למה שתרצה 180 אס אקס או 240 אס אקס שיש לך 200 אס אקס (240 אס אקס מנוע 2.4 אטמוספר שהושק לארה"ב כל מי שקונה אותו מחליף לאס אר 20 של ה200 אס אקס שמגיע 2.0 טורבו וה180 אס אקס מנוע 1.8 אטמוספרי)
300זד אקס נראתה בארץ אבל לא במצב נסיעה והבעלים גם לא מוכר (שחורה אם זכור לי נכון)
ואם מישהו באמת מתעניין בטרואנו ae86 הוא היה יודע שבארץ יש דייהטסו שרמנט זה בעצם אותו אוטו עם אותו מנוע (של טויטה) וכמובן הנעה אחורית :]
חלקים מיפן? יש אינסוף סילביות באירופה להביא מהן חלקים
אס 15 יוצרה אך ורק עם הגה צד ימין כך שמה שראית היה אס 14 עם פנים של אס 15 ועד כמה שאני יודע rb26dett לא?