Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סט הכלים של ACE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

יש ב - ACE סט כלים מקצועי של חברת ACE עצמה ,

על פי ההתרשמות הראשונית שלי הם נראים מצויינת .

הם עולים בערך 250-300 ש"ח .

 

האם כדאי ?

 

או שכדי לחפש באחת החניות הקטנות יותר .

 

תודה .

פורסם

ACE? עדיף במקום אחר כל דבר שיש להם הוא זבל ואם המוצר טוב הם ידפקו אותך בשירות שלהם...זה אמריקה הדרומית לא הצפונית

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

אולי דעה של מישהו אחר ?

 

מבחינת הסט הוא מלא לגמרי , ונראה איכותי .

והמחיר יחסית לסטים אחרים הוא סביר.

 

האם מישהו אחר יכול להביע דעה לגביהם ?

פורסם

האם הכלים בערכה הם כרום ונדיום?

 

בד"כ הערכות האלה לא שוות יותר מדי ובעיקר הורסות את ההברגות כשאתה מנסה לפתוח/לסגור משהו.

פורסם
שלום לכולם ,

יש ב - ACE סט כלים מקצועי של חברת ACE עצמה ,

על פי ההתרשמות הראשונית שלי הם נראים מצויינת .

הם עולים בערך 250-300 ש"ח .

 

האם כדאי ?

 

או שכדי לחפש באחת החניות הקטנות יותר .

 

תודה .

זה מאוד תלוי למה אתה צריך את זה. אם זה לתיקונים מזדמנים של הרכב שלך בתדירות נמוכה, סט מפתחות פתוחים ובוקסות מהסוג ש ace מוכרים יכול להיות תמורה מעולה לכסף ולענות על כל הצרכים.

אם אתה מתכנן עבודות גדולות ומקיפות - כדאי להשקיע בכלים הספציפים להם תזדקק.למשל בג'יפ יש הרבה ברגים עם ראש חצי אז שווה לקנות רינגים, מפתחות פתוחים ובוקסות בגודל חצי. את יתר הגדלים כשצריך לוקחים מהסט הזול.

ראצ'ט טוב זה גם השקעה כידאית כי אלה שבאים בסטים בד"כ נחותים.

 

הייתי מתחיל בסט הבסיסי וקונה השלמות לפי הצורך.

 

דרך אגב - החתימה שלך קצת מפריעה לי. "הכחדה" של כל אדם ( גם אם הוא ערס וזה נאמר בהומור) זו התבטאות קשה המזכירה תקופות אפלות בתולדותנו.

 

נמרוד

פורסם
שלום לכולם ,

יש ב - ACE סט כלים מקצועי של חברת ACE עצמה ,

על פי ההתרשמות הראשונית שלי הם נראים מצויינת .

הם עולים בערך 250-300 ש"ח .

 

האם כדאי ?

 

או שכדי לחפש באחת החניות הקטנות יותר .

 

תודה .

זה מאוד תלוי למה אתה צריך את זה. אם זה לתיקונים מזדמנים של הרכב שלך בתדירות נמוכה, סט מפתחות פתוחים ובוקסות מהסוג ש ace מוכרים יכול להיות תמורה מעולה לכסף ולענות על כל הצרכים.

אם אתה מתכנן עבודות גדולות ומקיפות - כדאי להשקיע בכלים הספציפים להם תזדקק.למשל בג'יפ יש הרבה ברגים עם ראש חצי אז שווה לקנות רינגים, מפתחות פתוחים ובוקסות בגודל חצי. את יתר הגדלים כשצריך לוקחים מהסט הזול.

ראצ'ט טוב זה גם השקעה כידאית כי אלה שבאים בסטים בד"כ נחותים.

 

הייתי מתחיל בסט הבסיסי וקונה השלמות לפי הצורך.

 

דרך אגב - החתימה שלך קצת מפריעה לי. "הכחדה" של כל אדם ( גם אם הוא ערס וזה נאמר בהומור) זו התבטאות קשה המזכירה תקופות אפלות בתולדותנו.

 

נמרוד

"מזדמנים של הרכב שלך בתדירות נמוכה" , תדירות נמוכה ופג'ו ???!?? , פג'ו זה תיקונים בכל תדירות אפשרית .

 

:)

 

 

לגבי החתימה שלי : שאיזשהו גורם רק מזיק ולא תורם שום דבר הגיע להכחידו , זאת דעתי על ערסים .

פורסם

סט בוקסות של PROXEN יעלה מעט פחות ויעשה עבודה טובה בהרבה.

אפשר למצוא ביצחק שדה , או ברח' פלורנטין פינת הרצל - אצל "דרור כלי עבודה" מבחר עצום של כלי עבודה ומחירים טובים.

 

ישנם כלים טובים עוד יותר , אבל המחירים בהתאם. PROXEN יתאימו לכל צרכיך .

פורסם

צריך להיזהר עם כלים כאלה.

לפני כמה זמן היה איזה מיבצע בוויזה על סט של מברגה עם כל מיני תוספות

ואנחנו חשבנו שזאת אולי מציאה טובה.

היום הדבר הזה טוב רק לשני דברים:

1. לאסוף אבק (ולגרום לאמא שלי להזכיר לי לנקות אותו...)

2. להזכיר לנו לא לעשות את אותה טעות עוד פעם!

כלי עבודה בזול, בדרך כלל, לא נגמרים בטוב.

פורסם
גם אני למדתי את הלקח הזה ,

לכן אני משקיע 300 ש"ח עכשיו , ואף פעם לא קונה ב - 89 ש"ח במבצע "מדהים" של ויזה ...

כ-180 ש"ח לסט PROXEN דרייב 3/8. זה וזה מפתחות כוכב יספקו את רוב צרכיך.

×
×
  • תוכן חדש...