Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש שתי פאבים שקטים עם אחלה דברים אחד זה פאב אירי "מולי בלומס" ברחוב מנדלי בת"א והשני זה נורמה ג'ין אני לא זוכר בדיוק איפה זה אבל יש בירות מדהימות ומלא וויסקי פשוט כיף לשבת שם..

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב. עכשיו חזרתי הביתה. ממש השניה התנדנדתי מבעד לדלת הכניסה ונכנסתי לחדרי הקט.

בסוף הלכנו לבאר שקונדסון המליץ עליו, שוובלה (שם מוזר- אני יודע).

היה ממש ממש אבל מ-מ-ש כיף. אחרי ששתיתי כוס וויסקי, 2 שוטים של טקילה, ו2 צ'ייסרים של וודקה, החברים שלי הזמינו אותי למה שנקרא night train, שזה בעצם 6 צ'ייסרים עם: אבסינט, ייגר, ייגר-דבש, ועוד 3 דברים שאני לא זוכר את שמם.

אחרי הצ'ייסר השלישי כבר התחלתי להרגיש מסובב. אחרי השלושה הנותרים כבר לא הייתה לי שום תפיסה מרחבית, או שיווי משקל.

מה שמצחיק זה, שגם אחרי כל זה, למרות שאני כבר ממש לא שולט בתנועות בגוף שלי ובערך פעם ב3 דקות אני נופל, אני עדיין מדבר בצורה קוהרנטית לחלוטין ואני נשמע הגיוני לגמרי. אם לא הריח ותנועות הגוף המוגזמות- בחיים לא הייתם מנחשים שאני שיכור כלוט.

בקיצור, כל ההודעה הזאת הייתה על מנת להגיד כמה מילים טובות על הבאר שוובלה, שנמצא בת'א, ברחוב ריבל, בין חנות פיטסטופ לחנות ג'אנטים כלשהיא, ובדיוק מול סוכנות קרסו.

אחלה מקום, השירות בכמה רמות מעל כל באר אחר שהייתי בו, מוזיקה טובה, אווירה טובה- פשוט מקום מעולה.

ממליץ בחום לכולכם.

 

לילה טוב,

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

בקיצור, כל ההודעה הזאת הייתה על מנת להגיד כמה מילים טובות על הבאר שוובלה, שנמצא בת'א, ברחוב ריבל, בין חנות פיטסטופ לחנות ג'אנטים כלשהיא, ובדיוק מול סוכנות קרסו.

 

זאת הדרך להסביר לחובב רכב איפה נמצא מקום מסויים!!!

 

שמח שנהנית! :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
.

מה שמצחיק זה, שגם אחרי כל זה, למרות שאני כבר ממש לא שולט בתנועות בגוף שלי ובערך פעם ב3 דקות אני נופל, אני עדיין מדבר בצורה קוהרנטית לחלוטין ואני נשמע הגיוני לגמרי. אם לא הריח ותנועות הגוף המוגזמות- בחיים לא הייתם מנחשים שאני שיכור כלוט.

אורן

YEAH RIGHT!!!!

 

:roll:

 

תמיד יש את המבט המזוגג בעיניים שדופק את השיכורים, אבל צריך להיות רוסי כדי לראות אותו.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אוקיי אז חוץ מהמבט הזה לא היית מנחשת שאני שיכור...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אם יורשה לי, אני אסביר למה אורן מתכוון בעאומרו שהוא מדבר בצורה קוהרנטית:

 

אחרי שהוא נפל על מכונת הסיגריות בשירותים, וקצת לפני שבהוא נפל מהכסא שלו תוך כדי שהוא יושב עליו (קשה לשמור על איזון בישיבה) :roll:

 

אני ניסיתי להסביר לו שהוא שיכור.

 

הוא לא האמין לי.

 

גייסתי לעזרתי בחורה שעמדה לידנו, שאמרה לו שאם הוא לא שיכור שיילך ישר כמה צעדים.

 

הוא ניסה ללכת, התנגש באנשים, והלך על הצד, עשה סיבובים, וחזר ולא הבין איפה הוא בכלל.

 

מילא.

 

אבל הקטע הגדל באמת היה כשהוא ניסה להסביר לה שהוא בעצם עשה דריפטים!!!

 

ולא ספינים!!!

 

כי למרות שיש גשם, הוא מצליח לשלוט בעצמו ולעשות דריפטים בהליכה, ואין חוכמה בלנסוע (לנסוע? אתה הולך!!!) מהר בקו ישר אבל להחזיק דריפט באמצע הפאב זו גאונות.

 

מיותר לציין שלא היה לה שום צל של מושג על מה הוא מדבר... :twisted:

 

זה היה "אורן שיכור" ב 30 שניות 8) חולה עלייך, ילד.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

מר תעלול לא יפה לפרסם בפורום ציבורי איך עשיתי מעצמי צחוק.

רק שתדעו, שאני נפלתי מהכיסא רק בגלל שהוא ישב שולחן מאחורי עם חברים, וכל כמה שניות זרק עלי בייגלה או בוטן. ואני כל פעם הסתובבתי כי חשדתי שמדובר בו, אבל הוא לא התסכל לכיוון שלי אז חשבתי שאני כבר משתגע או שאני מאוד מאוד שיכור. בכל מקרה, הסתובבתי בשביל לזרוק עליו בחזרה בייגלה, ונפלתי מהכיסא.

 

אביחי- LOL הרגת אותי! שיבולת שועל! זה בסדר. לקח לי כמה ימים עד שזכרתי את השם של המקום. שוובלה.

המחירים לא ברצפה. אבל סבירים לחלוטין.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אני לא זוכר מספיק בשביל לתת דוגמא. לא הייתי הכי פיכח בעולם...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

מסיבת גיוס בלי מועדון חשפנות זאת לא מסיבת גיוס :)

 

בכל מקרה, השוובלה מקום נחמד.. רק שביום שישי ב4 בבוקר כשכולם כבר עזבו את המקום די מבאס שם (והמלצרית עייפה מתה ולא זוכרת חצי ממה שהזמנת..) :)

 

יאללה לתותחנים! וד"א, ב25 גם אני בבקום (וגם לפני זה וגם אחרי זה).. :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...