניות מקטגוריות אחרות לא נכונות בכלל, עשית מזה סלט, לפי הנתונים שנתת המזדה 3 יותר גבוהה מהמזדה 6, זה אומר שה 3 יותר מרווחת מה 6? לגולף ול 307 אין את אותו המרכב שיש לשאר, אולי יש להן כמה יתרונות במושב האחורי אבל אין להן ממש בגז' ובעוד שאם תכניס לרכב מנהלים 5 איש וציוד של כל אחד בבגז, בגולף וב 307 האנשים שיושבים מאחורה יצטרכו להחזיק את הציוד שלהם איתם.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שלאקורד פשוט אין מקום ברשימה, מחסור באביזרי בטיחות בסיסייים הופך אותה לקניה מטופשת מאוד.

 

לנו במשפחה יש B4 סטיישן 07' כבר חצי שנה ו11K ק"מ. כמובן שתקלות לא היו.

אבל, נוחות הנסיעה בעיר לא ממש מוצלחת, מחוצה לה היא דווקא טובה מאוד למרות שיש טיפה נטיה לנדנודים קטנים בשיוטים מהירים.

מושב הנהג לא נוח לי ולאמא שלי שאנחנו אנשים קלים יחסית, לאבא שלי שהוא אדם כבד המושב דווקא כן נוח.

עוד ברשימה לחובתה של הסובארו הוא הגיר בעל 4 הילוכים שאמנם מנסה להשיב מעט כבוד באופי טיפה עצבני (שזה דיי מעצבן) אבל פשוט מסרס את המנוע המוצלח למדי.

 

מהנה לנהיגה? לא הייתי אומר.

אמנם יש לה אחיזה מאוד מאוד גבוהה אבל הרכב כבד והמתלים לא מדרבנים לנהיגה נלהבת.

 

פנים הרכב מרגיש איכותי ומזמין אבל לא מפואר.

מרווח, אין לי למה להשוות בקבוצה אבל 4 מבוגרים יכנסו בכיף וגם 5 ישרדו נסיעה ארוכה בלי בעיה.

צריכת דלק בנסיעה משולבת רגועה שכוללת קצת טיפוסים בחיפה וכו' 1:9.5.

 

את הרכב אבא שלי קנה, הוא החליט על הסובארו על סמך נסיעה קצרה שערך ברכב ולפני שבדק מתחרות אחרות פשוט ננעל על הסובארו.

אני דווקא ניסיתי לדחוף לכיוון C5 או אולי אפילו וקטרה אבל לא היה אם מי לדבר.

המאזדה נמחקה מראש בגלל שהמושב שם לא היה נוח לאבא שלי, אבל בהחלט שווה בדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבהרה,

 

לגבי נוחות הנסיעה ב B4, נכון שעם גלגלי ה 16" היתה ה B4 נוחה באופן בולט. ולאחר המעבר ל 17" בגרסת ה 0.2 R הנוחות נפגמה במקצת.

כשאבא קנה את ה B4 שלו הרכב פשוט קפץ במקום לנסוע, מביקור דחוף בתחנת הדלק התברר שבחברה ניפחו את הצמיגים יותר מדי (כנראה בגלל שהרכב יהיה תקופה ארוכה בלי לנסוע). כיוון נכון של לחץ האוויר עשה נפלאות לאיכות הנסיעה.

 

לגבי עומר ב : תנסה להוריד 1 או 2 PSI מלחץ הצמיגים - יכול להיות שהמצב ישתפר. אין לי נסיון עם גרסת הסטיישן שיש לה יותר משקל מאחור. חוץ מזה ברור שהתנהגות הכביש שונה בסטיישן מאשר בסדאן. החלק האחורי עושה את שלו והרכב פחות חד !!

דגם הסדאן דווקא מהנה מאוד לנסיעה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...