Jump to content

טוני מונטנה

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טוני מונטנה

  1. יש שתי פאבים שקטים עם אחלה דברים אחד זה פאב אירי "מולי בלומס" ברחוב מנדלי בת"א והשני זה נורמה ג'ין אני לא זוכר בדיוק איפה זה אבל יש בירות מדהימות ומלא וויסקי פשוט כיף לשבת שם..
  2. מר ביגלזוורת' השירוקו זה פשוט 86 ביפנית
  3. אני לא מסכים איתך סמואל אדמס מהחבית זה אחת הבירות הטעימות ובישבילי רק סטאוט... גינס ומרפי
  4. ואיך אתה יודע שלא שילמתי על זה?
  5. אוקי אני מעביר את זה לכונן הרגיל וזה כותב לי את ההודעה הזאת: sorry this nero version can only be used with the recorder it has been bundled with. ועד לפני יום יומיים זה עבד פיקס
  6. יש לי נרו סטרת סמרט ובזמן האחרון זה עושה לי בעיות שאני מתחיל לצרוב זה שומר קובץ בשם img.nrg או משהו בסגנון האם מישהו נתקל בזה? והאם מישהו יכול להמליץ על תוכנת צריבה פשוטה וחינמית?
  7. שייקר יש לי אבל רגיל והשבוע אני מביא בוסטון בקשר לבקבוקי אימונים תודה רבה על העזרה בהתחלה אני אקנה בקבוק אחד להתאמן עליו ושאני מרגיש שאני מספיק שולט בזה אני אביא את השני
  8. NFS זה לא משחק של פוזה ולא של ילדים זה פשוט מאוד ARCADE יש אנשים שלא טובים במשחקי מכוניות וזה פשוט נועד לאותם אנשים אם אתם רוצים משחקי דריפט אמיתיים לפלייסטיישן 2 חפשו את kaido battle יוצר רק ביפנית המשחק הכי טוב שישחקתי בו כבר הרבה זמן
  9. תודה רבה חשבתי על להתאמן עם בקבוקי זכוכית בים או על דשא אבל פשוט הבקבוקי פלרינג נראים יותר נוכים לשימוש בכל מקרה אני אברר בבתי ספר האלה אם הם מוכרים
  10. מישהו יודע אולי אם מוכרים בארץ בקבוקים לאימוני פלרינג? חיפשתי בגוגל ולא נמצא שום דבר שעוזר לי כלכך תודה
  11. עד סוף הנהג הצעיר (גיל 21) ממה שאני הבנתי
  12. בעיקרון השם הכללי של הסוג הזה הוא touring ואותי אישית הכי מעניין jgtc הליגה עם כל היפניות שיש ב"גראן טוריסימו"
  13. טוני מונטנה

    מכונית שלט

    www.rczone.co.il
  14. בראבו ממה שאני זוכר הבן אדם לא מוכן למכור אותה וכבר היה פה תמונות שלה וכ'ו
  15. למה שתרצה 180 אס אקס או 240 אס אקס שיש לך 200 אס אקס (240 אס אקס מנוע 2.4 אטמוספר שהושק לארה"ב כל מי שקונה אותו מחליף לאס אר 20 של ה200 אס אקס שמגיע 2.0 טורבו וה180 אס אקס מנוע 1.8 אטמוספרי) 300זד אקס נראתה בארץ אבל לא במצב נסיעה והבעלים גם לא מוכר (שחורה אם זכור לי נכון) ואם מישהו באמת מתעניין בטרואנו ae86 הוא היה יודע שבארץ יש דייהטסו שרמנט זה בעצם אותו אוטו עם אותו מנוע (של טויטה) וכמובן הנעה אחורית :] חלקים מיפן? יש אינסוף סילביות באירופה להביא מהן חלקים אס 15 יוצרה אך ורק עם הגה צד ימין כך שמה שראית היה אס 14 עם פנים של אס 15 ועד כמה שאני יודע rb26dett לא?
  16. מישהו בחומוס בתל אביב אמר לי ולחברים שלי ללכת לזה.... http://www.mapi.co.il/ חחחח נשמע שטויות אבל אולי מישהו צריך\רוצה\מעוניין בשטויות כאלה
  17. pizza place where you make youre own pie
  18. שתי רעיונות אם מדובר במשהו "חדש" לחמא ג'ון (אין ממש מודעות לזה בארץ אבל זה טעים) והיה פעם ברעננה סנדויצ'וציה הרעיון חמוד אבל הוא לא עשה אותו במקום טוב הרעיון הוא מין מסעדת סנדוויצ'ים (רוסטביף נקיניקים המבורגרים וכל השטויות האלה) ויש לו את כל התחונות של פיצוציה (סיגריות משקאות ממתקים וכ'ו) אם תעשו את זה במקום טוב עם מפרץ לכביש ראשי או ליד בית ספר זה יכול להיות טוב...
  19. אפשר לחבר כמה פלייסטיישנים ביחד בחיבור לן?
  20. האוטו הכתום היה בכלל אר אקס 7 עם קיט מלא של ווילסייד במוסטאנג היה sr20 לפי מה שאני ראיתי... בתחילת הסרט כן הוא נוהג בסילביה אס 15 (האחרונה שיצאה) והאיבו הייתה 8
  21. האוטו הזה קיים בארץ.... אבל לא בתור טויוטה.... דייהטסו שרמנט ואני די בטוח שגם מסובארו טנדר 2*4 אפשר לעשות מכונית דריפט\טוג מצויינת במיוחד אם הם באמת מגיעות עם LSD נ.ב בקשר למשחקים יש די הרבה משחקי דריפט אבל כולם ביפנית... הכי טוב שאפשר להשיג מחוץ ליפן הוא ככל הנראה גרן טוריסמו
  22. תתחדש ותהנה בתור בעליים של אחת כזאת אני יודע שאתה תהנה ממנה
  23. אז מרובוט הכיבוי שרפות אנחנו יצאנו לפני שנתיים השנה הפרוייקט הוא בנייתי רובוט שמסוגל לאסוף כדורי ספוג ולירות אותם למעין סל בגובה 2 מטר (ולרובוט יש מגבלת גובה של מטר 50 בערך) בגדול יש תחרות בארץ ביד אליהו שאם אנחנו זוכים שם אנחנו טסים לאטלנטה זה הרובוט שלנו השנה יש את הדף הזה שמסביר על כללי המשחק בקצרה http://www.avivrobotics.net/game.html וסרטון שחבר עשה ב3dmax http://www.avivrobotics.net/images/anim/anim_2.wmv
  24. אני יודע שזה לא קשור למכוניות... (ובגלל זה זה באופטופיק) אני כרגע בביתספר והחלטתי לשתף אתכם בפרוייקט שאנחנו עובדים עליו במשך 6 שבועות (אולי זה יעניין חלק מהאנשים שמתעניינים באלקטרוניקה וכ'ו) www.avivrobotics.net אני אשמח לתגובות ושאלות לילה\בוקר טוב לכולם
  25. דאטסון 240z אם אני זוכר נכון...
×
×
  • תוכן חדש...