Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגיעה בהולך רגל ..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , חג שמח .

חבר שלי לפני שחודש נסע ברחוב מסויים עירוני

ומישהי קפצה לו בין שני משאיות ,

הוא הפסיק לבלום ולא פגע בה , אבל מהרעש של החריקה של הבלמים

היא נבהלה .

הוא יצא מהרכב , היא אמרה לו שהכל בסדר , אין לה שום דבר ,

אבל בכל זאת ש"אם יהיה לה משהו" , שהוא ימסור לה את הטלפון

שלו ואת המספר רכב .

נתן לה ונפרדנו לשלום ,

היום התקשר אליו חוקר משטרתי , מאגף התנועה ,

וביקש ממנו להגיע לחקירה לגבי המקרה ,

כדי לברר כמה פרטים ב"בירור" ..

 

מה קורה במצב כזה ?

מה יכול לקרות לו , לרישיון ?

למרות שהוא בכלל לא פגע בה ..

מה קורה במצב כזה?

מישהו יודע ??

 

תודה , חג שמח .

פורסם

אני לא מבין למה חבר שלך בכלל הביא לה את פרטיו.

הוא הבהיל אותה טיפה,קרה-לומדים להבא ושוכחים.

אני עושה את זה די הרבה,לא בכוונה אבל קורה.

אני מתנצל עם היד,או פותח חלון ומצטער.

אין שום סיבה לעשות מזבוב פיל,לדעתי חבר שלך יכול להרגע.

הוא בלם בזמן,לא נגרם שום נזק.

שבת שלום .

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם
יכול להיות אולי יש לה חרדות או משהו?
חרדות? שלא תקפוץ בין רכבים חונים.

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם
אין לו מה לדאוג,במידה והוא לא פגע בה.
ואם היא ניגשה לביה"ח?

והגישה תלונה במישטרה?

זה כבר מתחיל להיות מצב לא טוב.

תאונת דרכים לכל דבר!

למה הוא נתן לה את פרטיו אם לא הייתה פגיעה כלל?

 

ירון מאיר

פורסם
חרדות? שלא תקפוץ בין רכבים חונים.
מה הקשר?

קרה מקרה , אז אולי היא נפגעה נפשית או משהו.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

וגם אם אשה זקנה תחטוף התקף לב מצפצוף של אוטו יאשימו את הנהג בגרימת מוות ברשלנות ?:-o

טיפה היגיון , אם האשה לא תנסה לתקוע אותו ולהפליל אותו לשווא הכל יהיה בסדר בבירור לדעתי .

ים long time no

פורסם
מה הקשר?

קרה מקרה , אז אולי היא נפגעה נפשית או משהו.

בסדר,

קרה מקרה שקפצתי לגינה של שכנים כדי לקטוף קלמנטינות,הכלב נבח עליי קיבלתי חרדה.

קרה מקרה?

קרה מקרה לומדים לקח להבא,זה נשמע לי כמו סיפור מצוץ מהאצבע בשביל למשוך קצת כסף.

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם

חח זה מזכיר לי, ביום שהייתה נפילה בזמן המלחמה באיזור חדרה איפה שהוא בתוך הים.. אף אחד לא ראה מה נפל ואיפה נפל.. והיו 7 נפגעי חרדה :D :D :D

 

 

 

אין לו מה לפחד.

שיגש למשטרה, יספר להם מה בדיוק קרה.

בכל מקרה אם לא הייתה פגיעה, אז לאישה ההיא גם אין מה לטעון ואין על מה לתבוע.

היא יכולה לטעון תמיד שהיא נפגעת חרדה.. את הרשיון לא חושב שישללו, אין על מה
פורסם

גם אם היא רוצה לסחוט ממנו כסף (וזה מה שכנראה היא רוצה), אין בארץ פיצויים על עוגמת נפש (כי זה מה שהיא תדרוש).

 

ואם הנושא אפילו ייגרר לבית משפט והיא תימצא זכאית, הגזר דין ייראה כך: "אני מוצא את הגברת X זכאית ופוסק לטובתה פיצויים של 0 (אפס) ש"ח"

 

טוב, זה יכול להגמר גם אחרת במדינה מעוותת הזו, שבה בן אדם נמצא אשם לפני שהוא בכלל מגיע לביהמ"ש.

 

היום התקשר אליו חוקר משטרתי , מאגף התנועה ,

וביקש ממנו להגיע לחקירה לגבי המקרה ,

כדי לברר כמה פרטים ב"בירור"

אגב, כדי לדעת שזה שהתקשר הוא באמת חוקר משטרתי (כי יכול להיות זה עוד ניסיון סחיטה), תקבע עימו פגישה במשרד שלו בבניין המשטרה, ואם הוא לא מסכים אל תגיע. בכל מקרה דרוש ממנו תעודת שוטר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לאחר בדיקה משפטית:

אם הפרטים הרשמוים מדוייקים, אין לה על מה לתבוע והוא אינו אשם בדבר.

אבל! אם היא הלכה לחדר מיון ובדתה פגיעה, ואח"כ הלכה למשטרה וסיפרה שנפגעה בת"ד (כל זה במטרה לתבוע את ביטוח החובה של הרכב ולקבל כמה אלפיות ללא מאמץ), הוא יכול למצוא את עצמו בצרות. העובדה שהוא מסר את פרטיו, עלולה לתמוך דווקא בגירסתה.

בהצלחה

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
חח זה מזכיר לי, ביום שהייתה נפילה בזמן המלחמה באיזור חדרה איפה שהוא בתוך הים.. אף אחד לא ראה מה נפל ואיפה נפל.. והיו 7 נפגעי חרדה :D :D :D

טעות דפוס - אלו היו נפגעי חדרה.
×
×
  • תוכן חדש...