Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן היה דיון על תוצאות מבחני הריסוק שערך NCAP לשברולט אביאו סאדן. הכוכב וחצי שקיבל הרכב נראו כמו בדיחה לא מצחיקה של חברה שמזלזלת (ולא בפעם הראשונה) בבטיחות של אלו ששמים את מיטב כספם (במקרה שלנו בישראל-לאלו שנאלצים לקבל את הרכב בלסינג לאחר שכול האופציות האחרות כולל מיול נלקחו) על הרכב הנ"ל.

 

הדיון גלש להבדלים בין מבחני הריסוק האירופאים (NCAP) לאמריקאים (NHTSA שמשום מה בפורום, תמיד מתייחסים אליהם כמבחנים האמריקים היחידים למרות שזה ממש לא נכון). איגוד IIHS-שנחשב למחמיר מבין האיגודים האמריקאים לעמידות הרכבים בתאונות, בודק את עמידות הרכב בפגיעה חזיתית (65 קמ"ש-זהה לNCAP), צידית (40 קמ"ש-זהה לNCAP) והוא המכון היחיד בעולם (לפחות מאלו שאני מכיר) שמבצע גם בדיקה של הרכב בפגיעה אחורית.

אותו איגוד, פירסם לאחרונה, בדיקות חדשות למספר מכוניות מאוד מעניינות בקטגורית הסופרמיני בין שאר המכוניות שנבחנו שם:-טויטה יאריס סאדן, הונדה ג'אז, מיני קופר ועוד.

http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=90

 

בין שאר המכוניות ניתן למצוא גם את...שבורלט אביאו סאדן שקיבלה ציונים מאוד נמוכים כמעט בכל פרמטר. העובדה שהרכב שנבחן שם צויד ב 4 כריות אוויר רק מגדילה את גודל הבזיון של התוצאות של הרכב הנ"ל. כל מי שמתעניין ברכישת הרכב הזה חייב לדעת עד כמה הוא חריג בחוסר הבטיחות שלו ובמקרה ואין לו ברירה והוא חייב לנסוע ברכב הזה-מוטב יעשה אם יחבוש קסדה.

 

תוצאות החזית של השברולט אביאו:-

http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=742

 

תוצאות הצד של השברולט אביאו:-

http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=711

 

תוצאות הבדיקה האחורית (IIHS הגדיר אותה כ "עלובה"):-

http://www.iihs.org/ratings/head_restraints/headrestraints.aspx?chevrolet

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

ולכתבה בעברית עם כותרת לא ממש מוצלחת:

http://www.motocar.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=KGGE&Pn6Vq=E

 

שימו לב שחלק מהרכבים שנבדקו הם בגירסאות סדאן אשר לא נמכרות בארץ אבל מקובל להניח שלא אמורים להיות הבדלים משמעותיים בין גירסאת הסדאן לבין גירסאת ה- 5 דלתות

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

למה עוד לפני שמציאים את הרכב לשוק מכירות לא בודקים את הבטיחות שלו?!

הרי כך יהיה מאוד קל להכשיל את הרכב

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

"להכשיל" במובן של לא להוציא לשוק?

מה אתה חושב שרק בישראל מיישמים את שיטת "מצליח"?

גם הקוריאנים וגם הסינים מקירים את השיטה הייטב (ואני לא מדבר על מכוניות בלבד...)

עובדה שבארץ יש מספר "קטן" של דיהורולטים.

(הפראיירים רק מתחלפים)

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
כל מי שמתעניין ברכישת הרכב הזה חייב לדעת עד כמה הוא חריג בחוסר הבטיחות שלו ובמקרה ואין לו ברירה והוא חייב לנסוע ברכב הזה-מוטב יעשה אם יחבוש קסדה.

 

צא מהסרט, הרכב הזה עדיין יותר בטיחותי מרוב מה שהיה בארץ על הכביש עד לפני 15 שנה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

ברור, אבל מי שקונה או חוכר רכב דנדש 2007 לא מצפה לרמת בטיחות של סובארו DL.

 

אם אני קונה רכב חדש היום אני מצפה לרכב שאני אוכל לצאת ממנו בהליכה בתאונה הסטנדרטית של NCAP, או לכל הפחות לסבול מכמה שברים ולהחלים לחלוטין לאחר חודשיים.

 

התוצאות של מלכודת המוות הזו הן הרבה יותר חמורות ואין שום סיבה לקנות דבר כזה כיום כשכמעט כל הרכבים, כולל מכוניות סופרמיני עממיות כמו פונטו, קליאו וכו' מקבלות ציון מירבי במבחן ריסוק או לפחות 4 כוכבים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ובאמת - הציבור לא פראייר והמחירון של הרכב צונח במהירות.

 

אגב - הכסאות חסרי תמיכה-צידית על גבול המסוכן. וגם ההגה האילם. והברקסים המעפנים (ההגה רועד בבלימה במהירויות גבוהות... כמו בסובארו DL. בושה). בעצם כל האוטו מסוכן.

 

נק לזכותה - יחידת הנעה סבירה+ יחסית לנפח וגיר שמשתלב איתה טוב, ולא מסרס את המנוע בצורה קיצונית. (יחסית, יחסית).

 

(אגב, בצה"ל אפילו סא"לים שאינם חובבי רכב - מעדיפים להישאר עם האופל אסטרה הישנות.)

 

 

אביעד

פורסם

עצוב.

נראה לי שרוב הרוכשים שלה זה חברות ליסינג - שם לנהג אין כל כך ברירה במה הוא נוהג ואז הוא מוצא את עצמו ברכב שכזה...........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

כדאי רק לשים לב שהאקסנט/ריו יצאו גרוע עוד יותר...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

די נמאס כבר מכל הנטפלים לאביאו.

זו אחלה מכונית! וכבעל אחת כזו אני גם יודע שהיא יכולה לבייש הרבה אחרות בקטגוריה שלה...

יש פה המון הודעות של אנשים שבחיים לא נסעו על הרכב הנ"ל אבל מדברים

כאילו הם בעלים של החטיבה הקוריאנית של שברולט אז תעשו טובה כנסו לפיאסטה שלכם

וסעו מפה!

בקשר למבחני ריסוק:

אם תשימו לב יש עוד המון מכוניות גרועות הרבה יותר מהאביאו מבחינה בטיחותית

אז תפסיקו להשמיץ!

פורסם

רק תדאג שאף אחד עם מגאן בת 5 למשל לא ייכנס בטעות בך וייתן הדגמה חייה של הבטיחות

המגוכחת של הרכב ה"חדש" שלך.

בנוסף זה שיש מכוניות פחות בטיחותיות על הכביש לא הופך את האוויאו לרכב בטיחותי

לא משנה כמה קוסמטיקה הרכב יעבור זו עדיין דייהו מחודש או במילים אחרות רכב ישן בתחפושת.

פורסם
רק תדאג שאף אחד עם מגאן בת 5 למשל לא ייכנס בטעות בך וייתן הדגמה חייה של הבטיחות המגוכחת של הרכב ה"חדש" שלך.

האמת היא שאם להתנגש ברכב, אז עדיף להתנגש במגאן ובשאר אחיותיה בעלות חמשת כוכבי הבטיחות, מכיוון שספיגת האנרגייה פועלת לשני הכיוונים (הערך המוסף של המגאן לטובת יושביה הוא, תכנון קריסת המבנה).

פורסם

אבל היא זכתה לנקודה אחת...

 

אף יצרן לא "זכה" לכזו בושה.

 

לסובארו די אל עומדת הגנה טובה - היא רכב מיושן עם טכנולגיה עתיקה.

 

מה ההגנה של האוואו?

 

ותחשבו על זה.

 

כתבו בהסכמים שלכם - רכב יפני 1.6 אוטומטי.

 

קנו רכב יד שנייה יפני/אירופאי ולא את הרכב הזה.

 

עד שישתפר היצרן דייהו/שברולט כיוון שיש להם הרבה מקצי שיפור עוד לעשות.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
די נמאס כבר מכל הנטפלים לאביאו.

זו אחלה מכונית! וכבעל אחת כזו אני גם יודע שהיא יכולה לבייש הרבה אחרות בקטגוריה שלה...

יש פה המון הודעות של אנשים שבחיים לא נסעו על הרכב הנ"ל אבל מדברים

כאילו הם בעלים של החטיבה הקוריאנית של שברולט אז תעשו טובה כנסו לפיאסטה שלכם

וסעו מפה!

בקשר למבחני ריסוק:

אם תשימו לב יש עוד המון מכוניות גרועות הרבה יותר מהאביאו מבחינה בטיחותית

אז תפסיקו להשמיץ!

 

אהה, ואתה כותב באובייקטיביות כן?

 

זה שיש לך את הרכב, לא אומר שהוא טוב ו"מבייש" אחרים בקטגוריה שלו (מאיזה בחינה מבייש?).

הרכב מסוכן,לא יציב ובעל שליטה מזוויעה.

זה שהוא שלך, לא אומר שאנחנו טועים, אלא שאתה טעית.תחיה עם זה.

 

ועדיין לא הוצבת בתור מנהל הפורום, לכן אל תציע לאנשים לנסוע מפה.

 

אהה, וזה שיש מכוניות גרועות יותר, לא עושה את האוטו שלך לטוב, זה רק עושה אותו ללא הכי גרוע.

 

ודרך אגב, נסעתי ברכב הזה כמות מאוד גדולה של ק"מ (עבדתי בתור סוכן של יס) ולכן אני אומר מנסיון ולא סתם "משמיץ".

×
×
  • תוכן חדש...