Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב שואף ל70K מלמעלה. אני מתכנן להחזיק את הרכב ב4 שנים הקרובות.

מבדיקה שלי אני יכול להשיג סיריון 2005 ב70K ויאריס או ג'אז 2003 ב70K פלוס כמה אלפים בהתאם לקילומטרז'.

על מה לדעתכם כדאי ללכת?

אני מחפש בעיקר אמינות וצריכת דלק נמוכה. אם למישהו יש נתונים טכניים ממשיים אני אשמח.

 

תודה רבה

פורסם

יאריס וג'אז שתיהן טובות מאוד באמינות וצריכת דלק. אם תמצא אקזמפלר עם ק"מ לא גבוה מדי זו קנייה מצוינת. קח בחשבון שקשה למצוא לפחות את היאריס כי הן נחטפות.

 

סיריון - אם הכוונה לדור הישן אין על מה לדבר. אם הדור החדש והקופסתי - אז זו מכונית חביבה בהחלט אך יתרונה היחיד על שתי האחרות הוא בכך שאתה יכול לרכוש מכונית חדשה יותר (ואולי עדיין באחריות) באותו מחיר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היו לי הן יאריס והן גאז' במשפחה.

בשנתונים עליהם אתה מדבר הגאז' עדיפה על היאריס (שגם לא רעה בכלל, ובעיקר צרה יותר לנוסעים וביוחד למטען)

HFturbo

פורסם

הסיריון החדשה החלה להימכר כמודל 2005. בסה"כ מכונית טובה מאוד ביחס למחירה, ויש הרבה כאלו בשוק המשומשות, לרוב פליטות של חברות ליסינג והשכרה.

בכל מקרה הג'אז מכונית טובה בהרבה, אם אתה מוצא אחת במצב טוב - קח אותה בשתי ידיים.

היאריס גם טובה מאוד, אבל קשה מאוד להשיג אחת, והרבה מהן נמכרות מעל המחירון.

פורסם

נהגתי על היאריס היום והיה לי מאד לא נוח. היא צפופה והלוח שעונים קצת מוזר לי מדי.

לקחתי לבדיקה ג'אז 2003 עם 57000 ק"מ יד 1.

לפני הבדיקה הבעלים אמרה לי שאין לה תאונות ואז התגלה בבדיקה שהחליפו לרכב כנף - היא אומרת שהיא לא זוכרת את זה. אני בטוח... חוץ מזה היה כמה שפשופים קטנים

בכל שאר הפרמטרים הרכב קיבל 100 חוץ מבפרמטר אחד: הם אמרו שבתיבת ההילוכים האוטומטים יש החלקות יתר. הוא אמר שמצד אחד הוא לא מוכן לתת אחריות על הגיר ומצד שני הוא ממליץ לי לקנות את הרכב. בסה"כ הוא נתן לו אחוז שרידות 94.5%.

המחירון של הרכב הוא 72000 והיא רוצה 74000. מה אתם אומרים? כמה לדעתכם שווה הרכב?

במקרה שהולך הגיר כמה יעלה להחליף?

פורסם
נהגתי על היאריס היום והיה לי מאד לא נוח. היא צפופה והלוח שעונים קצת מוזר לי מדי.

לקחתי לבדיקה ג'אז 2003 עם 57000 ק"מ יד 1.

בכל שאר הפרמטרים הרכב קיבל 100 חוץ מבפרמטר אחד: הם אמרו שבתיבת ההילוכים האוטומטים יש החלקות יתר..

המחירון של הרכב הוא 72000 והיא רוצה 74000. מה אתם אומרים? כמה לדעתכם שווה הרכב?

במקרה שהולך הגיר כמה יעלה להחליף?

 

קצת קשה לי לאכל את מה שכתבת.:

ג'אז שנת 2003/ 57000 ק"מ/יד ראשונה/מעל המחירון/שבתיבת ההילוכים האוטומטים יש החלקות יתר/

ואתה עוד שואל כמה יעלה להחליף גיר אוטומט ??

זה נראה לך הגיוני לשלם 74000 ש"ח ולהיות בסכנה מידית להחליף גיר אוטומט !!!:-P

פורסם

אל תתבלבל.

74000 אני לא אשלם.

אם להחליף גיר זה 5000 ש"ח והיא תרד 30000 ש"ח מתחת למחירון זה סיכון מתקבל על הדעת לא?

השאלה שלי היא כמה לדעתכם היא שווה. בשביל זה כמובן צריך לדעת כמה עולה גיר חדש

פורסם
אל תתבלבל.

74000 אני לא אשלם.

אם להחליף גיר זה 5000 ש"ח והיא תרד 30000 ש"ח מתחת למחירון זה סיכון מתקבל על הדעת לא?

השאלה שלי היא כמה לדעתכם היא שווה. בשביל זה כמובן צריך לדעת כמה עולה גיר חדש

 

נראה לי שקצת טעית במספרים

"והיא תרד 30000 ש"ח מתחת למחירון "

אם היא תרד 30000 ש"ח מתחת למחירון תקנה מיד .

פורסם

כמו שרועי כתב, לג'אז יש תיבת הילוכים רציפה.

התנהגות של תיבה כזו שונה מתיבה קונבנציונאלית, אולי כאן החשש ל-"החלקה".

Mazda Miata NB

Honda CBR500R

פורסם

סביר להניח שבמכון הבדיקה לא מודעים לקיומה של תיבה רציפה ברכב ושהם לא יודעים להתמודד איתה. התנהגותה הטבעית של תיבה רציפה יכולה להרגיש כמו החלקה בגיר אוטומטי מסורתי.

בשורה התחתונה, אם המוכרת מורידה את המחיר, קנה את הרכב. לא תצטער.

פורסם

רוב הסיכויים שזה כסת"ח של מכון הבדיקה, בלי קשר לתיבה רציפה.

כאשר מכרתי את הסיריון שלי לפני 3 חודשים היה לי אותו הסיפור - הבוחן אמר שהגיר מחליק. אמרתי שאין סיכוי - הגיר עובד חלק לגמרי.

 

הקונה לקח את הרכב למוסך שהוא מכיר ושם נאמר לו שהגיר עובד מצויין.

 

תיגש עם הרכב למוסך וקבל חוות דעת אמיתית. ואל תחכה יותר מדי - יחטפו לך את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...